Bloed komt waarschijnlijk van de bmm, de arts twijfelde over opname (alweer) ze vond t wel veel bloed. Ik mocht naar huis als ik beloofde direct te bellen bij meer verlies. Kom ik thuis heb ik meer verlies en helder rood. Ben gaan slapen en bij wakker worden is het nog hetzelfde. Daarnaast zijn de harde buiken wat pijnlijk. Dus lig nu weer aan het ctg. Moest spulletjes meenemen want moet waarschijnlijk blijven. Heb gelukkig de vpl die mijn vorige bevalling heeft begeleid en die mij toen ook aan de weeen remmers heeft gelegd. Super lieve vrouw.
Ach meis toch!! Met steeds heen en weer kunnen ze je beter maar even houden idd! Heel veel sterkte!! Hou ons op de hoogte!
Er zit een poliepje in mn bmm! Daar komt hoogstwaarschijnlijk het bloed vandaan. Dus met thuis bedrust mocht ik naar huis. Bmh is mooi lang. Vrijdag weer controlle. Hoe s het met de rest?
Ff snel: Ballon viel er gisteren al om half 2 uit. Heb weeën sinds gisteren ochtend half 11. Maar met 4 min ertussen. Pethedine gehad. Zo gaan ze vliezen breken en krijg ik t pijnpompje.
Hoe is t met jou hooyo? Hoe is met de bloeding? Two boys, hopelijk verloopt alles vlot!! Liefde, hoe is t bij jou? Hier vandaag bij gyn geweest. Direct gezegd over dat ik niet hoefde te konen net de bloeding. Ze gaat er achteraan en ze heeft aantekening gemaakt in dossier. Ze was er zelf ook niet blij mee. Groeiecho gehad vandaag en hoofdomtrek was netjes, lange benen en dik buikje. Vooral buik zat nog net onder de bovengrens. Nu verdenking zw diabetes, dus glucose tolerantietest en over 2 weken weer groeiecho. We wachten t af, we zijn zelf ook allebei lang en waren ook groot bij geboorte. Wel fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden.
Nog steeds wat bloed maar lijkt langzaam aan minder te worden. Spannend die test, had je dit zelf verwacht? Maak je je er zorgen om? Liefde hoe gaat het bij je? Spannend twoboys ik hoop dat alles goed verloopt bij je. Er word iig aan je gedacht vanaf hier!
Nou dames na een hel van een weeenstorm, ruggeprik, is ons dochtertje gisteren middag om 13.33 geboren! Ze is 48 cm en 3580 ( nu 3475) gram. Ze dachten dat ze rond 4000 Gram zou zitten nu. Dus t is voor ons een ukje, broer op zelfde termijn geboren was langer en woog 3760. De eerste controle van suiker was niet Goed bij dochtertje 1.8. Moest gelijk kinderarts bij komen en hing er om of ze opgenomen moest worden. Maar gelukkig ging t na de derde x prikken beter. Goed Nu zelfs. We wachten nu op kinderarts en Hopen naar huis te mogen. Mis m'n knullen ontzettend !! Ik heb vreselijke naweeën en m'n bekken doet zo n zeer kan amper lopen en mega rugpijn op de plek van De ruggeprik.....
ahhh meiss van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Mooi gewicht!! helemaal niet zo groot! ik hoop dat je snel naar huis mag met je kleine meisje! ochh naweeen.m verschrikkelijk.. heb er ook hele erge last van gehad ik hoop deze keer minder.. maar ben er bang voor! heel veel geluk en sterkte meis!!;eindelijk is ze er!!
Erg he liefde die na weeen. Ik had er bij zoontje weinig last van. Nu eigenlijk heel de poos al sinds de prik is uitgewerkt. Dames hoe gaat t vandaag met jullie?
Jaaaaa ze is er!! Gefeliciteerd!! Wat een mooi gewicht en wat knap dat ze haar suikers zelf nog goed kon krijgen! Hoop dat de naweeën snel minder worden en jullie lekker naar huis kunnen om daar te genieten van en met jullie gezin!
Jeeeh gefeliciteerd 💝💝💝💝 He bah een weeenstorm vreselijk!! En naweeen al helemaal. Ik heb toen in t zkh 1x dicloflenac gekregen. Schikken die lage suiker gelukkig is nu alles weer goed. Hoe doet je meisje het verder? Alles erop en eraan? Heerlijk hoor, is wel snel gegaan van 8 tot 13 (met dank aan de weeen storm?) Geniet van elkaar en hopelijk snel naar huis, compleet met zusje voor Haar 2 grote broers!