Oh en dan kan je weer overeind, sjouwen met water....niet goed voor je Gelukkig waren de controles goed!! Hier zeggen ze ook, of drukken ze je ook op het hart om direcct te bellen bij twijfel, veel te kostbaar zeggen ze. Gelukkig wordt je donderdag weer gezien! Lekker snel, ikzelf leef echt van controle naar controle toe, ben zo onzeker. Misty we denken aan je hoor meis......vind het maar verdacht stil...
Hier net uit bed, maar heb nu echt harde buiken zo kort op elkaar, volgens mij minder dan 5 min. Soms twijfel is ook het de baby is die zich uitzet hoor, herkennen jullie dar? Ze doen geen pijn maar zijn vreselijk ongemakkelijk.
Dat uitzetten van de baby herken ik wel. Dan voel ik altijd goed rondom mn baarmoeder als die oversl hard is dan is het echt een harde buik. Nou je zegt het zelf al, bellen als het te lang aanhoud. Doen ze ook pijn?
Ze zijn zeer ongemakkelijk. Voel me echt opblazen en krampen . Ze zakken wel snel weg. Heb nou Es' een weeën app gedownload . Kan ik t goed bij houden. Schrik nu wel van de korte tijd er tussen
Zit drie en een halve minuut tussen. Nee jongste ligt hier op bed en oudste moet ik straks op school halen. Moeder Is wel vrij vandaag dus kan ik wel inschakelen.
Sorry voor de lange stilte! Beetje druk dagje met alle controles, douchen en bezoek de kleine zit nog op haar plek. Wel nog steeds vele vruchtwaterverlies. Soms wat minder gelukkig en soms loopt het er wel zo uit. De ctg van vanmorgen was te vlak en 1 maal vanuit een beweging van de kleine een fikse snelle daling naar 74. Vanmiddag 3 uur lang aan de ctg en die begon ook veel te vlak, maar uiteindelijk begon de kleine weer te bewegen en werden de pieken en dalen ook groter. Net de laatste weeremming gehad en nu blijft het weer afwachten... Lig nu bijna een uur rijden van huis. Mogelijk mag ik binnenkort of morgen al terug naar het ziekenhuis bij ons ik de buurt. Dan is het ongeveer een half uurtje rijden van huis. Ik blijf in ieder geval tot de bevalling en als het zo lang nog blijft zitten (waarschijnlijk inleiden met 37 weken) in het ziekenhuis. Jullie ook druk met controles geweest zag ik. Hopelijk niet meer harde buiken...
Ohh gelukkig zit je meisje nog op dr plekje logisch ook met alle zkh controlles dat je even geen tijd had. Gelukkig dat het nog goed gaat. Spannend wat je buik gaat doen als de remmers er af zijn. Ik duim voor een lange tijd rust. Balen he zo lang in het zkh (hopelijk) ik lag er toen 8 weken. Zou fijn zijn als je weer dichter bij huis kan, ook in het geval dat er iets gebeurd je man er sneller is enzo. Sterkte daar!! X
gelukkig dat de kleine nog in je buik zit. hoop dat ze genoeg tijd krijgt om te groeien. is wel fijn als je dichter bij je woonplaats opgenomen kan worden. Hier vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest. kleintje doet het goed. Baarmoederhals wordt alleen gemeten als ik zelf aangeef weer meer harde buiken te krijgen. Hij is nu niet meteen bang voor een vroeg geboorte mits het niet uit de hand loopt met nierstuwings aanvallen. Mag het thuis blijven proberen maar zodra ik aangeef het niet meer te trekken van de pijn wordt ik meteen weer opgenomen. Gelukkig staat hij volledig achter mijn besluit dat als het niet dringend noodzakelijk is ik elke behandeling die gevolgen heeft voor de kleine uitstel zo lang mogelijk. Ondertussen zijn we al weer bijna 5 weken verder toen alle ellende begon en we bang waren dat ukje geboren zou gaan worden
Tannetje: voor jou ook spannende weken dus kunnen ze iets door aan die nierstuwing? Weten ze waar het door komt? Hebben jullie ook wel eens dat je helemaal gek van de harde buiken het rustig aan doen word? Bij mn oudste heb ik nooit ergens last van gehad. Zo onbezorgde zw waarop ik elke dag op de fiets sprong om boodschapjes te halen en het huis aan kant maakte, werkte tot 36 weken. Dat wil ik nu ook weer. Af en toe kan me dat enorm frustreren (zoals nu, alweer 5 harde buiken in 3 kwartier tijd).
Misty poeh zeg je houdt t spannend!! Hou ons op de hoogte! Tannetje nierstuwing klinkt echt vreselijk zeg wat zul jij pijnen hebben ervaren!! Hooyo vorige zw was er net zo een als deze. Al had ik t zelfde als misty en lag ook om en nabij 8 weken in t ziekenhuis. Tot aan de inleiding met 38.1 Ervaar t nu zwaarder omdat de jongste zo klein nog is....en zooooooo ondernemend.
Jij ook 8 weken. Lang he! Wil echt geen herhaling. Volgens mij heb ik toen welleens wat gelezen schreef je soms onder een andere naam? (Staat me iets van precies zo verhaal bij) Misschien heb ik ookwel "pech" te weten hoe het is om onbezorgd zw te zijn.. Des te meer mis ik het. Maar het gaat nu beter dan bij de jongste.
Klopt Ukoldaatje Ja als je t verschil weet dan lijkt t me nog moeilijker te accepteren hoor. Lijkt me heeeeeerlihk zo n onbezorgde zw!!