Wie ook 'beetje' angstig voor 1e echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Siren84, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Ik was ook zo vreselijk zenuwachtig voor de 1e echo vandaag. Heb vanmiddag vlak voordat we weg moesten nog zitten lezen hier op het forum, en vond tot mijn geruststelling heel veel berichten van meiden die het erg spannend vonden, maar bij wie alles goed bleek te zijn. En dat gold dus ook voor mij! En hierbij de eerste foto van ons frummeltje

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gelukkig zijn er meer dames met dit gevoel! Ik hoop toch zo dat ze 11 jan even willen kijken of ze het hartje kunnen vinden! Anders moet ik tot midden februari wachten. Ik wil gewoon bevestiging dat het goed is... :)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat lief!!!!!

4. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    wow wat super!!! ben zo blij voor je!!! heb jij een inwendige echo gehad? oh wat zal er een last van je schouders vallen niet? en 4 weken duurt ook niet lang meer hihi!!!xxx

5. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ja ik voel me ook schuldig dat ik niet geniet. ik weet gewoon dat ik eigenlijk super enthousiast moet zijn maar ja vind het zo spannend allemaal en mijn zus is nu een jaar bezig en ik voel me lullig dat het bij mij eerder raak is ook al is ze super blij voor me. toch heb ik al heel wat traantjes daarom gelaten:). xxx

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    hihi die naam frummeltje gebruiken wij ook!!! mooie foto!!!xxx

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja heb ik ook, als ze op 11jan een kloppend hartje kunnen vinden zal er echt een hele zware last van mijn schouders afvallen. Zou dat het moederinstinct al zijn?? ... de zorgen om je kindje...

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Gefeliciteerd met de goede echo's meiden!

Wij moeten nog 6 daagjes wachten en ik vind het maar eng...Ik voel me zo'n zeur af en toe, maar ik wil zó graag goed nieuws. Ik probeer het wel wat los te laten, je hebt het toch niet in de hand, maar het is echt mega spannend.

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik mag maandag 3 januari naar de verloskundige voor mijn eerste gesprek. Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben omdat mijn menstruatie onregelmatig is. Dus word sowieso een vaginale echo vind dat nog spannender!! Verder ben ik ook echt bang ofzo dat er iets niet goed is pffff ik kan niet wachten tot maandag. Gelukkig mag ik meteen om 9.00 uur hihi. Ik hoop dat het bij iedereen goed zal gaan :)

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik mag nog 10 daagjes wachten, echt zo spannend he!!! Ze wilden eigenlijk geen echo doen maar heb een beetje aangedrongen :) Als ik het vraag willen ze wel even kijken. Soms kan ik het gewoon niet beseffen dat ik zwanger ben, wil gewoon een mooi fotootje, en natuurlijk dat alles goed is!!!

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier donderdag de eerste echo.
    ben ook wel een beetej angstig
    drek is het niet goed!!

maar geduld is echt een schone zaak ppffffff....

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bulldog, we tellen gewoon samen af naar donderdag! Hoe laat mag jij? Ik pas om 20:15...Moet werken tot ongeveer half 6 dus ik hoop dat de dag snel om is.

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    je laat wel iets weten he meis? heel veel succes en ik zal voor je duimen!!! xxx

14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ik denk dat dat echt wel nu al het moedersinstinct is haha. gek he?xxx

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha ja denk het ook!

16. Liesje86

Liesje86 Lid

28 dec 2010
    46
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Hier ook: onzekerheid! Ik heb mijn 1ste echo 27 januari, maar omdat ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes heb, ben ik erg ongerust.
    Dus heb ik gevraagd of ik eerder kon komen, mag nu 18 januari komen. Op dit moment ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger.Vind het veel te spannend en vind het moeilijk om het los te laten. Fijn om te lezen dat je niet de enige bent. Heel veel succes allemaal!

17. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door een medische indicatie heb ik met 6,5 week al een echo gehad. Daarvoor kon ik het ook steeds niet geloven. Pas toen er daadwerkelijk iets op de echo te zien was met een kloppend hartje, begon het te dagen. Ik moest dan ook enorm huilen van de opluchting en spanning. Morgen een termijnecho, vind het nu alweer doodeng..

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik heb 18 jan mijn eerste echo. Ik vindt het ook enorm spannend. Zit mezelf ook te behoeden voor een teleurstelling. Zeg zelf ook steeds, het is nog heel pril, maar afwachten of alles goed is. durf ook niet echt goed te genieten (maar genieten lukt momenteel zowiezo niet, door enorm veel stress op het werk). Ik hoop echt dat na 18 jan ik gerustgesteld ben en dan wel echt kan gaan genieten. Nog 2 weekjes w8en!

19. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Vanmiddag dus mijn eerste echo gehad, ik was super zenuwachtig niet normaal maar ging echt snel!! Vaginale echo voel je echt helemaal NIETS van. Ik ben alleen veel korter zwanger dan verwacht, minder dan 5 weken ze konden nog niet eens zeggen hoelang ghehe. Maar in iedergeval was het vruchtzakje zichtbaar en de dooier dus dat was goed :) 10 februari mijn volgende echo :-D Succes allemaal!!

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik hoop echt zo dat ze 11jan willen kijken anders moet ik wachten tot 11 febr want dan heb ik de 12 weken echo gepland.

Waarom krijgen jullie wel zo vroeg een echo? Medische indicaties daar gelaten (want las dat net bij iemand)

Deel Deze Pagina