ja dat heb ik dus ook.. ik voel me ook net een walrus.. die heb je mooi verwoord en dan ben ik nog niet eens zwanger... ben gistere op de weegschaal geweest.. en ik ben nnu 31 kg in 7maanden tijd aangekomen.. dus beetje bij beetje ga je je kutter voelen.. maar goed ik wil er echt iets van af hebben.. en als ik op een gezond gewicht zou zitten zou ik 42-52kg af moeten vallen... en dat is natuurlijk niet nix mariek ik heb je pbtje gestuurd..!! rissiii wat spannend zeg.. jij ook al aant wachten...
@rissy, spannend meid!!! @kim ik zou toch even wachten met die maagband meid, tot je zwanger bent geweest! Welke dag zit je nu? wanneer moet je weer terug? @mariek, hoe voel jij je?
Wendy ik voel niks en ik ga ook niks voelen omdat ik heb besloten er niet naar te luisteren Ik ga mezelf deze keer niet gek maken omdat het vorige keren ook alleen maar ellende en verdriet heeft gebracht Ik test vrijdag een keer denk ik en dan zondag als ik mag testen en als het niks is dan stop ik met de medicaitie en word ik ongi Even over de maagband Het lijkt mij heel verstandig om gezien kim's leeftijd het juist nu wel te doen Ik heb het namelijk zelf ook gedaan voor mijn eerste zwangerschap en ik denk dat het mede geleid heeft tot mijn zwangerschap En een paar kilo minder wegen voor de zwangerschap is beter En bij mensen die een maagband overwegen praat je over meer als 10 kilo afvallen Ik denk dat de maagband toen mijn redding is geweest en dat het niet allen lichamelijk maar ook geestelijk meer rust geeft en dat is beter om zwanger te raken Kim kan het zich veroorloven kwa leeftijd om de keuze te maken om de band eerst te doen Dus ik zeg kim GO FOR IT!!!!
thnx mariek .. je bent 1 van de weinige die er zo over denken... ik weet het allemaal ook niet goed. ik ga zowiezo naar de intake. en idd.. als ik een gezond gewicht zou hebben een goed bmi moet ik 50kg afvallen... dat is natuurlijk niet nix. en ik heb last van mijn lichaam en geest ook wel. ik heb het er best moeilijk mee dat ik zoveel ben aangekomen... ik maak deze ronde zowiezo af. maar als die niet raak is ga ik nog harder overwegen om eerst voor de maagband te gaan, en over een half jaar weer beginnen met zwanger worden/ proberen..... ik zit nu op cd15. ik moet maandag weer terug. om 14.50 uur voor de FM. ik ga vragen of het deze behandeling mogenlijk is om voor iui te gaan.... ik hoop dat ze dat willen doen! want dan weet ik zeker dat het zaad in de buurt van mijn eitje komt..! najah meisjes ik hou jullie op de hoogte! @ wen, hoe gaat het jou nu dan? jij zit nu op dag 12 ofzo toch? wanneer weer terug enz?
hey marieke, ik vind het knap hoor! duimen draaien hier overuren! @kim, ik zit op dag 14 vandaag, moet maandag weer voor een fm.. ben benieuwt! mede omdat ik het idee heb dat mijn prikpen een beetje vaag doet ( gaat te soepel???) dus ik wacht het rustig af. Ga ervanuit dat ik omhoog ga in dosis, en vrijdag terug moet...
Wendy toi toi toi maandag Hoor je geen klikjes dan (Gonal F?) Als je twijfelt gewoon een nieuwe pakken als je die hebt en maandag gewoon om nog een pen vragen Maar ik denk dat die van 10mm maandag een heel end goed is hoor, er zitten 5 dgn tussen dan is hij denk ik 15mm Ik duim voor je
ik vandaag ook om 11.20 uur. Ik hoop dat hij 15 of groter is! dan moet ik do denk ik terug komen en dan volgende week inseminatie? ( tenminste hoop ik..) hij geeft niet echt klikjes, dus ik ben bang dat het 2 keer niet goed is gegaan... ben benieuwt vandaag!
Meiden ik duim voor jullie!!!!! Hier nog niks Ik voel niks alleen pijn in mijn onderrug de heele breete boven de bil Soms wou je dat je even binnen kon kijken *zucht* Maar goed nog een paar dagjes en dan weten we meer Begin wel steeds meer een negatief gevoel te krijgen moet ik zeggen xxx
Spannend mariek!! Positief blijven Wendy k hoop t ook voor je zeg!! K ga me maar eens klaar maken voor weg te gaan!! Ff douchen omkleden en de deur uit!! jullie horen t vanmiddag!!
@Wendy,..hoe is het gegaan? Spuit jij puregon of gonal-f? Peregon hoor je niet echt heel hard klikken nl,....bij de gonal-f weer wel. Spannend hoor, ben benieuwd! @Kim,.....duim, duim, duim! @Mariek,.....ooooooooooooooooooooh spannend!!!! Kop op,...je had 2 toppers,..komt helemaal goed!! @Hier,....pfffffffffffff,.....was ik toch de naalden die ik had meegekregen van geertgen kwijt,....nu heb ik maar met de naalden die ik uit het vorige zh heb meegekregen gebruik,...alleen was die naald een stuk dikker dan die ik eingelijk had moeten gebuiken, auwa,....heb er een kwartier over gedaan voor ik hem mijn buik in durfde te jassen, hahahahaha,...nu blijft het afwachten
btw,.....had ik zaterdag en zondag een testje er tegen aangegooid, om te kijken hoever de pregnyl er al uit is,.....is die test van zondag donkerder Dat kan toch nog niet,...of wel?
Wen met 75 gaat het echt goedkomen meis Dikke diggi knuf voor jou Rissy het kan wel hoor dat ligt aan de consentratie in de urine Als jij 's avonds meer gedronken hebt of niet de eerste urine hebt gebruikt dan is een donkerdere test zeker mogelijk En nu na de pregnyl is hij nog donkerder Neem van mij, "de ervaren pregnyl tester" aan dat je echt nog even moet wachten 10.000 was er bij mij uit na 8 dgn en 5000 na een dag of 6 Sterkte met wachten meiden OOOO wat haat ik die kv 2v5 testen, omdat ze niet duur zijn ben je eerder genijgt om ze te gebruiken En natuurlijk weet je dat het nog helemaaaal niet kan, maar toch Je hebt het idee dat je wat doet Hartstikke wit natuurlijk Maar goed ik heb er 6 gekregen van hubby dus die moeten ook op hè hahahahaha Woendag nog maar eens proberen hahahaha OOOO wat ben ik toch erg
dank je meiden, ja ik baal dr echt van! Ik denk toch echt dat mijn pen niet goed heeft gewerkt. Voor de zekerheid heb ik nu een nieuwe gekregen. Wel is mijn baarmoederslijmvlies 7 mm al.. dat is heel netjes zei de gyn.. kan je nagaan... vorige keer 3 folikels na 2 weken spuiten.. nu maar 1 van 10mm
Ja wen dat kan, je lijf kan wennen aan iets Ik had het bij de clomid eerst werkte 100 wel en de keer daarna niks 7 mm is netjes 7 is het min voor iui of tp maar aangezien jij nog ff door moet word het nog wel wat dikker xxx suc6 vrijdag, dan is het vast goed
is het erg dat het dikker wordt dan de komende dagen? Hoe groot zouden ze vrijdag zijn denk je? Vorige keer had ik na 3 dagen ineens een groei van 4 mm met 75 eh ( van 14 naar 18)