Nu pas wakker want we moeten zo naar de oogarts, lkkr niet vroeg op voor school dus. Hoe s het met jou? En met misty?
Heerlijk geen gejaag om op tijd op school te komen. Hier weinig beweging nog gevoeld zit me dwars. Ga Om half 12 met jongste naar bed om te Rusten en even goed te voelen. Misty ben heel benieuwd hoe t met jou gaat?
He bah weinig beweging. Hier ook nog niks vandaag maar dat gebeurd wel vaker de laatste tijd. Lastig he zo voorliggende placenta. Buik is weer gespannen en veel harde buiken die ook wat pijnlijk zijn. De oudste is op recht strondvervelend nu in het zkh. (Brutaal, mopperen, niet luisteren, boos) pfff dat werkt goed mee zo.
Hè jeetje , zal je altijd zien. Niet goed voor je!! Hier weer beweging gelukkig. Kan je straks nog rusten?
Wat fijn dat je weer beweging voelt! Ben bang dat ik vandaag geen rust ga hebben, pas als de meisjes vanavond op bed liggen. Nou dl is weer aardig bijgetrokken gelukkig. Zit ookal een half uur te wachten in de wachtkamer 😒
Ziekenhuizen zijn ook vervelend .. Poeh en dat gewacht met kinderen. Poeh dat gaat n pittige lange dag worden boor je zeg Hier hoop ik dat jongste goed lang Slaapt dan kan ik ook slapen!
Zo ben thuis, zkh, school brengen, apotheek. Net even snel opgeruimd en moet nu nog afwassen en ik zit eraan te denken om alvast eten te koken zodat dat straks niet hoeft. Om de haveklap harde buiken en op 1 schopje na geen baby gevoeld dus ga nu even een half uurtje zitten en niks doen. Misty zit je meisje nog in je buik? Zijn de ctg's nog goed? Sterkte Twoboys, lekker kunnen slapen? Hoe s het met je harde buiken?
Koken die ik ook idd vaak smorgens . Dan ben k minder moe nog Dan savonds. We eten vandaag woknoedels das zo klaar dus kook rond etenstijd.
hey meiden mag ik mee praten heb in t begin berichtje achter gelaten daarna vergeten te reageren Misty wat spannend zeg! ik hoop dat je baby nog zo lang mogelijk in je buik is! HooyoShimbir jou herken ik nog van 1,5 jaar terug toen waren we ook ongeveer even ver zwanger en ook veel harde buiken en in het ziekenhuis. Toen was er ook een topic waar we samen in zaten. jij heb t toen gelukkig langer vol gehouden als ik. ik ben toen met 30 weken bevallen.
He liefde, wat grappig dat we nu weer allebij (even lang) zwanger zijn. Hopelijk houden we het langer vol zonder zkh. (En jij zeker!) weet je ook waardoor je vorige keer te vroeg bent bevallen? Misty, ik duim voor je. Twoboys, de kleine meid al goed gevoeld vanmiddag?
jaa zeker grappig!! hihi ik dacht heey die herken ik nog! jij helaas nu ook veel harde buiken. hier ook ik ben mijn 1e zw met 21 weken bevallen dus de kans was groot dat ik de 2e x ook te vroeg zou bevallen. Ik heb preventief met 14 weken. cerclage gehad. vanaf week 17 veel harde buiken en me hals werd steeds korter.. bij 22 weken kwam ie onder 2,5 met funneling vanaf toen weeenremmers. Met 30 weken geen houden meer aan en ondanks cerclage 4 cm ontsluiting.. Nu ook veel harde maar tot iedereens verbazing doen die nog niks. Vandaag controle gehad en mijn hals is nog 4,1 cm dus 2 cm langer als vorige zwangerschap!! ik hoop 36 weken te halen met bedrust en preventieve weenremming. Hoe veel harde buiken hen jij op een dag?
Liefde: wat erg zeg heb je nu weer een cercelage? Wat fijn dat je bmh vooralsnog lang is! Ik duim mee voor de 36 weken. Alles goed gekomen met je kindje? Ik heb op een rustige buik dag zo 20 harde buiken en op slechte dagen wel 5-8 per uur, dus weet dan niet preciws hoeveel per dag. Vorige zw had ik dag en nacht harde buiken elke 2/3 min wel een contractie. Echt bizar als ik de uitdraai van het ctg erbij pak. Twoboys: hoe is het? Misty er word aan je gedacht. Vandaag is het zeer onrustig. En morgen weer afspraken staan en korte schooldag. Smiddags ook visite dus weer druk! Bah donderdag ook 2 afspraken waaronder de gyn.
Hooyo zulke weken zijn er zo niet goed voor!!! Maar je ontkomt er soms echt niet aan he WAt jij beschrijft heb ik t zelfde qua aantallen. Toen ik rond 25 elke 5 min n harde buik had kreeg ik remmers ervoor. Liefde wat n heftig verhaal wat moet zw zijn dan eng zijn zeg! Misty hoop dat je in je eigen ziekenhuis ligt en daarom nog niet de tijd hebt gehad om online te komen ..... Of is de kleine eigenwijs en besloten te komen?
Ik merk vooral dat het auto rijden echt triggert in t krijgen van harde buiken...helaas is mn dochter haar school 7km afstand dus ik "moet". En natuurlijk die kleine tillen. Twoboys toen met 25 weken was dat omdat de bmh korter werd? Heb je toen een ctg gehad? Hier remmen ze niks zolang je bmh 2.5 of langer is...
Omdat de ctg idd harde buiken die pijn deden lieten zien om de 5 min. Bm hals is toen gemeten en die was nog lang 5 cm. Inmiddels wel helemaal verweekt ze kon de vliezen bijna voelen. Autorijden is hier ook geen feest. Maar van lopen bukken en tillen komen ze ook. Dus maakt weinig uit hoe ik t doe Je komt er idd niet onderuit pfffff zwaar he?
Oh ze zijn hier bij mij door m'n anti TSi en TPO stoffen ( schildklier) en m'n 5 zwangerschappen die mis gegaan zijn, plus gebroken vliezen met 30 weken bij de jongste..... En omdat t n icsi zw is, extra voorzichtig en noemen t n risico zw.
Haha dat is hier ook wel hoor, alle bewegingen komen harde buiken van. Alleen rij ik dus nogal veel dus het valt op. Is dat niet gek een bmh van bijna 5 dat is 5 cm dan moet je tochnwel hele lange vingers hebben wil je daardoorheen kunnen om de vliezen te voelen haha of denk ik verkeerd? Vanaf wanneer maken ze ctg's? Heb nog geen gehad...