Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon) DEEL 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ecl, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

nou super toch
    Meestal was het bij mij de groei van 1 mm per dag als het goed ging
    Dus nu 10 is vrijdag 15 mm dan maandag weer terug voor laatste meeting
    dan rond de 17 of 18mm dus misschien nog 1 of 2 dgn gonal en dan pregnyl in de avond en woe of do iui
    Dit klinkt bij mij bekend zullen we maar zeggen

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ohkee.. ja ze willen dat ik eerst een positieve test heb en dan pas de pregnyl. Ziet er naar uit dat ik dus weer 3 weken spuit deze ronde...gaat me wel een beetje de keel uithangen ( incl het aankomen)

3. carma

carma Niet meer actief

Ja meis ik weet wat je bedoeld
    xxx
    Maar goed liever drie wkn en een mooi ei als helemaal niks toch
    Kom op meis nog even en je bent zover houd moed

4. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,...die laatste test was voor, die pregnyl spuit,...maar idd wat je schrijft,...misschien was de concentratie van de urine sterker,.......maar volgens mij kan het nog niet:(
    @Wendy,....sh#t,.....komt echt goed meid,...krijg je pas pregnyl,...zodra je een eisprong hebt getest?
    @Kim,....spannend weer bij jou,...duim, duim, duim!!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @rissy ja, daar heb ik vorige keer flinke ruzie over gehad, ene gyn zei dit, andere zei dat en een assistente belde me op met het bericht dat ik eerst positief moest testen... lekker zooitje ongeregeld daaro!

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    2wen ooh het aankomen.. dat ken ik ook.. :eek: verschrikkelijk.. ik heb vorige keer 33 dagen moeten spuiten en we zitten nu al weer op dag 19 met het spuiten.
    er was hier wederom niets te zien. we gaan weer ophogen nu 150 eh spuiten. vond dr. W al wel heel erg veel. maar ja... ik heb ook alle papieren in orde gemaakt voor het geval ik naar genk moet. voor escape ivf. dus ik ben heel erg benieuwd.. :) spannend allemaal weer. ik ben iig zo gelukkig met iui behandling. dat gewoon het zaad goed word uitgezocht en er alleen goed zaad in mn baarmoeder al gespoten word. dan hebben we een mooie kans deze ronde spannend allemaal weer...

maar het aankomen word ik ook echt zat! naja... ooit komt het goed:) als je zo'n mooi wondertje in je armen mag houden maken die paar kiloows (of 30) je ook niet meer uit.. ;)

7. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    Heej dames ik schreef eerst bij de forums over Clomid maar ben deze maand begonnen met de puregon+pregnyl.. ik zit nu op CD20.. ik heb gister een fm gehad en had er een van 13mm :)) bms was 7 dus dat was ook nog in orde.. de gyn zei me dat hij denkt dat dit eitje het zal gaan doen.. daar hopen we dan ook op stiekempjes :)) maar dit is mijn eerste ronde en heb eigelijk wel heel wat gelezen over jullie ervaringen.. Ik hoop dat het niet lang duurt en we allemaal zwanger raken.. Ik ben sinds 2008 eigelijk al bezig en ben nu 22 jaar.. wel heel vroeg begonnen maar ben vroeg getrouwd.. En wil eigelijk wel dat we zo snel mogelijk een gezond wondertje krijgen.. Ik wens jullie allemaal zoooooooooooo erg veeel sterkte en suc6 :) Ik heb donderdag weer een afspraak bij de gyn en hoop dan dat het eitje doorgegroeit is.. en als ik zo lees dat het ong 1mm is dan zou ik toch op zo'n 17mm moeten zitten.. ow ik hoop zo dat het allemaal snel over is met dit gedoe.. trouwens ik ben ook heel erg aangekomen:( in 3 jaar tijd ruim 30 kilotjes :(

8. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Rozerin,...helaas welkom hier. Schrijf gezellig mee,......alvast heel veel suc6,...wie weet blijft het bij deze rond;):D

9. carma

carma Niet meer actief

Hier vandaag ook een testje gedaan, maar hij was weer omo wit
    Nog 4 dgn te gaan maar ik begin er een heel hard hoof in te krijgen
    Raar hè alles optimaal en dan nog weer niet
    Maar goed we hebben nog 4 dgn te gaan tot nod en ik stop niet met de pillen tot 14 dgn na tp dus na woensdag
    Stel je voor dat, dat vergeef ik mezelf nooit
    xxx beetje neg mariek

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooow je maakt jezelf ook een beetje gek als je nu al testen doet ;) hou het vol! ;) dan heb je van het weekend gewoon een mooie test met 2 streepies er op :)

rozerin, welkom hier :) die 30 kilo ken ik ook ja :eek: alleen dan in 7 maanden :S :( heel erg balen.. maar goed... :) we doen het voor iets heel erg moois;) enne ik ben ook vroeg begonnen hoor ;) nu 14 maanden bezig... en ben 20 jaar:) dus ben ook nog erg jong...

daar was mijn moeder het niet zo mee eens ;) maargoed :D

succes weer dames:D

11. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks girls..
    ik hoop er echt op dat het bij deze ronde blijft.. ik vind het prikke nog geen ramp maar krijg wel blauwe plekjes nu.. en moet ook toegeven dat ik heel erge stemmingswisselingen heb.. Ik ga morge naar de gyn.. maar even tussendoor op hoeveel mm moet ik zitte om de pregnyl te mogen gebruiken..? ik d8 toch rond 17-20mm klopt dat..? en het bms boven de 7 tegen de 10 aan toch..? ik weet het even niet meer.. k heb te veel informatie gehad de laatste tijd.. :) heel veel suc6 allemaal..

