@mariek het kan sowieso nu niet meer met ochtendurine, dus ik wacht tot morgen... want het is nu helemaal weg....
heb ons 'geweldige'ziekenhuis hierover gemaild en ik krijg terug cd1 is de dag van helderrood bloedverlies.. maar mijn bloedverlies is nu weg.... :S niet bruin niet rood niks...
Hahahaha,...gezellig Mariek! Blijf ik wat langer @Wendy,...Je hoeft niet met ochtendurine te teste hoor,....als je maar 1,5 tot 2 uur niet naar de wc bent geweest, kan het ook Ik duim nog ff voor je door!
meiden, hier is het echt bloedverlies... als het morgen nog is ga ik ervan uit dat ik vanaf dinsdag weer moet gaan spuiten zie er weer zo tegenop....ook de inseminatie zelf was mentaal erg zwaar...
Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM bms keurig geen ei, 2de FM 28-02 geen geen ei, 3de FM 04-03 1,5 spuiten *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! Op het wachtbankje: * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6. * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. Zwanger: Dreamwish: d.m.v. puregon, pregnyl. uitgerekend 31 maart 2011 Babyhope na 5x o.i,3x iui en 1x ivf zwanger van een dochtertje. uitgerekend 16-juni-2011 Annedore Merah Bevallen: MM7, tweeling Isis en Vinn geboren op 31 Januari 2011, na 1 jaar mmm, doormiddel van puregon, pregnyl en utrogestan
Lijst Nog niet zwanger: *Ecl 23 jaar, 3 jaar bezig voor 1ste kind, menopur 75, 23-02 1ste FM bms keurig geen ei, 2de FM 28-02 geen geen ei, 3de FM 04-03 1,5 spuiten *Rissy 31 jaar,3jaar bezig voor een brusje. Nu bezig met gonal-f *Mariek 37 jaar,1 jaar bezig voor een 2de kindje, na 5x iui nu ronde 2 poging 3 icsi *nu 22 febr ongi/ 23 febr starten met estradiol 1x 3 per dag en 4 maart 1ste meting baarmoederslijmvlies * Hanied 33 jaar, 9 jaar bezig voor een 1e, ivf icsi..nu in de pauzemode! Op het wachtbankje: * Muppet80 31 jaar, 3 jaar bezig voor 1e kindje, 23/2 eerste ICSI * Kimmiikim 20 jr,14 maanden bezig voor 1e kindje, gonal f+pregnyl ronde 1, pcos, 6mrt mijn NOD. * Moon0810 29 jaar, 2 jaar bezig voor 1e kindje, a.s. donderdag 24/02 IUI nummer 6. * Wendy 24 jaar, 1,5 jaar bezig, 20/2 1e KID iui-D 1e kindje. Zwanger: Dreamwish: d.m.v. puregon, pregnyl. uitgerekend 31 maart 2011 Babyhope na 5x o.i,3x iui en 1x ivf zwanger van een dochtertje. uitgerekend 16-juni-2011 Annedore Merah Bevallen: MM7, tweeling Isis en Vinn geboren op 31 Januari 2011, na 1 jaar mmm, doormiddel van puregon, pregnyl en utrogestan mamavanrenzo,tweeling Sylvan&Solana op 25-11-2010,na 3jaar mmm...2x bbz,3x IUI spontaan en 1x IUI met puregon en pregnyl!
@wendy.. jeetje balen dat je bloed verliest... dat ziet er vaak niet relaxt uit pff wt zuur!! ik ben ook al weer 3 dagen aant het spuiten. moet over een weekje weer naar geertgen om 14.50uur! bij dr. W. ben daar nog nooit geweest! maar van horen zeggen hoor ik dat het een aardige doktekr is die goed de tijd voor je neemt. dat is maar goed ook want dan neem ik een x mn vragenlijstje mee!!! hier heel vreemd, ben nu al niet meer ongesteld... :S kheb heel weinig bloed verloren. 2 dagen iets heftiger. maar voor de rest amper bloed verloren! naja... veel moeten huilen van het weekend en gelukkig was manlief heel erg lief voor me en heeft me goed opgepept! dus dat is fijn!! ennnnnn... IK BEN WEER BLOND:d:d hihi had mn haar bruin geverfd.. maar nu weer blond
Hier na vanavond weer meer te vertellen hoop ik Over mijn afspreek bij geertgen en de meeting met Rissy Ik denk aan jullie xxx
