Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon) DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ecl, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik kom ook weer wat van me laten horen:)

mariek jawell was wel goed hoor maar ik dacht ik zet er de rondes achter zodat jullie toch weer wat moed gaan krijgen he;)
    ennuh natuurlijk is dat jou nachtmerrie meissie,maar ik ben zo hard voor je aan het duimen en hopen dat nu e droom echt uit gaat komen, want ik wil nog steeds met je gaan beebshoppen hoor:)

@kimmie dikke knuffel meissie:(:(
    @wendy geef nog niet de hoop op he...

@rissy jaaaa eindelijk zit er dan een eitje te wachten ook voor jou ga ik flink duimen meissie...

@hier gaat het helemaal goed kleine zit me nu flink te schoppen al voel ik het nog niet echt heel hard maar wel regelmatig nu:)
    25 maart mag ik weer naar de vk nuchter de laatste suikerprik doen ze 2x in de zwangerschap.. en 28 maart krijgen wij eengroeiecho.. beebje loopt nu zo`n 2 a 3 weekjes voor op de groei dus denk dat het wel een flinke gaat worden???? maar door mijn overgewicht dus wat extra groeiecho`s.. ben wel benieuwd oe ze er nu uitziet op de echo hahaha of ze nog in zo`n yoga houding ligt...:)

xxxcin

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mama van renzo:) hoe issie nu met jou meiss. en hoe gaat het met de kleintjessss sylvan en solana???
    en renzo is ie al een grote trotse broer?

3. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Met mij gaat het redelijk,babyhope. Lief dat je het vraagt!

Ik mis mijn moeder ontzettend en dat overschaduwt een hoop helaas:( Ik geniet super van mijn kids ECHT WAAR!! en hun hebben gelukkig geen hinder van mijn verdriet en zijn super vrolijke makkelijke baby's! Renzo is een hele trotse grote broer en doet het super.
    Mijn verdriet krijgt zijn plekje wel,maar dat heeft veel tijd nodig! Je wilt natuurlijk wel alles delen met haar en dat doe ik nu maar via mijn dagboekje.

Ik lees hier alles nog wel mee hoor meiden...en ik vind het erg om al die tegenslagen te lezen!
    Maar ik lees ook positieve dingen....Merah zwanger en Annedore ook geloof ik??
    Ik hoop dat de droom van Mariek ook uit mag komen!
    Ik zelf heb toen, voor ik zwanger was van Renzo, ook zo'n droom gehad. Mijn overleden broertje kwam terug zei hij en ik moest alles nu goed gaan doen...een paar maanden na deze droom was ik dus zwanger via de 2e x IUI van Renzo....hoe bizar...maar ook zo mooi!! Dus Mariek;)

Veel succes meiden...Liefsxxx

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He meiden,

tijd om weer eens wat van mezelf te laten horen!
    Het gaat erg goed met me. Mijn suiker is nu prima en ben al weer bijna 10 kilo kwijt! Ik merk dat ik toch nog steeds iedere dag bezig ben met het denken aan mijn kinderwens en ben naar de gyn geweest omdat ik bang ben dat ik verklevingen heb. Ik heb over 2 weken een hysteroscopie! Hoop dat het geen pijn doet.....
    oja en niet al te onbelangrijk...vanaf zaterdag ben ik lekker een weekje op vakantie met haniedman!

@ mm7, hie is het met je meid...en met de kleintjes?
    @babyhope, je gaat hard wijffie! En een meid...wauw!
    @Merah, PROFICIAT...je bent zwanger meid! Geeft me weer hoop.
    @Annedore (als je nog mee leest..) las net dat het even spannend is op het moment! Hoop dat het allemaal goed komt en dan GENIETEN!
    @Rissy, wat fijn dat de fm EINDELIJK wat hoopvoller was! Op naar een mooi ei!
    @Mariek, succes morgen bij W! Op naar de cryo tp!
    @kimkim, Balen.... sterkte meid!
    @Moon, hoe is het met je...nog even en je kunt testen, toch? Spannend en heel veel geluk toegewenst!
    @mvr, hoe is het met jou? Lang niets van je gelezen...Gaat het goed met de kids? Je zult het wel rete druk hebben nu!

Heel veel liefs van mij!

5. carma

carma Niet meer actief

#25 carma, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2011
    Hoi lieverd
    Fijn dat alles goed gaat met je, maar dat wist ik al (wink)
    Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt en dat er geen verklevingen zijn
    Aan de andere kant kan het wel een rede zijn waarom het met een beebje niet wil lukken en als het met een kleine ingreep kan worden verholpen en er zijn straks weer meer kansen is dat goed natuurlijk

Knap hoor 10 kilo ga zo door meis, ik ben trots op je
    Laat je even wat weten of hoe de ingreep is geweest
    Hele fijne vakantie
    xxx dikke knuf van mij

6. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Hanied...ik heb toevallig net voor jou een bericht hier geschreven!

