Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon) DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ecl, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar wel heel erg lief van dr :)
    Wat fijn!!! Je laat er 2 terug plaatsen he?? Wauw succes!!

Ik zit nu in de wachtkamer....

Vind t weer spannend!! ;)

2. carma

carma Niet meer actief

Duim duim duim kimmi

3. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kim,....en, en, en, en??????
    @Mariek,....heeeeeeeeeeeeeel veel suc6 morgen,.....wanneer ze goed zijn ontdooid worden ze dan ook meteen in een "warm bedje" gelegd? Of moet je dan donderdag naar Genk?
    @Wendy,...wauw, wat goed,....met welk zh ben je nu bezig dan?
    @Hier,...nog helemaal niks geen bijwerkingen van die 10.000mg pregnyl,....al had ik wel een positive ovulatietest:D We wachten maar gewoon verder,.............aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat duurt dat lang!!!!!!!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    HEy lady'S,

Hier was helaas nog niets te zien... :eek: erg jammer.. maar goed het is niet anders. ik heb gelijk informatie mee gekregen over een eventuele ivf behandeling. en dan puur voor als ik overstimulatie zou krijgen. dat ze dan niet die behandeling stoppen maar dat er dan een escape ivf zou komen. ik ben heel erg benieuwd. ik spuit nu al 10 dagen 112.5 en hij vond dat ook veel :eek: maja nog geen echt groeiend eitje... dus we moeten het weer afwachten en ik moet maandag terug komen.dus we zijn nog niet echt wat verder.. maja.. geeft niet :) komt vast goed:):)

5. carma

carma Niet meer actief

Heb net gebeld en er zijn er 2 goed ontdooit en ook weer doorgedeeld (nu blasto of zoiets)
    De 3de zit nog in de vriezer
    We moeten om 13.30 daar zijn voor de tp
    OOO meiden ik ben zooo blij
    Ik heb wel 100 schietgebetjes gedaan en kaarsjes gebrand dat er nu eindelijk weer iets positiefs in ons leven gebeurt
    En nu is daar dan ook eindelijk weer iets positiefs
    Nu hopen dat er 1 blijft plakken
    27 maart zullen we het weten

6. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Whoehoe,......wat goed Mariek,...heel veel suc6,...nog 1 minuut:D

7. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kim,.....misschien ff een troost voor jou,....ik heb uiteindelijk 34 dagen gespoten,...waarvan 8 112,5 en 10 187,5, met als resultaat 1 eitje en die is gister nog gesprongen ook nog:D Komt echt helemaal goed!!!! Nog niet opgeven hoor!! (alleen nog ff wachten dat die zwemmers hun werk doen, hahahahahaha en dan moet mijn ei weer:D;))

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mariek, super zeg!!!!! gefeliciteerd, mijn duimen draaien!

Hier heb ik mijn fm weer gehad... na 9 dagen 50 eh spuiten zit ik op 10 mm.. zucht.. :( bm slijm is 5 mm...
    moet doorgaan tot maandag en dan wordt het pas opgehoogd...

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjaaa... ik heb vorige keer ook 33 dagen nodig heb gehad voor mijn eisprong. dus ik ben benieuwd vorige keer had ik ook maar 1 eitje.. toen uiteindelijk met 150 eh. ge eindigt. dus ik ben benieuwd..... ach we wachten het af....

kzit ook nog een beetje met mn gewicht..... :( pfff.... er is weer 10kg bij :(

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik ben ook flink aangekomen sinds de hormonen :( pas niks meer...

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is flink....??

ik zit nu van... 92 naar 123 :eek:

12. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Lieve Mariek,

Denk aan je! Knuff!!!

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kim.. ik ben sinds de mmm van 80 naar 96 gegaan....

14. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,......toppertjesssssssssssssssssssss!!!!! Ik ga heeeeeeel hard duimen!!!! Op naar dr.W voor een gezamelijke echo!!!:D
    @Hanied,....hoe gaat het met jou,.....alles weer een beetje op de rit? Mis je wel hier;)
    @Wendy,...komt helemaal goed meid! Heb je nog een reactie gehad van het zh? Btw,....op het geertgen forum zit een meisje uit aalten,......is dus wel goed te doen vanuit winterswijk;) (wil je niet pushen,...maar vind het zo erg hoe jullie daar worden behandeld!)
    @Kim,....:)ben vandaag naar de dieetiste geweest,...ik stop daar voorlopig,...zij zegt dat het wel degelijk door die hormonen komt,...zij zei wel,...probeer dit gewicht in iedergeval vast te houden, dan komt het allemaal wel goed,...(ik denk dat ze gewoon niet weet wat ze met me aan moet?!:):p) Ik ga dus weer lekker zelf aan het aanmodderen:p Vanaf dat ik probeerde zwanger te worden van mijn zoon, tot nu ben ik 20kg aan gekomen,...wie mij nu zegt dat het niet door die k#t hormonen komt krijgt een knal!!:x

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @rissy, ik ben bezig met een overstap.. hoe het er nu naar uitziet wordt dit na deze cyclus...