Haloa daar ben ik weer. Helaas nog niet goed genoeg, ik zat nu op 7,3 maar dr W wil meer Moet nu over van 3 naar 4 pillen per dag en dan vrijdagochtend om 9.10 weer terug bij dr W. De tp zal dus woensdag of donderdag zijn Dr W zei me trouwens iets waar ik van stond te kijken Hij vertelde dat er tegewoordig meer zwangerschappen voortkomen uit een cryotp en de kans op een zwangerschap min evengroot of groter is als bij een emmy Het schijnt allemaal zo verbeterd te zijn enz enz, en een cryo die het overleeft heeft al een hoop doorstaan dus is sterk Rissy ook al thuis meis??? Het was echt erg leuk jou te ontmoeten, je bent een leuke, gezellige en rustige meid (vrouw) Wat hebben we gelachen op het eind met die assistente bij de bali hè Ik zei tegen haar o dat is mooi als het om 9.10 is dan kan ik al vroeg met de mutsbollen beginnen Nou die vrouw wist niet hoe ze kijken moest en keek zo van de wat? Ik zei ja we zitten op een forum en noemen ustrogestan mutsbollen en die breng je in met een proppenschieter Nou het lachje deed echt zeer hahahahahaha en wij buiten helamaal dubbel Deze vrouw is nogal vrij netjes en vind zichzelf heel wat (zo komt ze over), ze is ook de enige die ik eigenlijk niet zo aardig vind. Ik hoop je nog een keer te treffen, lijkt me leuk Ik duik m'n mandje in ben best moe Welterusten allemaal xxx
Halootjes,.....ook ik ben weer terug,....was gezellie Mariek,..... zeker helemaal op het eind,...hahahahaha,...wat een muts zeg! Sorry, trouwens nog dat ik zo bij je bleef staan toen jij een afspraak aan het maken was,.....was ff benieuwd of jij ook vrijdag rond zessen moest Wie weet de volgende X (ben niet nieuwsgierig, wil gewoon alles weten) Btw,....jij bent ook een erg gezellige meid,....hahahaha,.....was leuk je live te zien! @Hier,....er is wat te zien!!!!!!! Er zaten 5 eitjes die het wel eens zouden kunnen worden, al heb ik er maar 1 á 2 nodig Nog ff blijven doorspuiten en dan vrijdag weer terug. Waar is iedereen,....allemaal aan de carnaval??
jeetje dat is spannenddd!! enneeuuh.. ik begin nu aardig alle medische termen te kennen na een half jaar... maar wat houd dat in met crypto en emmy's verschil enzo? nou ja ik hoor het wel spannend ik hoop dat er wat te zien is mariek de volgende keer en dat het allemaal mag lukken! en idd ik ben blij dat de carnaval voorbij is.. ik woon dan wel in brabant... maar ik heb er helemaal niets mee!!
Emmy's dat zijn bevruchte eitjes voor ze ingevroren worden en cryo's zijn bevruchte eitjes die in de vriezer zitten en ontdooit moeten worden voor terugplaatsing Het is bij icsi en ivf vaak zo dat je meer als 1 of 2 emmy's hebt. Er worden er maar 1 of 2 per keer teruggeplaatst dus de andere worden dan ingevroren om op een later tijdstip te ontdooien en terug te plaatsen
ooow okeeej... jeetje... dat dat allemaal maar kan he...??? tja ik sp uit alleen maar en voor de rest moet ik tot nu toe de rest zelf doen.... dus ik ben benieuwd....
Kimmi hoop maar heel hard dat het daarbij blijft meis Spuiten is niet leuk maar het icsi gebeuren is helemaal geen lolletje 2 spuiten per dag en de punctie met een naald van 40 cm DUIM DUIM DUIM dat het zo gaat lukken bij jullie
ja klopt.. ik heb het idd wel gehoord van een vriendin van mij die op die manier een mooie zoon heeft gekregen.. maar dat de puncties echt heel kut waren.. tuurlijk ik hoop het ook! in princiepe zou het wel moeten kunnen in theorie dan... zaad van manlief is allemaal goed boven gemiddeld zelfs! dus daar moet het niet aan liggen ach t zou ons ook vast ooit mogen lukken
jeetje wat een rust ineens op dit topic... jammer.... ooew nog 5dagen spuiten en dan kijken of het iets gedaan heeft ik heb er weer zin in
@Kim,...spannend meid,.....hopelijk gaat het deze ronde sneller! Het is idd erg rustig hier,......ik heb zelf ook niet echt veel te melden,...vrijdag weer terug naar Geertgen,...dus ben aan het aftellen Hoe is het verders met iedereen?
TOI TOI TOI RISSY xxx Kimmi spannend hè, wat zegt je gevoel??? JAAA, woensdag tp van hopelijk 2 cryo's Bm slijmvloes was nu van 7,3 naar 9,5 mm dus dr W mega tevreden Nu verder met de estradiol 4 pd en 3x 2 ustrgestan met de proppenschieter (hahahah) woensdagochtend om 9.00 bellen of als we vroeger moeten komen bellen ze ons om 8.00 en dan horen we of er 1 of liefst 2 over zijn en hoe laat we er moeten zijn Dan als alles volgens planning gaat 27 maart testen AAAAHHHHHHHH vind het zo spannend, duimen jullie woensdag om 9.00 evene heel hard aub