Maar eh,wat goed dat je 10 kilo kwijt bent! En geniet lekker van je vakantie!

Ik heb het echt niet retedruk hoor! Ik ben gewoon lekker bezig met de kids en heb het geluk dat ze makkelijk en vrolijk zijn.

x

7. carma

carma Niet meer actief

MVR wat fijn dat het zo goed gaat met je kindjes, en wat heftig dat je je mama zo mist
    Ik weet god zij dank niet wat het is en hoop het ook nog lang niet mee te maken, maar kan me er wel wat bij indenken hoe zwaar het moet zijn
    Hele dikke knuf voor jou meis en sterkte xxx

Hier op het moment echt even een k*t tijd
    Het lijkt wel of alles tegen zit en na ruim 2 jaar gedoe hoop je zo op een keer geluk
    Ik hoef geen miljoen, maar het huis verkopen, uit de schuldsanering en een 2de kindje dat zou toch zo fijn zij
    Ik ben zo moe van al dat knokken, ik kan veel hebben maar ik ben bang dat het even op is nu
    Kan alleen maar huilen en ben ook boos, waarom steeds wij
    Ik ga maar weer lekker slapen nu
    Morgen maar weer naar geertgen kijken of het baarmoederslijmvlies al dik genoeg is en of mijn wens van een tp op de 9de van 2 cryo's haalbaar is
    weltrusten meiden

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kim,.....K#T, zeg,.....wel snel of niet,.....binnen 10 dagen? Huil,...schreeuw,.....gooi het er maar uit,......dikke knuffel voor jou!!!!
    @Mariek,....voor jou ook een mega knuffel vanaf deze kant,...kom op meid,.....het komt helemaal goed,....echt,....denk aan je dromen;)
    @Mvr,....Jeetje meid,...wat een dubbele emotie's,.....heel veel sterkte met dit grote verdriet. Het verdriet maakt heeeeeeeeeeeeeeel langzaam plaats voor mooie herinneringen, waar je met een glimlach aan terug denkt,.....al blijft het een mega groot gemis,....een hele dikke knuffel.
    @Babyhope,....bij jou gaat het hard zeg,.......'t's net als de dag van gister, dat je hier schreef dat je zwanger bent. Is het testen op suiker standaard of vanwege de groeispurt?
    @Hanied,......wauw,....goed jho,....petje af hoor,...10kilo is niet niks! Plus ook nog eens die suiker wat de goede kant op gaat,....nu nog een posie uitslag bij het onderzoek en dan kunnen jullie weer verder. Wie weet is die pauze wel ff goed geweest voor je lichaam en reageer je nu beter op alles. Een dikke knuffel,....je bent goed bezig,...echt toppie!!!!
    @Hier,.....pffffff,....begin nu toch al best een beetje nerveus te worden,...raar hoor,...zit nog niet eens in de wachtweken,.......oooooh nog 2 nachtjes en dan weten we meer:)
    @Moon, Muppet, Ecl en Wendy,...hoe is het bij jullie, meiden?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    rissy neeis standaart bij de zwangerschap krijg je 2x een glucosecheck:)
    haha de eerste prik die ik kreeg was een dag na kerst,op maandag en hij mag 4.8zijn en bijmij was hij 4.9 dus net 1 puntje te hoog haha moest ik in het zkh een dagcurve gaan doen,dan ga je 3x op een dag.
    om 08.00uur nuchter dan om 11 uur nadat je wat hebt gegeten en dan om 16uur nog een keertje die was helemaal goed..
    dus ben wel benieuwd nu haha
    ik had datweekend van kerst er echt van genoten heb gewoon in 3 dagen tijd samen met me moedr 2 bakken ijs opgegeten hahaha:):)

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooow mariek.. ook van mij naar jou uit een hele dikke knuffel.... wat balen ik ken het gevoel dat alles tegen zit..:eek: ik heb dat gevoel nu ook... :o:( ik hoop dat alles gauw wil lukken zoals we willen!

