Wie ook bedrust? (Hier Ivm vele harde buiken/vroegtijdige weeën)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door misty1984, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Gelukkig!

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Twoboys: gelukkig maar! Dat is even schrikken..

Hooyoshimbir: voel je de kleine nu weer goed? Ik wel gelukkig. Van de weekje ze ook aan het draaien geweest. Denk dat ik daar veel last van heb gehad. Nu is het wat rustiger. Ook qua harde buiken gelukkig. Een angelsound heb ik niet. Voel de kleine over het algemeen erg goed en dat wil natuurlijk zeggen dat het hartje het ook doet, dus vind een angelsound niet nodig.

Lekker weertje is het he! Ik heb nu fijn het raam open en van het weekend ga ik in de middag fijn in de tuin op een ligstoel heb ik besloten. :)

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik gebruik m ook niet meer de angelsound. Was wel m'n redding in onzekere buien ☺😳.

Nu hier weer al twee uur telkens harde pijnlijke buiken, geen echte regelmaat gelukkig. Ik ga plat met de jongste , kijken of t mindert en of ik de kleine goed voel.

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja de kleine beweegt weer genoeg vandaag, gelukkig maar. Angelsound heb ik van een vriendin gekregen. Vorige zw had ik dit niet, maar de oudste vind het echt geweldig om het hartje te luisteren.

Twoboys, wat naar van die pijnlijke harde buiken, hou je het goed in de gaten? Slim om even te gaan liggen.

Misty, fijn dat je de kleine weer goed voelt ook, is toch een geruststelling. Hoe s het met de harde buiken?

Roos, hoe gaat het bij jou?

Ik ga zo even bij ons beneden in het speeltuintje zitten, zijn ee toch even buiten en hoef ik niet te lopen. Hele middag met de meisjes binnen is ook geen doen...

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Lekker hooyo laat ze maar even zich uitleven. Dan heb je meer rust dan wanneer je binnen blijft zitten.

J

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Tnx, hoe is het met je buik nu? Wat rustiger?

Was heerlijk buiten. Gaat vandaag zowizo erg goed ondanks dat ik best wel (te)veel heb gedaan. Ga zo schoonmoeder bezoeken maar daar lekker niks doen, man mag rijden ;) Meiden zijn moe van het buitenspelen.

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goed om te lezen dat je zo'n goede dag hebt hooyoshimbir :)

Twoboys: hoe gaat het nu bij jou? Beetje kunnen uitrusten?

Hier gaat het vandaag ook wel goed. Ook even lekker met dochterlief geslapen en verder beetje mezelf vermaakt op bed, maar nu lekke remt het raam open en de fluitende vogeltjes op de achtergrond :)

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha meiden ik sluit me bij jullie aan!
    Vanmiddag lekker gerust, daarna in de tuin gezeten en kids heerlijk gespeeld.
    Buik weer kalm en beeb voel ik geregeld!

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hee meiden, hoe is het?
    Rustige buikjes en goed voelbare baby's?

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Goedemorgen 😁

Hoe gaat t met jou?

Gisteravond had ik continu gemene harde buiken. Zat ong 5/10 min tussen en in rust.
    Ook erge koppijn, PCM ingenomen en naar bed gegaan en nu is t weer kalm.

Baby was gister en vandaag actief. Wordt ik altijd blij van.

Morgen weer een groei echo en aansluitend gyn.

11. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Spannend groei echo! En leuk. Mete ze standaard ook je bmh op?

Hier, nog steeds hoofdpijn, nu al een week. En ook nog steeds last van pds (was ik al mee bekend) maar daardoor ook meer pijnlijke harde buiken. "Gewone" harde buiken ook ng best wel veel. Maar harde buiken die geen pijn doen hoeveel mag je daar nou van hebben op dit termijn? (24wk)
    Baby had een drukke dag gister! Super fijn.
    Heb donderdag weer een afspraak bij de gyn, geen groeiecho die krijg ik met 28 weken wat ik erg spannend vind. Door die placentainfarcten vorige zw nu hoog risico daarop en een te kleine baby. En aangezien ik vrijwel geen buik heb...hopelijk groeit de baby goed.

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier niet zo positieve dag. Vanmorgen vruchtwater verlies. Naar het ziekenhuis wee weeremmers, longrijping en infuus met magnesium gehad. Daarna met de ambulance naar Nijmegen. Zou eigenlijk Veldhoven zijn, maar daar lag het vol. Na allerlei onderzoeken ineens twijfel of het daadwerkelijk vruchtwater was. Uurtje later met draaien in bed flinke golven, bed helemaal nat. Dus toch vruchtwater. Bloed laten prikken en verder de controles. Nu afwachten of het rustig blijft...

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ohnee wat een vervelend nieuws :( is je buik ook onrustig? Sterkte en hopelijk blijft de kleine nog een tijd zitten :'( wat zullen jullie geschokken zijn.

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Buik is wel rustig. Wel menstruatie achtige buikpijn. Afwachten en hopelijk blijft ze zitten tot de longrijping goed zijn week heeft gedaan. Alleen die gutsen vruchtwater voelt zo vies :(

15. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja en dat wil je ook echt niet voelen nu :( hoe loopt je kleintje op de groei? Hopelijk idd totdat de longrijping goed is ingewerkt (en het liefst nog veel langer!)

Zijn die menstruatiekrampen nu minder met de remmers?

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Voelt beetje hetzelfde. Ze weegt nu 1814 gram...

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Misty neeeeeeeeeee!!! Hoe gaat t nu?

18. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Precies dit!

Dikke knuffel!

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Vooralsnog lijken de weeremmers hun werk te doen. Af en toe een harde buik en nu sinds 10 minuten weer meer beweging, dus dat is fijn. Ik vond haar zo rustig in vergelijking met normaal. Ze is normaal zo druk ;)
    Het blijft verder afwachten. De weeremmers geven ze tot 48 uur en morgenvroeg nog een spuit longrijping. De magnesium hebben ze we vanmiddag afgehaald en gaat er weer aan zodra ze denken dat de bevalling echt doorzet. Dar mag je maximaal 12 uur krijgen, daarna is het schadelijk voor moeder en kind. Blijft dus spannend. Kleintje houd ons goed bezig. Hoop in ieder geval haar nog een tijdje binnen te kunnen houden...

Hoe gaat het met jullie?

20. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Dat klinkt hoopvol! En volgens mij wordt een kleine altijd wat rustiger van de remming&rijping? Dat staat me iig bij, heb het zelf gelukkig niet hoeven ervaren...

Ik ga heel hard duimen dat de uk nog 2 daagjes wil blijven zitten - liefst 2 weken natuurlijk! Hebben ze al gekeken hoeveel vruchtwater je nog hebt eigenlijk?

Deel Deze Pagina