@aankomen, hoewel mijn gyn zegt van niet ( grrr) weet ik 100% zeker dat het met hormonen te maken heeft, ik heb nooit iets van snoep/chips in huis en eet dit dan ook niet.. Verder hebben we alleen de basis dingen in huis.. dus ik kan me niet voorstellen dat ik dikker wordt van de lucht die ik inadem als ik langs de friettent loop die naast mijn werk zit.. :S ( nooit geld bij me dus haal er ook niks)

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa precies.. en het komt dus voor groten deels door de hormonenen. maar bij mij heeft zeker mijn eet gedrag er ook wel mee te maken hoor. tis niet ALLEEN van de hormonen.. hoewel die het aankomen zeker wel een handje helpen! en de gyn. zij ook gewoon tegen mij dat het door de medicatie komt... :eek: dus ja..

ik heb donderdag een afspraak voor een maagband... misschien ga ik het wel doen.. :) ik bekijk het nog wel ff.. ik wil wel ff weten hoelang ik niet zwanger mag worden... ik hoop eigenlijk dat ik gewoon door mag gaan als mijn lichaam aan een maagband gewend is... in princiepe heeft je baarmoeder niets met je maag te maken.... en je krijgt als nog voldoende voedingsstoffen binnen. dus ik hoop dat dat allemaal ook mee speelt... :) naja ik zie het allemaal wel... maar dit kan zo niet langer...

17. carma

carma Niet meer actief

Kimmikim
    Je moet niet schrikken als ze zeggen 18 maanden niet zwanger worden hoor
    Maar ik was met 8 maanden al zwanger hahaha
    Je moet doen wat bij jou goed voeld, je zet die band nu in eerste instantie ook met het doel sneller zwanger te kunnen worden
    Wat hun ook zeggen het is jou lijf en jij bepaald
    Het gaat erom dat de band (misschien niet gelijk in het begin) uiteindelijk open moet als je zwanger bent omdat je anders druk van 2 kanten op je maag krijgt
    Suc6 meis, ik denk dat het een goede beslissing is zeker gezien jou leeftijd

Wendy wat belachelijk dat jou gyn zegt dat het niet van de hormonsters komt
    Ik weet het wel zeker
    Het is een combi van echt door de hormonen aankomen en de honger en vreetbuien die door de hormonen worden veroorzaakt
    Ik zou ook overstappen als ik jou was
    Je gaat je toch geen trauma aan latem praten door je gyn!!
    Nog even en dan zegt hij dat het jou schuld is dat je nietzwanger word
    Dikke diggi knuf

Ris hoe gaat i ??????????? hihihihi

18. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    whaaaaaaaaaaaaaaa, ik word nu al gek van het wachten en dat duurt nog 15 dagen,.....kan er zo slecht tegen,...geduld was al niet mijn sterkste kant:) Verder gaat het wel goed, begin nu ook wel wat klachten te krijgen,..gevoelige (.)(.) een zware onderbuik (had ik al wel,..maar is nu erger:):D) Obstipatie,....mood swings,....moe,...hopelijk houden deze klachten nog een maand of 8,5 aan:D
    @Mariek,...hoe is het bij jou,......echt gaaf jho,...twee toppers!!!! Ben echt zo blij voor jullie! Nu moet je een paar maanden die mutsenbollen gebruiken toch? Wanneer mag je testen?
    @Wendy,...je hoeft niet over te stappen,..deze ronde komt goed;)
    @Kim,...kan me heel goed voorstellen dat je een maagband over-weegt (hhaahahaha,...moest stiekum wel ff lachen om mijn eigen woordspeling:)) Het is zo ontzettend frusteren,...Mariek zei dat bij geertgen zo "mooi", je blijft bezig met je lijf,...is het niet rondom het zwanger worden,...is het wel je gewicht,.....ik ben altijd wel wat forser geweest, dus het zal altijd een strijd zijn die ik met mijn lichaam moet aangaan,...al word ik er zo nu en dan zooooooooooo moe van!

Hoe is het met de rest??

19. carma

carma Niet meer actief

Als ik zwanger zou zijn moet ik en de estradiol en de mutsbollen tot 12 wkn door gebruiken
    Ik mag de 27ste testen, nog 10 dgn dus
    Ditomdat de cryo's met 4dgn zijn ingevroren en na het ontdooien ook al weer verder gedeeld zijn
    Dat is dus als het goed is een snelle innesteling en dus ook een snelle test

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even over de hormonsters daar kom je wel degelijk van aan ja haha..
    ik ben in 2 jaar tijd 36 kilo aangekomen.. maar na de zwangerschap gaan ze er mooi weer vanaf hoor.. pff voel me net een walrus..

Deel Deze Pagina