wow wat zijn er veel meiden met een echo vandaag succes allemaal. hier vanmorgen de echo gehad en ja hoor het hartje klopt ben zo blij!!
ja met ochtendurine met de kruidvattesten 2 voor 5 euro. ook weer een lichte streep. ik weet het echt niet meer. had wel al voor mijn NOD klachten en dat is doorgegaan tot week 5. en vanaf week 6 tot gister was ik heel erg misselijk en heb ik ook over moeten geven. nu ben ik 7 weken en misschien heb ik mijn piek al gehad en is mijn hgc al aan het zakken. maar ja in week 7 is dat wel een beetje vroeg. maar lees op internet ook dat er meer mensen zijn die dat gehad hebben en waarbij het wel allemaal goed is gegaan maar ik lees ook negatieve verhalen van mensen. maandag heb ik een intake bij de verloskundige en dan ga ik het navragen. xxx
Hallo meiden, fijn om te lezen dat ik toch echt niet de enige ben die me zo druk maakt! Ik heb vanochtend een (inwendige) echo gehad, ben nu volgens mij 6 weken (weet het niet precies, vorige maand een MK gehad) en er was al een kloppend hartje te zien!! Ben erg blij, maar nog niet geheel gerustgesteld....over twee weken mag ik terug om een volgende echo te laten maken...Sinds twee dagen ook echt heel erg misselijk en pijnlijke borsten dus durf langzaam te geloven dat het allemaal goed gaat deze keer... @ Noorbrabant: ik ga heel hard voor je duimen!!
Hier nog iemand die vanmiddag een echo heeft, maar dit is wel mijn 2e. Vorige was 2 weken geleden met ongeveer 5 weken en was een vruchtzakje op te zien. Nu maar hopen dat het vruchtje in die 2 weken is gegroeid. Ben dood zenuwachtig nu. Ik mag om 15.30 uur. De rest veel succes vandaag. Voor de andere die de echo al hebben gehad, gelukkig was alles goed Het is zenuwslopend die eerste weken, en dan te bedenken dat ik nog wel even moet tot de 12 weken (in de hoop dat ik daarna geruster wordt)
@bulldog dat is mooi voor jouw de zenuwen eraf @noordbrabant bij mij was een test die lichter werd geen goed teken.. maar dat was ook al bij 5,5 week... weet niet of test nu nog moet knallen .. durf ook niet meer te testen dus @simple hopen dat het vruchtje gegroeid is!!!
hey meis, heb een verloskundige om advies gevragen hier op het forum. zij zegt dat het ligt aan dat het een andere test was. morgen heb ik weer een testje zoals ik de eerste keer gebruikt heb en die ga ik toch echt wel doen. wil het nu gewoon weten. dan weet ik ook waar ik aan toe ben. maar ik snap dat je nu niet meer gaat testen. laat je effe weten hoe de echo vanaaf was?xxx
Ik heb op 11 febr een afspraak staan voor de 12 weken echo. die is op het echocentrum. 11jan heb ik intake VK, zij hebben zelf ook een apparaat! Dus ik hoop dat ze even willen kijken dinsdag!
Onze echo was fantastisch Ben nu 8 weken en we hebben een baby embryo kunnen zien met een kloppend hartje. Mooie echo foto mee gekregen, die zal ik morgen ofzo nog even plaatsen denk ik. We zijn super blij want ik ging met de instelling dat het fout zou zijn. Over 2 weken mogen we weer voor een echo en ik mocht al gaan nadenken over de combinatie test. Waarom zou je deze eigenlijk niet doen? Het schaadt de baby niet. 18 augustus ben ik uitgerekend, maar de kans op een vroeggeboorte is groot bij mij dus denk zelf al aan juli. We zullen zien.
wat fijn dat jullie echo zo goed was!!! ben benieuwd naar de foto!!! hoezo had je het idee dat het fout zat? ik denk dat nu namelijk zelf ook. wij moesten al gaan nadenken over de combinatietest en ik heb maandag pas mijn intake bij de VK. wij willen het niet doen. want stel dat er een niet zo'n goede uitslag uitkomt wat ga je dan daarmee doen. ga je het verder laten onderzoeken en een vruchtwaterpunctie laten doen waardoor er kans is op een miskraam? lees vaak dat er niet een heel positief percentage uitkomt en dat het gewoon een heel gezond kindje is als het geboren is. zou eens zoeken op internet en dan beslissen meis. xxx
Gefeliciteerd met de goede echo's!! En geniet er nu maar van hoor Petra want er kan in (de weg naar) het leven natuurlijk altijd iets fout gaan, maar dan heb je ondertussen niet genoten van het geluk. Zo te horen mag je optimistisch zijn! Helaas had ik geen goede echo, alleen een vruchtzak verder nix. Dus het is fout of ik ben toch wat korter zwanger dan ik dacht, maar dat is technisch amper mogelijk. Over een week weer een echo. Ik ga ervanuit dat het fout is, maar hou stiekem natuurlijk toch hoop. Ondertussen hang ik al twee dagen boven de pot, het idee dat dat waarschijnlijk voor nix is valt me erg zwaar moet ik zeggen.
@ Maja; wat vervelend meis...Wel knap dat je positief blijft, je weet nooit, wonderen bestaan. @ echo's; alle meiden met een goede echo gefeliciteerd!! Ook onze echo was helemaal top gisteren! beebje doet het perfect! Hartje klopt en we zagen al armpjes en beentjes bewegen, echt té mooi! Ben 2 daagjes korter dan berekend dus helemaal op schema.
@ Noordbrabant wat raar van MoedersvoorMOeders bij mij zijn ze ook geweest en ben nog geen 5 weken zwanger maar zat meer dan gewoon hcg hormoon in mijn urine dus ze was erg blij dat ik nu al mee ging doen. Hier een foto van mijn vruchtzakje :-D :-D
Onzekerheid hoort er een beetje bij... ik was heel bang dat er niks zou zitten en dat er niks te zien was... en nu heb ik de echo gehad alles goed hartje klopt baby ziet er goed uit... ik word niet dikker en nu ben ik bang dat er iets mis is... morgen heb ik de afspraak en ben nu al zenuwachtig of het hartje te horen is...
Ik krijg morgen een echo, had vandaag wat bloedverlies en de VK wil geen risico nemen. Om 9:00 bellen ze hoe laat ik terecht kan. bbrrrrr spannend! Ik hoop toch zo dat het goed zit! Ben zo bezorgd nu! Manlief zit in Duitsland voor zijn werk :x maar mijn moeder gaat mee, hoef gelukkig niet alleen te gaan.
hey meis! wat rot dat je bloedverlies hebt gehad!!! hoe was je echo vandaag dan? ben wel benieuwd en hoop dat toch alles goed was!!! dikke knuffel!!!
Ik ben zo blij! Alles is goed! Ziet er goed uit en het hartje klopt stevig! Waarschijnlijk gewoon een klein wondje geweest ofzo. Jeej! Nu 11 febr met 12 weken weer een echo...