Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon) DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ecl, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Wat verwarrend allemaal.. maar mariek ik zie toch echt een kleurtje bij de test van 1 april.. hoop zo dat het gwn klopt..!!
    ben benieuwd wat de Clear Blue zal aangeven..

2. carma

carma Niet meer actief

Jaaa en clearbue ook weer!!!!!!!
    ik snap er niks meer van
    zie fotoboek!!!!!

3. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Het is toch om gek van te worden he!! :)
    maar alle testen die je 1 april gedaan hebt (vandaag) zien er toch hetzelfde uit :) blijkt toch gwn zwanger te zijn als ik die testen zie.. en clearblue bevestigd het toch :p stiekempjes hopen mag wel vind ik.. maar w8 toch op je bloedtest maar ik zal vooral de hoop niet opgeven.. na wat ik daarnet in je fotoboek heb gezien :)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mariek, zo zwanger als dat je maar kan zijn hoor!!! gefeliciteerd!!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kimmikim, ik krijg inseminatie geen iui dus ik ben benieuwt morgen!!!! begin nu de pregnyl al iets te merken.. hoop dat mijn ei niet te vroeg gaat..

6. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @wendyenrichard heel veel suc6 morgen..!! hoop zo dat het deze maand onze maand zal zijn.. voor alle dames op dit forum en de andere forums en die w8en op hun nod..

7. carma

carma Niet meer actief

Wendy ik duim voor je meis
    xxxxxxxx

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank je meis! Ik hoop het zo dit keer!

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooew spannend wendy ik duim voor je:D:D:D

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ohh meiden.. nog maar een paar uurtjes en er wordt in mijn lijf een wedstrijd gezwommen spannend!!!

Ik had trouwens vorige keer 33 uur na pregnyl ovu krampen... omdat mijn ovu test mij gister toelachte moest ik de pregnyl gelijk erna zetten. Dit was om half 7 s ochtends... tot op heden heb ik dus nog nergens last van, geen krampjes of niks. Zo nu en dan een licht steekje... ik ben zo bang dat ik hem ga missen!!!

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden ik ben weer terug.

Er is een echte iui gedaan dit keer ( nu krampjes) door medische redenen,.

Ik kreeg eerst een echo door de gyn, en die zag iets afwijkends... toen heeft hij met de eendenbek gekeken, en kwam erachter dat er een schot bovenin mijn vagina zit, en ik 2 baarmoeder monden heb....

Mijn baarmoeder is helemaal gesplitst in 2-en.. dit houd dus in dat ik 2 halve heb. Het enisge risico wat ik loop is dat op vroeg geboorte.

Nu wil hij als deze poging niet lukt, mij de 20e eens goed bekijken met de eendenbek, kijken of die ook aan de rechterkant erin gaat, zo niet.. dan moet het schotje bovenin mijn vagina verwijderd worden zodat ik daar geen last van krijg. Zucht...

Wat hij allemaal heeft gedaan: echo, eendenbek, uitstrijkje, met een ander dingetje mijn baarmoeder mond iets opzij drukken, weer een echo, inseminatie hoog in mijn baarmoeder, daarna getoucheerd om te voelen of het echt een schotje is en of ik 2 baarmoeder monden heb..

Ook had hij het in de linker 'baarmoeder' geinsemineerd, maar zaten mijn eitjes rechts, wel zei hij dat de zaadjes voor mijn buik gaan, en het binnen 5 minuten in de andere zou zitten ( neem aan dat hij eerlijk is??)

Ik kan dus niet echt ech fijn zitten/staan/lopen.. heb ik weer met dit mooie weer :(

12. carma

carma Niet meer actief

O wat een verhaal meis
    Nou ja hopenb dat het gewoon raak is dan maar en dan kunnen ze er daana naar kijken
    Toch maar wel even genieten van het mooie weer hhor
    suc6 met je wachtweken xxx

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mariek, ik hoop het ook! Dan wordt het waarschijnlijk een keizersnee, maja..

14. carma

carma Niet meer actief

Ik heb een vriendin met 2 baarmoeders
    Zij was de laatste keer via iui zwanger, in alle 2 de baarmoeders 1
    Een soort van 2ling maar eigenlijk ook weer niet, als ze niet met een keizersnee geboren waren dan waren ze misschien wel op andere dagen in verschillende weken geboren
    Bij haar is de zwangerschap heel goed verlopen
    Komt zeker goed als het zo is
    xxx

15. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Wendy,....jeetje wat een verhaal! Ik heb het idd wel vaker gehoord en dat het dan meestal ook goed gaat. Ik ga heel hard voor je duimen,....aan de ene kant is het wel fijn dat ze het nu dan eindelijk hebben ontdekt, wordt je wanneer je zwanger bent ook beter in de gaten gehouden. Ik ga heel hard duimen!
    @Mariek,...morgen nog een testje wagen? Het kaarje brand nog steeds,..........spannend hoor! Dikke knuffel!

16. carma

carma Niet meer actief

Hier weer teug bij af!!!!
    Heb vanmorgen met ochtendurine getest kv en clear blue (dezelfde urine) en allebij negatief
    Maar dan ook echt
    Meiden dit kan toch niet
    Kruitvat van een donker wordende streep naar omo wit met maar 1 dag ertussen
    Zou er iets mis zijn met mijn ochtendurine of met die van vrijdag middag???
    Ik weet het niet mee, alleen dat het een K*T grap is wat mijn lichaam met mij uithaalt
    Ik gebruik estradiol en utrogestan dus ik word niet ongi behalve als ik ermee stop
    Dan zitten er toch afgestorven vruchtjes in mijn lijf dus in 1 dag helemaal geen hcg meer dat kan toch niet

Nou ja ik bel morgen wel met geertgen en dan leg ik het wel uit en vraag ik of in zo snel mogelijk gebeld kan worden met de uitslag
    OOOOO wat ben ik boos op mijn lijf!!!!!!!!!!1

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh mariek toch.. idd een bloedtest aanvragen!

18. carma

carma Niet meer actief

Ja die bloedtest is al afgenomen maar die moet eerst naar belgie en dan uitgevoerd daar
    Als het goed is staat het dit weekend in de computer dus kan ik maandag bellen
    Maar het kon ook dinsdag worden
    OOOO meiden ik word echt gek, wat is er aan de hand met mijn lijf

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    misschien schommeld je hcg nog te erg meis?

20. carma

carma Niet meer actief

Maar dat schommelt dan van behoorlijk positief naar negatief in 1,5 dag
    Ik vraag me af of mijn ochtendurine gewoon niet zo geconcentreerd is
    Ben om 3 uur geweest en daana om 6.15 maar als je echt zwanger bent dan moet het toch altijd positief zijn

Heb net de stoute schoenen aan getrokken en heb een sms naar het noodnummer van geertgen gestuurd met de vraag aan de arts ( dr R)of hij mij de uitslag al door kan geven als deze al binnen is zodat ik uit de spanning ben of wat hij mij anders aan kan raden
    Misschien kan hij reageren

Deel Deze Pagina