whahhaha ja volendam ging je he` bewindvoerder heb jij die?? wij ook namelijk kon niet anders meer.. ja we hebben echt al veel maar ik wilde ook alles nieuw hebben vandaar behalve de beeb kamer daar heeft maar 1 kleintje in gelegen dus dat vind ik absoluut niet erg.. hahaha wel goed gezegd tegen je zusje meiss
Ja dat is niet echt fijn z'n bewindvoerder al heb ik er weinig last van Ik ben failiet en mijn man niet dat scheelt. Maar het heeft er flink ingehakt bij mij Zwanger, bevallen, galoperatie en failisement allemaal achter elkaar in een paar maanden Maar je komt er sterker uit. Wel minder vertrouwen in mensen maar dat is misschien wel beter als te veel vertrouwen Ik ben behoorlijk bedonderd Ben nu op zoek naar een parttime baan maar dat is ook niet makkelijk als oude vrouw van 36 met een jong kind en veel te veel ervaring voor achter de kassa ofzo. Maar goed alles gaat goedkomen en dan beginnen we gewoon weer helemaal opnieuw
ja wij redden het ook wel hoor!! beetje moeilijk met 80 euro per week maar dat gaat wel helemaal goed komen hierzo.. en ik solliciteer me dood maar hoor niks meer terug van niemand
hoi allemaal Wat een berekeningen hier, komt heel wat bij kijken. Wij hebben zelfs altijd de pampers van kruidvat, bevallen prima. Mariek: bedankt voor het pendelen. Duurt misschien nog even, maar ik zal al zo blij zijn dat het zwanger worden weer zal lukken. Dan hebben wij het wachten er wel voor over. Heb je wel eens dat er niets uit een pendel komt, dat is dan ook moeilijk om te zeggen. Veel succes met je fm, ben benieuwd hoeveel eitjes er zijn. Hopelijk wordt alles nu weer wat positiever bij jullie, ik lees dat jullie een moeilijk tijd hebben gehad, duim voor jullie Babyhope: al heel wat babyspulletjes klaar, hopelijk kun je snel gebruiken. Hebben jullie ook altijd zo'n last van de eisprong?? Ik verga nu van de pijn, rechtop lopen lukt bijna niet eens groetjes sjolie
Jij ook een dikke knuf babyhope Jazeker sjoli, ik heb het zeker wel eens fout en ook wel een gedeeltelijk goed Maar ik heb het ook al heel vaak goed gehad Dus ik hoop dat ik het fout heb bij jou en dat het sneller gaat. Ja het zou fijn zijn als alles eens wat makkelijker zou gaan bij ons Maar ik ben er van overtuigd dat alles wat je meemaakt een rede heeft Het zal allemaal wel weer goed komen Oe sjolie wel vervelend dat je z'n last hebt dikke knuf voor jou. Ik heb geen last van de eisprong maar wel van het groeien van de eitjes Ik wist maandag zeker dat er iets zou zitten net als vorige keer. De eisprong heb ik eigenlijk nooit gevoeld, ik zal er eens op letten
Dat denk ik ook, dat alles zijn reden heeft. Je komt er meestal sterker weer uit. Als ik niet aan de hormonen zit voel ik de eisprong ook, is altijd gevoelig bij mij geweest, alleen nu extra, wat wil je ook met al die eitjes.
@Mariek....wat sneu voor je dochtertje, maar ook voor jou! pfff...hopelijk kun je vanmiddag even uitrusten! Kan me voorstellen dat je de fm weer spannend vindt. Hopelijk kom je met heel goed nieuws terug, meis! @Babyhope....Tjonge wat hebben jullie al veel spullen, wat goed! Haha. Scheelt een hoop. Wij hebben nog niks, alleen twee serviesjes van MvM haha. Ik durf op de een of andere manier nog niet echt wat te kopen, beetje onzeker of alles wel goed blijft gaan. Ik denk dat ik na de 12 wkn echo (als alles goed is) langzaam dingen in ga slaan en aanbiedingen bij langs ga. Wat knap dat je het met die 80,- kan redden p/wk. Hopelijk vind je snel wat werk....is altijd handig met een kindje op komst (nou ja, bijna op komst dan). Een baan vinden valt ook niet mee in deze tijd. Heel veel succes!! @Sjolie...Ik heb nog maar één keer een eisprong gehad, en wist eigenlijk niet goed wat ik moest voelen. Heb achteraf wel wat steekjes gevoelt, maar niet de symptomen/klachten wat jij omschrijft. Wat vervelend, zeg! Knuff!
Babyhope hoe lang moet jij nog trouwens? Ik zit nu in mijn eerste jaar schuldsanering, maar het failisement is al 2 jaar en waarschijnlijk telt datjaar ook mee dus dat zou betekenen dat ik nog 1 jaar moet. Ik hoop dat jaar af te kunnen kopen in de toekomst maar dat zien wel wel Ik probeer het in de week met 100 euro te doen, incl luiers enz
mariek wij zitter pas vanaf oktober in dus nog geen jaar ze zeiden dat het voor ons 2 jaargenoeg moest zijn??? ben benieuwd want wij komen er wel met een mooi spaarcentje uit daarzo elke week 80 euro en als we een kleine erbij krijgen krijgen we 120 euro per week dus is echt wel te doen hoor!!! vlinderr ik kan wel meer gaan werken haha maar dat geld zie ik toch niet dat gaat naar mozaiek bewindvoering hahahaha
Hey meiden, Ik ben danwel niet met Puregon begonnen, maar overgestapt van Gonal F op Menopur. Weet niet of ik mee mag kletsen??? Zie hier wel een aantal oud bekenden .
