gefeliciteerd!! ik vind de eerste echo ook zo eng. heb morgen de eerste echo en donderdag intake bij de vk. heb de echo eerder gekregen want ik heb 2x iets bloedverlies gehad, wel minimaal maar maak me wel zorgen. hoop dat ik morgen een mooi kloppend hartje zie bij mijn kleine. geniet van je zwangerschap!!
hey meiden, hier vandaag alleen maar misselijk geweest, en wel 4x overgegeven. gelukkig ben ik vrij dus kan zoveel rusten als ik wil. vanaaf naar de verloskundige geweest voor intake. we hebben besloten geen nekplooimeting te laten doen. jullie? morgen moet ik even bloed laten prikken en kan ik gaan bellen om een afspraak te maken voor een echo. krijg er dan wel geen meer met 12 weken maar dan maak ik zelf bij een echobureau wel een afspraak en betaal ik er wel voor. doen heel veel mensen. volgende week woensdag mag ik wel even terug komen naar de verloskundige dan gaat ze kijken of ze het hartje kan horen. ze kon niks garanderen maar wou het wel proberen. ze vond het alleen maar goed dat ik zo misselijk was, ze zei hoe misselijker hoe beter haha. ik hoop het dat dat alleen maar goed nieuws betekend haha!!! xxx
hoi! volgende week woensdag heb ik mijn eerste echo ipv dat de verloskundige naar het hartje gaat luisteren. als ik dan de echo niet zou doen moest ik weer een week wachten dus ik maak wel een andere afspraak met de verloskundige om naar het hartje te luisteren. ben benieuwd!!!xxx
Zaterdag 15 jan om 11:50 krijg ik mijn eerst echo ben zo bang ook blij maar toch spannend! wat kan ik verwachten?
Dit had ik ook, en bleek dat ik 3 weken korter was dan ik dacht. Dus het kan wel, maar goed ik wist zelf ook niet wanneer mijn ei was geweest. Misschien weet jij het wel 100 % zeker, maar ik duim voor je.
Thnx! Wat fijn dat het bij jou goed gaat! Ik weet het niet 100% zeker maar het kan hooguit een paar dagen verschillen. En dan nog heb ik bizar vroeg positief getest, al na 8 of 9 dagen. Ik heb in nov een bbz/miskraam gehad en hcg laten prikken tot nul, dus ik weet zeker dat de positieve test van deze zw is. Ik denk dat er een lege vruchtzak aan het groeien is, ik heb ondertussen al zoveel zwangerschapsellende gehad dat ik niet meer reken op een meevaller. Maarja... hoop het stiekem wel natuurlijk. Donderdag weer een echo, dan weet ik in ieder geval weer waar ik aan toe ben.
hoi allemaal. de echo vandaag was niet goed. geen hartslag uitwendig en inwendig gevonden. er zat ook vocht achter het ruggetje dus was niet goed. kindje was gestopt met groeien bij 9 wk en 1 dag. vandaag dus. hoop dat jullie het snappen als ik een tijdje niet kom of reageer.morgen komt de verloskundige en dan moet ik gaan nadenken over of ik het weg laat halen of het los laat komen. weet niet wat ik moet doen. x __________________
Ai wat vervelend zeg. Ik snap het helemaal al sje even niet hier komt. Veel sterkte met het verwerken. Ik mag vandaag om half 1 voor de eerste echo, ben nu toch wel zenuwachtig. Je hoort zoveel vervelende verhalen.
Noord brabant: heel veel sterkte meid, hele dikke knuf! Ik heb volgende week donderdag om 18uur eindelijk de eerste echo,ben dan net geen 9 weken (op 1 dag na).. vind het erg spannend...
Ik heb ondertussen nog een echo gehad, zag er goed uit, gelukkig! Mag nu 15 febr komen, blijft toch spannend elke x pfffff!!!!