Lasas dat is goed nieuws!! Hooyo wat n mooi buikje. Krijg je nu vaker echo's? Ruisje was godzijdank weg!!! Dat trillen konden ze niet plaatsen maar zolang ze te doorbreken zijn is t niet erg. Nou duren die zo kort dat er niks te doorbreken valt .. Lijkt al iets minder te zijn. Hooyo hoe is t met je dochtertje? Liefde eb met jou? Oh morgen komt ha pas weer omdat we vandaag bij ka waren .
Wat een fijn nieuws dat het hartruisje weg was twoboys!! Het trillen konden ze bij ons in t zkh idd ook niet plaatsen. Hoe gaat dat nu? Hoe is het met jou bloeddruk? Met je kleine meid alles goed? En de grote broers ook een beetje gewend? Lasas hoe gaat het met jou? Nog steeds geen bloedingen meer gehad? En de onrustige buik? Liefde hoe gaat het bij jou? Liefs
Bij mij gaat t wel ok. Geen bloeding meer gehad. Wel sinds gister enorm veel in regelmaat harde buiken. Ze zakken niet af maar worden ook niet heviger/pijnlijker. Dus wil er niet voor bellen. As donderdag word mn dochtertje weer opgenomen en krijgt vrijdag een operatie. Dan zijn we tm dinsdag in t zkh als het allemaal goed gaat. Hopelijk is er plek in t rmd huis, anders ga ik thuis slapen want ben bang dat mn buik het niet trekt met hele dagen zkh stoel en stratcher snachts :'(
Two boys, hoe gaat t nu met je bloeddruk? En hoe gaat t verder? Liefde hoe is met jou? T is stil..... Hooyo, hoe gaat t vandaag? Voel je de kleine? Watvoor ok krijgt je dochtertje? Hopelijk plek in het rmd huis! Hier gister veel slijm en bloedverlies na een nacht vol met harde buiken en rugkrampen! Gebeld en moest direct komen. Ctg liet veel harde buiken zien, ook buiken die ik niet voelde. Cervixlengte was niet korter, dis dat was mooi nieuws. Doen die buiken en bloedverlies blijkbaar niet veel gelukkig! Nu veel pijnlijke Steken in buik en nog wat helderrood verlies,we wachten weer af! Vandaag weer echo gehad en beeb volgt zijn eigen bovenste lijn in de curve. Woensdag weer naar de gyn, dus dan verder bespreken.
He wat vervelend lasas! Ben je weer opgenomen? Hoelang was je bmh. Ik had gister controlle, dopler en arts. Ivm de harde buiken bmh gemeten en die was 3.2 gewoon goed nog dus. Dopler was ook goed. Donderdag weer. Mn dochter krijgt vrijdag haar peg-sonde geplaatst.
Hoi, Heftig een pegsonde, maar vaak ook een uitkomst! Fijn dat je bmh netjes was! Mijn bmh werd gemeten op 2,5. Vandaag nog steeds wat bloed, blij dat ik morgen controle heb. Morgen een vervangende gyn ivm vakantie. Maar een ontzettend fijne man, dus ik hoop dat hij mij weer wat geruster kan stellen. Ik mocht blijven, maar ze doen daar niet meer dan ik thuis doe. Vandaag 30 weken!!!
Is dat niet kort? Hier remmen ze tot 34 weken bij een bmh onder de 2.5 Heb staaltabletjes gekregen want heb een flinke bloedarmoede. Zal ook wel door het bloedverlies komen. Ook is in de urine de gbs weer terug maar word er voorlopig niet voor behandeld. In princiepe pas tijdens de bevalling weer ivm recistentie.
Poeh dames wat een getob en zorgen zeg... Ik lees mee hoor!! Beetje druk hier... Reflux en evt koemelk allergie dus Druk met medicijnen en voeding ..