O god zit je in de WSNP? Niks ergs aan hoor . Zit er zelf ook in dankzij me ex . Maar wij redden het ook prima . Whahha mariek als je failliet bent heb je toch een curator . En dat kan uiteindelijk omgezet worden in WSNP en dan heb je dus een bewindvoerder hihih.
@Babyhope....Ja, dat is ook zo. Sorry. Had ik zo snel niet aan gedacht! @Babii....Welkom hier. Klets lekker mee! Wat is je verhaal?
Dat klopt babii ik had een curator en nu een bewindvoerder Gelukkig voor mij is dat dezelfde gebleven dus ik moest het hele verhaal niet op nieuw vertellen. Ze zijn ook redelijk mild vind ik, ik hoor ze zelde. Als ik maar doe wat ik moet doen en dat is 50 euro per maand betalen en solliciteren en me melden als er iets aparts is Op vakantie of belastingaangifte of als ik werk zou hebben dat soort dingen. Ik heb geen uitkering dus daar hoef ik me niet druk over te maken. We redden ons wel. Lekker naar een binnenspeeltuin geweest vanmiddag, het was heerlijk Mijn dochter heeft heerlijk gespeelt en ik aan wat anders gedacht als eitjes hihihihi Mijn vriendin heeft 3 kids 4, 2 en 4 maanden, dus ik kon weer ff oefenen. Ze is nu lekker moe en ik ook
@ Vlinderr, nou dat wil je niet weten haha. Maar om een verhaal giga kort te maken: Heb ooit de prikpil eenmalig gehad, heb daarvan 12 weken gebleod, daarna nooit meer ongesteld geworden terwijl mijn lichaam daarvoor normaal werkte, ben zelfs zwanger geweest. Clomid reageerde ik niet op, toen over op de Gonal F, daar raegeerde ik op, maar een dun bms. Nu over op Menopur en heb vanaf CD1 Progynova geslikt, heb een bms van 5,4 (dat is dik voor mij, normaal is hij 1 á 2 mm). En nu zat er weer geen eitje op CD9, zuchttttttt..... @ Mariek, dan heb je inderdaad een milde BV. Die van mij is echt een (kort gezegd) EIKEL. Ik heb een super goede werkgever en lever echt heeeelll veel maandelijks in. Moesten verplicht verhuizen naar goedkopere woonruimte, dat hebben we nu. Nu wilde hij de borg van de vorige woning terug voor in de boedel, maar dit hebben mijn schoonouders betaald vanaf hun eigen rekening aan verhuurder, dus daar ben ik het niet mee eens. Plus dat manlief en ik huwelijkes voorwaarden hebben, waarin alle financieen gescheiden blijven, dus dan had manlief sowieso recht op d ehelft van de borg en hoefde niet de hele borg de boedel in. Nee hoor, de BV beweert van wel! Echt niet.... Zucht... En hij heeft op mijn post (heb een postblokkade) op bepaalde stukken "gezien" gezet en wat denk je? Vraagt ie weer om dezelfde stukken, want hij heeft het niet gezien. Nou echt waar..... Sommige BV's.... Maar ach, wij redden het ook echt prima. Die huwelijkse voorwaarden hebben ons gered. Beide hebben we een eigen VTLB . Ja WSNP en minnelijke trajecten, vreselijk! Maar het is wel onze redding, want over 3 jr zijn we allen schuldvrij. Als mijn baarmoeder er niet voor me 25e uit moest hadden we gewacht, maar we hebben alles berekend en we redden het wel . En voordat ik zwanger ben, naar mijn mening ben ik dan alweer de WSNP uit...
@bibii,....welkom hier,....hoezo moet je baarmoeder er voor je 25ste eruit???? @de mensen onder bewind,....knap hoor met zo'n klein bedrag de week zien door te komen!!! Schaam me best wel nu,..... @de maandelijkse kosten,....doordat je minder werkt, heb je vaak minder reiskosten en je betaalt in de maand ook minder belasting,.....denk er ook ff aan dat als je je kind(eren) naar de opvang moet doen, wanneer je 3 of 4 dagen werkt, wat je dan kwijt bent,....flexibel is ook iets duurder,........kortom, bij mij kwam het er op neer dat het "gunstiger" was om 18 uur te gaan werken, in plaats van meer!! Vergeet ook niet dat je een heel ander leven krijgt wanneer er een kleine is,.....zo gingen wij heel vaak uit eten naar de film, weekendjes weg, noem maar op,...........dus onder de streep,.......blijft het een heel stuk gelijk, tuurlijk moet je iets inleveren,...maar zo extreem is dat nou ook weer niet,....en idd, wat Mariek al schreef,.....marktplaat bied uitkomst!!!! Wij hebben bijna niks nieuw gekocht,...alleen maxicosi en een matras, beddengoed, de rest via marktplaats. Voor 300 hadden wij een complete quinnie kinderwagen, met daarbij een tripptrap, badje met standaard, sterilisator, geen geld,....gewoon goed onderhandelen!!! Dus meiden, heel veel succes!!!