Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon) DEEL 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ecl, Feb 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikku wel mariek!!!! ;)

2. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Oh wat spannend Mariek!!!! Ik blijf voor je duimen hoor;)

@Rissy,het gaat super met mijn kids! Ze groeien erg hard en zijn best makkelijk:).

Ook spannend voor jou dus...ik blijf ook voor jou doorduimen!

Succes voor iedereen!!! Liefs

3. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,....ik zei het toch!!!!!!! Komt echt allemaal goed,........ik ga zeker voor je duimen en een kaarsje branden!!! Maandag is D-day toch?
    @Wendy,.....Vreselijk dat je nu geen stappen kunt ondernemen,.......je zou deze ronde bijna afbreken en een ander behandelcentrum zoeken,.....maar kan me goed voorstellen dat je denkt,...we maken deze ronde af,.....echt meid,....mocht het niks worden,...ga naar geertgen,......zoooooooooooooooooooooo'n verschil!!
    @Kim,......JOEHOE!!!!!!!!
    @Rozerin,......een heeeeeeeeeeeeeeeeel fijn en vruchtbaar weekend!!!;):D
    @Mvr,...wauw wat fijn,....lekker zeg, 3 makkelijke kindjes!! Heb je nieuwe foto's,...ben zo benieuwd!?

4. carma

carma Niet meer actief

Ik heb een foto in mijn album gezet
    Je moet wel heeeel goed kijken het was moeilijk op de foto zetten
    xxx

5. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    ik moest ff goed kijken,..maar zie echt een streepje hoor!!!!!!:D:D:D

6. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Ik zie helemaal geen foto:( misschien omdat je hem hebt afgeschermd voor alleen vrienden???

Maar ik ben ook zo nieuwsgierig!!!!;)

7. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Rotterdam
    @all heel erg bedankt voor jullie lieve wensjes..!!!

@Mariek73 ik hier kon ook je fotos niet zien maar ben wel heel erg benieuwd.. en hoop dat het raak is meis.!!

@hierow af entoe wat steken aan de rechter kant.. maar niet heel heftig.. dit is de eerste x dat ik pregnyl spuit kan het zo zijn dat dit indd heel normaal is..? En owjah sperma van manlief was ook heel goed.. maar ben heel nerveus weet niet hoe ik 2 weken moet wachten :) Hoop zo erg dat we zo snel mogelijk zwanger zijn..!!

8. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @mariek73 jepS heb je foto gezien..!! ziet toch lichtjes een streepje :)) ik zou gwn over een paar daagjes nog eens testen :)) maar zeg zelf maar wnnr je gefeliciteerd wilt worden :))

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow morgen weer fm... Khoop dat mn 2 eitjes er nog zitten! Ben heel gespannen!! :eek: :eek:

10. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kim,...heeeeeeeel veeeeeel suc7 morgen (is net iets meer dan suc6 ahahahhaha) Ik ga voor je duimen;)
    @Rozerin,,....echt hé,....die wachtweken zijn killing:x Ik ga ook voor jou duimen!

11. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Rissy,nog een paar dagen toch??? Ik duim nog flink door hoor!!!!

Mariek,pffffffff je bent nog nooit zo stil geweest hier geloof ik? Ik hoop dat dat wel positief is hoor!!!! Heb je alweer een nieuwe test gedaan vanmorgen????

Liefs xxxx

12. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @kimmiikim ik hoop ook dat ze er zitte en doorgegroeid zijn..!! duim heel hard voor je hoop op goed nieuws..

@Rissy jah inderdaad ik haat het wachten.. en ik ben al zo gespannen.. ik kan het gwn niet van me afduwen.. ik ben er constant mee bezig..

@hierow hep wat lichte krampjes maar denk dat het door de hormonen komt.. ik heb dus vrijdag de pregnyl gezet (25-maart) wanneer mag ik nou precies testen over 14 dagen toch..? vanaf dat ik de prik gezet heb :))))) ow zoo zenuwachtig :))

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ey meisjes,

Ik kom net terug van geertgen!! ?
    En allebei mn eitjes zijn doorgegroeid!!
    Op naar een 2ling zei de dokter ? haha
    K vind het heel erg spannend allemaal... ?
    29-3 smorgens moet k mn pregnylspuit zetten!!
    Woensdag 30-3 word k geinsimineerd!! Heel erg spannend allemaal... Mijn nieuwe nod word dus rond 13april!! Laten we het hopen!! K ben heel erg benieuwd! En gespannend en zenuwachtig! T begint er nu goed uit te zien allemaal!!

14. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Kim,...wauw wat goed,......ik ga heel erg hard voor je duimen.
    @Hier,....er is weer een plekje vrij op het wachtbankje,.....ben nu echt ongi geworden,.....ik snap er helemaal niks van,.....donderdag mocht ik pas echt testen. Maar goed,....op naar een nieuwe ronde,...ik ben nu iig ongi en hoef het niet eerst op te wekken,...dat betekent dus dat ik de eisprong heb gehad,....is ook wel weer positief,...alleen jammer dat dat eitje niet is bevrucht,....zucht,.....woensdag mag ik weer beginnen met spuiten en dag 10 weer terug.

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kimmikim hier draaien de duimen al voor je! ( over de wel bekende eeltplekjes op mijn duimen voor alle meiden!)

@rissy meid wat naar :(

@hier krijg ik morgen folikelmeting 3. Dit keer bij een andere gyn, in de hoop dat er nu wel iets is gegroeit... anders ga ik weer omhoog :(

16. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @kimmiikim leuk meid! echt top.. hoop dat het dit x raak zal zijn.. en je niet langer hoeft te wachten..
    @rissy op naar de volgende ronde.. je hebt in iedergeval een eisprong gehad das al heel positief toch..:))

@hierow beetje misselijkheid.. niet echt heftig maar gwn een raar gevoel in me buik.. misschien ook wel door de zenuwen.. ik mag 8 maart gaan testen.. ow ik hoop zo erg dat het raak is..

17. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    ff verbetering 8 april :)

18. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    Spannend Rozerin! (PS. Ik ken jou nog wel van het 2011 clomid gebruikers topic :))

Kim ik zal voor je duimen!!

Wendy veel succes!!

Rissy: balen meis :(

Hier: morgen krijg ik mijn spuitinstructie en dan moet ik nog eerst ongi zien te worden en dan kan ik beginnen met spuiten!
    Allemaal nog een beetje onwennig en toch wel spannend!

Liefs!

19. Rozerin

Rozerin Actief lid

Feb 1, 2011
    177
    0
    0
    Rotterdam
    @xLovely klopt.. ik heb maar 3 rondes clomid gehad 50/100/150 mg maar niks gebeurt nu eerste ronde Puregon+PregnyL.. hee ook leuk hoor maar jij gaat nu Menopur spuite.. eng he allemaal :)) ik vond het ook heel eng in het begin maar bleek veel makkelijker te gaan :)) de pregnyl was ik ook erg bang voor maar moet eerlijk zijn dat ik het niet voelde..

nu wel wat bijwerkingen maar allemaal heel normaal denk ik.. afwachten daar wordt ik nerveus van :))

Hope dat het ook bij jou raak is deze ronde.. Allemaal uiteraard..

20. xLovely

xLovely Bekend lid

Nov 10, 2010
    789
    0
    0
    @ Rozerin; wanneer is je nod? En was dit je eerste ronde spuiten?
    Hoevaak moest je terug voor een fm? :)

Liefs!

Share This Page