@Babii...Jij hebt dus ook al een heel traject achter de rug. Hopelijk gaat het met Menopur helemaal lukken. Ik voor je dat er snel een eitje gaat groeien, maar dat er niets zit op dag 9, is wel normaal hoor! maar wel frustrerend. Heel veel succes! En las is dat je een intake hebt voor IVF? En wat erg dat je baarmoeder verwijderd moet worden! Mag ik vragen hoe oud je nu bent, dan? verwijderen is beter dan kanker, maar toch. Ik vind het een hele stap!! Nu hoop ik helemaal dat het snel mag lukken!!!! @Rissy....Ik heb al druk gezocht naar flexibele opvang in de buurt, maar kan niks vinden. Ik hoop dat mijn collega's meewerken, zodat ik twee vaste dagen kan krijgen. We zullen wel zien. @Mensen onder bewind...Ik vind het ook super knap!! Dan zit ik soms te zeuren dat we te weinig overhouden, terwijl we het prima kunnen doen. Schaam schaam.
@ Vlinderr, je gaat leven naar het geld wat je hebt en past je daarop aan. Het is dus echt wel te doen, alleen het is minder als voorheen. Maar je leert te roeien met de riemen die je hebt . Ik ben nu 22 en wordt in januari 23. Ben al vanaf me 20e bezig en het schiet gewoon niet op. Ben blij dat ik op tijd gestopt ben met alles . Het rare is dat ik normaal met Gonal F op CD9 al een eitje had zitten en op CD12 was alles volgroeid, alleen mijn slijmvlies bleef samen met de Progynova te dun. Nu op CD9 zat er geen eitje, maar me slijmvlies was al 5,4 en daar ben ik zoooo blij mee! Iemand enig idee of je slijmvlies ook weer dunner kan worden? Moet nu de Progynova afbouwen en tegelijkertijd vanaf morgen 112,5 IE spuiten en uiteraard voor een FM naar het ziekenhuis. Morgen dus CD11. Normaal voel ik het wel groeien de eitjes, maar nu niet... Balen dat de apotheek dicht was, want had nog maar 3 ampullen gisteren dus kon de dosis nog niet vehrogen en de apotheek heeft morgen de medicatie pas.
@Bibii,...jeetje,....heftig zeg,....misschien een hele stomme vraag,...je hoeft geen antwoord te geven hoor,....maar loop je niet extra risico nu je met hormonen bezig bent of wordt dit streng gecontroleerd? Hoop voor je dat het heel snel raak is!!! Zal heel hard voor je duimen!!!
Nee hoor Rissy, loop gelukkig geen extra risico. Ben ook geen GEN draagster, wel hadden ze een ander GEN gevonden, maar dat haddenz e nog nooit bij mensen gevonden. Misschien ben ik wel een alien haha. Maar hij wordt er gewoonweg preventief uitgehaald, maar draag het GEN niet. Mams was ook geen GEN draagster, maar keeg het wel. EN wil dat mijn kindjes niet aandoen.
@Babii....Kan me goed voorstellen dat je dat je kindjes niet aan wil doen. Maar nu zit er wel veel meer druk achter. Als je bijv. nog voor een tweede kindje wil gaan, moet dat allemaal wel snel achter elkaar. Hopelijk gaat het lukken meis! Ik duim voor je!!
Ja, we moeten inderdaad over op IVF. De intake staat gepland, maar dat kwam meer omdat de laatste zaaduitslag niet optimaal was in tegenstelling tot de vorige zaaduitslagen, mijn baarmoederslijmvlies niet goed werkt etc. etc. Maar hoop toch echt dat deze ronde hem wordt hoor . Moet welz eggen dat ik mezelf al gezegend vindt als ik 1 kindje op de wereld mag zetten . En desnoods kan ik eent weede kindje krijgen via een draagmoeder, met mijn eitje en zijn zaad. Maar eerst maar zelf proberen een wondertje te verwekken.
Nee niks, al een hele tijd niet! @Bibii....draagmoeder zou dan idd ook nog een optie zijn. Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken deze ronde. IVF lijkt me ook nog niet alles...best een intensief traject! Maar ja...het is natuurlijk maar goed dat die mogelijkheden er zijn. Je zei dat je al zwanger bent geweest,..je hebt dus een miskraam gehad?
@ Vlinderr, ik ben zwanger geweest op mijn 18e van mijn man, door de pil heen. Helaas is dat een miskraam geworden . Vervolgens op me 20e nog van de pil af geweest en had een keurige cyclus van 28 dagen. Daarna eenmalig de prikpil gehad en daarna nooit meer een eisprong e/o menstruatie gehad. Heel bizar! En dat houdt waarschijnlijk ook dat slijmvlies tegen .
Idd heel bizar dit! Eerst zelfs door de pil heen, en door de prikpil geen eisprong meer gehad. Ben je lang zwanger geweest??
Morguuuu Nou vandaag is de dag, ik hoop zooo dat alles groot genoeg is nu. Ben nog in dubio met 3 eitjes maar ik denk dat we het doorzetten en voor iui gaan Helaas moet mijn dochter mee vandaag, dat is vaak wel lastig zeker als je alleen bent. Maar goed ik zet haar wel in de kinderwagen Babii ik hoop echt voor je dat het de eerste ronde raak mag zijn Wat heb jij al een hoop achter de rug bah bah Dikke knuf
Mariek:Ik zal voor je duimen, ben erg benieuwd. Babii: welkom hier, al een hele weg achter de rug lees ik. Wat gek dat je eerst door de pil heen zwanger raakt en nu lukt het niet. Ik zie aan je banner dat jullie 18 juni intake-gesprek hebben voor IVF. Hopelijk zal dat niet nodig zijn. Wij hadden de vorige keer ook intake gesprek gehad en toen bleek ik zwanger te zijn, ik hoop dat het bij jullie ook zo goed Succes in ieder geval Hier, de eisprong gehad, pijn is weg en nu maar wachten, wachten en nog eens wachten. Daar beginnen die 2 lange weken weer groetjes sjolie