Idd onder de 2,5. Dus nu nog niet aan de remming. Morgen weer kijken. Lig nu plat in de hoop m wat langer te dien worden. Weet niet of t werkt, maar wie weet! Floradix helpt ook goed tegen bloedarmoede hooyo! Jij ook aan tobben dus two boys! Reflux is zo vervelend voor die kleintjes en hun ouders. Sterkte!
dag dames hier hetzelfde meegemaakt met 27 weken wakker worden na middagslaapje met vreselijke buikpijn dus afwachten na een uur te denken dat afzakte onder douche gegaan om te kijken wat dat zou doen en werd vreselijk dus vk gebeld en toe constateerde om de 5 min dus naar ziekenhuis weeremmers en longrijpers, gelukkig zakte het maar na kwartier zeg ik tegen vl: volgens mij heb ik weer krampen en bam deur vliegt open en gyn zegt heb zwolle al gebeld je gaat met ambu erheen. In ambu kreeg ik weestormen dacht echt dat kleine man er al uit kwam eenmaal in zwolle weer aan weeremmers en na paar uur zakte het weer af en bleef het weg ( afgezien van naweeën) mocht 2 dagen later naar huis met bedrust wat ik 2 weken heb volgehouden met 2 jarige dochter en daarna wel met veel rusten gewone leven opgepakt en kleine man is met 41 weken geboren dankzij inleiden
hwy meiden! oh wat spannend van je kleine meisje hooyo! hopelijk heeft ze niet veel pijn. Hoe is ze onder al die opnames? Is ze erg overstuur of ondergaat ze het maar allemaal? heftig hoor allemaal... Wat fijn dat de dopler echo goed was! groeit jullie kindje al wat beter? mooie lengte bmh!! oh jeetje laslas bij jou gaat t ook gewoon maar door al die bloedingen! inmiddels 30 weken echt super!! volgens mij is 2,5 net de grens en bij 30 weken volgens mij niet te kort! denken de artsen dat je de zwangerschap gaat voldragen of toch iets eerder gaat bevallen? Hier ook lekker onrustig. afgelopen week van di tot zaterdag weeen. t werd echt niet rustig. 1x na t ziekenhuis geweest en lag net 10 min aan ctg en had al 4x harde buiken.. zo dicht zaten ze op elkaar.. cervix was nog 3,5 dus redelijk stabiel. Ik mocht weer na huis. t rommelde vrolijk verder en gister controle gehad en nu staat t boven de cerclage helemaal open.. Dus maar weer goed dat die er in zit anders was ik inmiddels bevallen.. Vliezen hangen nu deels in de cervix en hangen volledig op de cerclage. Die moet nu zijn werk gaan doen en kijken hoe lang ik mijn baby nog in mijn buik mag dragen! ik hoop zeker week 34 te halen! ik heb nu verhoogd risico op t breken van de vliezen omdat deze op de cerclage hangen.. spannende weken weer.. ik heb dit ook bij mijn vorige zwangerschap gehad bij 25 weken en nog 5 weken kunnen rekken.. als ik er nu ook 5 weken bij krijg ben ik super blij!! met 5,5 helemaal dan mag ie officieel komen yeeh!
Liefde wat heftig en wat een zorgen! Wat super fijn dat die cercrlage er is, anders had je nu al je kindje gehad in de couveuse. Ik hoop dat de cercrlage zich gaat bewijzen en je vliezen zich ook nog even rustig houden! Hier een rotnacht gehad, vanaf halverwege de avond al rugkrampjes en pijnlijke darmen? Naar bed gegaan, maar kon me draai niet vinden. Strakke buik, harde buiken, rugkrampen en rare darmen. Er aar weer uitgegaan en op de bank gaan liggen, dat was t ook niet. Hup weer terug in bed. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar pffff. Nu nog steeds rare onrustige buik, maar of het mijn baarmoeder is of mijn darmen vind ik lastig te zeggen, wel nog die rugkrampen en die zijn niet fijn! Gelukkig vanmiddag controle bij de gyn.