Jeetje zeg pffff.. Ik had dat bij zoontje ook, maar niet in die Grote hoeveelheden, waren scheuten vruchtwater. Uiteindelijk is hij na longrijping en weeenremmers Nog gehaald met 38.1! Maar zoveel vruchtwater verlies...... Denk niet dat jij t zo lang redt. Als de longrijping maar in kan werken!
De weeremmers en longrijping maken het inderdaad rustiger in de buik. Vanmiddag voelde ik de kleine bijna niet meer, gelukkig nu wel weer. Ze heeft lekker de hik. De grote golven vruchtwater lijken nu ook minder te zijn. Wel bij beweging, toilet bezoek meer. Blijft afwachten, niemand kan me vertellen hoe lang mijn zwangerschap nog gaat duren, maar het zou al super zijn als ze tot dinsdag blijft zitten ivm de longrijping. Ga nu proberen te slapen. Slaap lekker!
Goedemorgen! We zijn weer een dagje verder. Nog steeds geregeld vruchtwater verlies. Vanmorgen weer een hele plens en natte pyama. Verder gelukkig geen weeën zover ik weet. Net weer een dosis weeremmers gehad en straks longrijpingspuitje. Dat lijkt de boel nu verder rustig te houden op wat kleine krampjes na, maar dat kan ook door de pds (darmen) komen. Verder slecht geslapen door het ziekenhuisbed...
Pffff wat n spanning! Ze houden je nu ook strak in de gaten boor infecties zeker? Heb je ontsluiting?
Gelukkg is je buik rustig, en ben je de nacht goed doorgekomen! Balen van je pds, hopelijk blijft dat rustig. Bij mij reageert mn baarmoeder daar altijd best heftig op. Lig je in een zkh ver weg van jullie huis? Zkh bedden zijn rot maar wennen wel, ik had mijn eigen kussen dat scheelde heel veel. Die zkh kussens ging ik zo van zweten.
Twboys: hoe is het bij jou? Nog veel pijnlijke harde buiken? Hier: vandaag brengt mn man de oudste naar school en de jongste slaapt nog dus ik blijf ook nog even liggen. Blijf wel constand harde buiken houden. Weet niet waar ik slim aan doe, even bellen of niet...
Oh jee, gewoon bellen hoor! Op tijd zijn! Beter te veel bellen dan te weinig.. Hier op t moment is t rustig. Moet zo voor groei echo plus controle gyn. Oma komt zo voor de kids.
Spannend, succes met de groei echo! Ga zo wel even bellen. Verder vandaag ophet balkon en jongste in het badje. Vanmiddag moet de oudste nog wel aar therapie dus uit school weer daarhen. Lekker druk alsnog.
Heel verstandig dat je even belt straks, zeker op dit termijn is t belangrijk dat je op tijd bent. T is zo lastig he met rust pakken als je al kids hebt rondlopen .
Ja dat is echt heel lastig, tijdens de vorige zw was de oudste al 3. Zelf zindelijk en ging 3 dagen naar kdv omdat ik nog werkte en toen ik thuis kwam te zitten bleef ze daar gaan en had ik echt meer rust. De jongste moet nig met alles geholpen worden dat zal je wel herkennen. En gaat neit naar kdv ofzo. Daarnaast zit ze ook met haar sonde. Deze week heb ik elke dag een afspraak, huishouden moet ook een beetje bijgehouden worden. Word dr helemaal niet goed van. Zo dat was mijn geklaag
Herken t helemaal!! De oudste is 5 hier en Echt wel zelfstandig maar heeft ook veel medische problemen ( schisis plus operaties, hartafwijking, hand/arm afwijking plus zeer ernstige spraak taal achterstand waarvoor ik veel met hem bezig ben in ziekenhuizen , therapieën en logopedie plus school..) daar moet je mee naar toe. De jongste is nog geen twee en ontzettend aan t peuter puberen .. Heerlijk ding maar eigenlijk veeel te zwaar nu. Jongste gaat ook nog nergens heen, pas naar de psz na de grote vakantie, maar dan is zusje al lang en breed geboren Rustig aan doen is zeer relatief idd!
Jij ook veel medische zorgen dus niet leuk. Heb net gebeld, moet zo langskomen. Urine meenemen maar weet toch al dat ik gbs drager ben. Maar goed dat ik gebeld heb want heb momenteel elke 10 min een harde buik. Kwart over 11 daar zijn. Hoelaat moet jij voor je echo?
Jeetje das niet goed hoor, harde buiken in regelmaat Dat ze je maar goed in de gaten houden ook ivm die gbs!! Hier net thuis. Ze doet haar broer na. Ze loopt weken voor op groei en ik moet in week 38 ingeleid worden anders kan ik niet meer vaginaal bevallen. Ik spoot vorige zw insuline en ze gaan nu kijken of ik weer aan de insuline moet. Tevens wordt de kinderarts alvast ingeschakeld ivm mijn hashimoto (auto immuun ziekte) en de antistoffen . Kijken wat de bedoeling is na de bevalling hierdoor. Als ik aan de insuline moet, moet ik sowieso blijven na de inleiding,was bij jongste ook zo. Woensdag weer suikertesten en dan dag erna belt gyn op of we gaan spuiten. Dan dinsdag weer controle. Harde buiken nemen hier weer toe, maar ben dan ook weer naar het ziekeb]nhuis geweest, het wordt gewoon flink erger als ik wat doe.
Groote beeb dus! Bah een inleiding, iig vond ik dat heftigere weeen dan wanneer t natuurlijk op gang komt. En hoe lag ze? Spannend of je insuline moet gebruiken. Lijkt me zo lastig om niet alles te kunnen eten, vooral als je zwanger bent. Misty: hoe is het daar? Alles rustig?
Hoofdje weer beneden gelukkig! Ja ik vond de inleiding bij m'n zoontje n hel 😳😨. Weeenstorm plus persdrang al gelijk . Daarbij kon zoontje niet tegen t opwekmiddel en werd t bijna n ks...... Heftige emoties dan. Ze is net als broer erg groot, had ook geen kleine uk verwacht hoor 😉.
Fijn hoodje naar beneden, hier nu in stuit maar heb nog ruim 10 weken te gaan voor het draaien Bmh was nog net zo lang, helmaal goed dus. Ze deed ook een groeiecho en die was ook goed! Jongste had met 25 weken al een achterstand dus ik ben helemaal blij! Donderdag weer controlle. Ik had wel van t weekend al moeten bellen ipv vandaag... Liever 10x voor niks dan een keer te laat. Hebben ze gelijk in natuurlijk. Nu op balkon met de jongste in dr mini badje. Super schatig, behalve dat ze binnen 5 min in t water poepte en ik weeeer kon gaan vullen. Misty idd rustig hopelijk alles goed?