@mariek73 hoop dat je over 3 dagen 2 hele mooie streepjes hebt..!!

12. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    #132 mamavanrenzo, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    Jeetje ...wat is het hier stil zeg!

@Mariek,ik hoop dat het nog allemaal goed is bij jou!!?? Oh,ik hoop het zo voor je!!
    @Rissy....hoe is het bij jou??

Ik lees veel mee hoor meiden...ik blijf hopen op mooi positief nieuws ook voor jullie!!

Succes en een dikke knuffel xxx

13. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    jah hoor daar heb je een pozitief iets :))
    ik ben gister bij de gyn geweest en daar zat een eitje van 17mm moest gister nog 1x de puregon zetten en heb net de pregnyl gezet.. jeetje ik las overal dat het zo'n ramp was maar ik had het er zo makkelijk mee:)) dames ik voel niks :)) ik hoop zo erg dat wel allemaal zo snel mogelijk zwanger zullen raken..

@mamavanrenzo ik vind het uiteraard ook heel rustig hier:)

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meides,

ik ben net weer naar een FM geweest.... ze meete het nieteens op :O ze zei: ik zie geen vooruitgang... nah ik zag rechts toch echt 3 eitjes zitten en links ook 2 ofzo. Misschien allemaal iets van 10mm.. als ik het zo inschat..

Ze meete mijn baarmoederslijmvlies op, ongeveer zei ze.. omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt ofzo???? :S 6 mm zei ze.. vorige keer was het 7... ze zegt ja het is een indicatie kan het niet zo goed zien nu....

pffffffffff

15. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    jammer wendyenrichard.. !!! echt heel vervelend dat ze soms zo onduidelijk kunnen zijn.. ik begreep het eerst ook niet erg hij keek altijd en zei ik zie geen vooruitgang er groeit nog niks maar ze meeten wel altijd bij mij alles.. vreemd dat jij het wel ziet en zei niet.. ik heb de eerste keer een eitje dat is gegroeid en echt er zat zo een duidelijk verschil met de rest van de eitjes.. hoop snel op goed nieuws bij je..

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Wendy,....jeetje,...en nu? Wat moet je nu,...verder ophogen, of nog ff zo door spuiten? Je wordt hier toch helemaal wanhopig van?! Een mega knuffel voor jou!!
    @Mvr,....met mij is alles wel okee,....zit alleen heeeeeeel erg in de zenuwen,....ik mag donderdag echt testen,.....ik weet het niet het kan vriezen en het kan dooien,....nog ff geduld,...maar hoe is het bij jullie en de jongens en de kleine meid?
    @Rozerin,....wauw, wat goed,....moeten jullie zelf aan het werk of iui?
    @Mariek,.....hou je het een beetje vol?
    @Kim,....hahahahahaha,....je moeder was het er niet zo mee eens? Wanneer ik had geweten dat ik verminderd vruchtbaar was, was ik er ook veel vroeger mee begonnen,.....voor jullie voelt het goed en de mening van een ander blijft een mening;)

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik word hier erg moedeloos en zelfs kwaad van!!! grrr..... wat moet ik hier nu mee... ( enquete van freya in elk geval in gevuld)

Ik kan sowieso deze ronde niet switchen...

18. Rozerin

Rozerin Actief lid

1 feb 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @Rissy jeps zelf klussen :)) ik heb huiswerk meegekregen van mijn gyn voor zaterdag avond.. hij zei dat ik vandaag 12:00 de pregnyl moest zetten en zaterdag avond klussen :)) maar ik begrijp niet echt of je nou de dag ervoor dus vandaag ook gwn gemeenschap mag hebben..?

@wendyenrichard ik begrijp je volkomen.. echt heel naar dat ze de moeilijkheid niet genomen hebben om toch even alles te meten..

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rozerin, als het zaad van jou man goed is mag je gewoon klussen wat je wil!! :)

@rissy, jah... Ach mn moeder is nu weekendje bij ons thuis, en ze draait wel bij!! ;)
    Spannend he?? Nog 6daagjes voor je officieel mag testen ;)

@wen, meis waar loop jij? In een ziekenhuis zeker? Is het een idee om over te stappen? Dit kan zo niet langer! Dit is al heel ingrijpend allemaal! En dan stellen ze je ook niet eens gerust, of op je gemak?? Dikke knuffel voor jou meis!! :) hoop dat t gauw raak mag zijn!

@hier, woehoee!! 2 folikels te zien!!! Eindelijk! 1 van 14mm en 1 van 13mm! Maandag weer terug! Hoop dan mn pregnyl te mogen zetten!! ;) k vind t weer spannend kom maar op!! ;) hihi

20. carma

carma Niet meer actief

Meiden hier vanmorgen er maar weer eens een testje tegenaan gegooit
    Alle testjes tot nu toe omo wit zelfs gister
    En nu AAAAAAAAAHHHHHHH een heeel licht streepje
    Je moet wel goed kijken maar ik zag het echt
    10x gekeken net als andere keren alleen toen bleef het echt wit
    Hubby uit bed getrokken die zei ja maar dat is wel heeel vaag
    Maar dat kon me niet schelen, dat was al meer als dat het was
    Nu hopen dat het doorzet en dat hij morgen of maandag duidelijker is
    Duimen hopen en bidden jullie mee aub

Deel Deze Pagina