Jaa idd.. ik vond dat ook al zo snel..:s k dacht dat je na je eisprong 14 dagen later ongesteld zou moeten worden (of niet natuurlijk maar dan ben je zwanger) maar nu in princiepe na 10 dagen al :eek: dat is toch raar???

ik moet alleen spuiten zetten, en dan krijg ik de pregnyl spuit en moet ik zelf klussen. dus nog geen iui of ivf/icsi.
    ik ga dinsdag 15 mrrt weer terug naar geertgen. en dan ga ik is vragen wanneer ze dat gaan doen? hoelang ik dan hier mee bezig moet zijn... :( naja.. dit was de eerste ronde met spuiten! hiervoor aan de clomid gezeten. dat was helemaal teering spul :( daar kon ik helemaal niet tegen.. maargoed.... nu naaar de 2e ronde met spuiten.. ik hoop dat deze ronde sneller mag gaan.. niet dat ik weer pas op cd 33 mijn eisprong heb... :(

kzit er een beetje doorheen en ik heb idd keihard gehuild.. ik heb er nog dikke ogen van... en ruzie gehad met mijn liefje gistere... maargoed hij was eigenlijk ook wel heel erg teleurgesteld.. en dat reageerde we soort van op elkaar af.. tja en dan ga ik huilen. en gelukkig heeft ie me toen heel erg lang geknuffeld...:)

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kimmikim.... hier ook roze bij t afvegen.... en net tampon zelfs iets bloed..

12. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    He,...gatver,.....wat een vervelende berichten allemaal,......voor jullie allemaal een hele dikke knuffel!!!!!!!
    @Mariek,....hoe is het gegaan vandaag?

13. carma

carma Niet meer actief

Wendy ook een dikke knuf voor jou meis

Hier geen negatief maar ook nog geen positief nieuws
    Mijn bmslijmvlies was groeiende maar nog niet dik genoeg
    Het was 6,8 en moet boven de 7 zijn liefst richting 10
    Nu heb ik nooit z'n snelle groei dus ik had het ook wel verwacht
    Mijn wens van de 9de gaat het niet worden dus helaas, maar goed je kan dingen niet afdwingen
    Asl het de 9de moest worden dan had het gister al goed moeten zijn
    Ik heb nog nooit een iui of icsi gehad op dag 11 altijd zo rond dag 17
    Nu moet ik dinsdag om 19.30 weer terug en dan zal de datum wel bekend worden van de tp misschien vrijdag de 11de en anders de woensdag erop omdat hubby ma en di weg is
    Word vervolgt dus

Ris wanneer moet jij weer??

14. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,...balen jho! Ik moet ook dinsdag terug en dan bij dr. W. Om 18.50 zo ff uit m'n hoofd,.....dus heeeeeeeeeeeeel waarschijnlijk treffen we elkaar;):D Zou wel gezellie zijn,.....zijn al een jaar over en weer aan het typen,...maar je hebt er geen gezicht bij;)
    Allemaal een goed weekend en een hele dikke knuffel,...gan nu werken:(
    @De meiden die het kunnen gebruiken een hele dikke knuffel

15. carma

carma Niet meer actief

OOOO gezellie ris, lijkt me leuk jou te ontmoeten
    Werk ze vanavond
    xxx

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Vandaag weer voor de fm geweest,.....nu zaten er 2, maar die waren tussen de 10 en 14 mm???? Ik weet het niet hoor, moet nu ophogen en dan dinsdag weer terug,.......rest me niks anders dan rustig af te wachten (al is dat niet mijn sterkste kant:D)
    @Mariek,.....heb net ff gekeken, ik moet om 18.20, maar met dr.w. weet je maar nooit;)

@De andere meiden,...hoe is het met jullie?
    @Wendy,...heeft het door gezet (hopelijk niet en was dit de innesteling;))

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Lijst

Nog niet zwanger:

*Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM bms keurig geen ei, 2de FM 28-02 geen geen ei, 3de FM 04-03 1,5 spuiten
    *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f
    *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi
    *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies
    * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode!

Op het wachtbankje:
    * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI
    * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD.

* Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6.
    * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje.

Zwanger:
    Babyhope na 5x o.i,3x iui en 1x ivf zwanger van een dochtertje. uitgerekend 16-juni-2011
    Annedore
    Merah

Bevallen:
    MM7, tweeling Isis en Vinn geboren op 31 Januari 2011, na 1 jaar mmm, doormiddel van puregon, pregnyl en utrogestan.

MamavanRenzo, tweeling Sylvan & Solana geboren op 25-11-2010,na 2x bbz ..3x IUI spontaan en 1x IUI met puregon en pregnyl!

18. carma

carma Niet meer actief

Kom ik gewoon een beetje eerder Rissi hahaha :D
    Heeft moeders ook even rust ;)

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

het heeft niet per direct doorgezet.. stond vannochtend op ( op nod) met licht helderrood bloedverlies.... wat overging ik bruin????? na een uur weer naar wc... en toen had ik 2 speldenknopjes bruin in mijn inlegkruisje.. dit terwijl ik normaal gesproken leeg loop.. :S

20. carma

carma Niet meer actief

Wendy dan gooi je er toch even een testje tegenaan meis
    Dan weet je het zeker
    Als hij positief uitslaat weet je dat het innesteling is, dat komt ook meestal rond de nod
    en bij negatief kan je verder, anders mis je zo de dag dat je weer moet starten
    Suc 6 en sterkte xxx

Deel Deze Pagina