AAAAAHHHH wachten dat is erg sjolie Ik ga voor je duimen Als het een beetje meezit gaan we gelijk op straks. Babyhope hoe gaat het met jou?
Hey meiden, Vandaag bij de gyn geweest, kwamen verdorie 5 minuten te laat aan, want dat ziekenhuis zat ergens verstopt . Maar goed, wij kijken, eerste wat ze deed was mijn bms. Ze zegt woow die is 6,8 mm Ik natuurlijk bijna janken van blijdschap, Stephan helemala trots. Doet ze een tweede meting, ze zegt ja kan er niks anders van maken 6,8 WAUW!! En een derde meting (ze had eindelijk me eierstok te pakken) ooo hij is 5,5 mmm (dat was wel weer een teleurstelling) maar de 1e en 2e keer was ie duidelijk 6,8 van boven naar benee, erg vreemd dat ie ineens 5,5 was, ohhh boh echt he! Maar goed! Het zit er en is dikker.... Kon ze me eileiders WEER niet vinden he, drukken op die shoarma rol buik en nee hoor, links kwam tevoorschijn, zit niks (nee duh, die is verstopt). Rechts, niet te vinden! Ze heeft een kwartier gedaan om mijn eierstok te vinden. Zitten 4 hele kleine iniminie eitjes op die niet eens te meten zijn! Al met al, er is dus nog geen eigroei . Ze was ook best pissig dat de apotheek mijn medicatie nog niet had, maar goed kan het me voorstellen er zat een vrije dag tussen! Moet nu zaterdag terug en vandaag 200 IE spuiten . OMG 4 spuiten in 1x zetten . En dan vanaf morgen 112,5 IE spuiten.... Net de apotheek gebeld, mevrouw we hebben uw Menopur niet binnen, WHATTTTTT daar gaat me poging.... Belt ze me terug ooo we hebben de Menopur binnen maar de Pregnyl nog niet. GELUKKIG, had bijna een hartverzakking. Zooo dat was mijn ego verhaal . @ Mariek, wauwwww 3 eitjes . Super spannend hoor . Hoop dat je de IUI toch door laat gaan, des te meer eitjes des te meer kans hihi. @ Sollie, ja inderdaad veel te veel heb ik meegemaakt, maar denk alle meiden in de MMM. Hoop ook dat de IVF niet nodig is hoor. Wat slopend zijn die wachtweken he meis . Hoop heeeellll snel dat je een posi test hebt . PS ben reuze benieuwd of jij wat anders voor me gaat pendelen of bij hetzelfde blijft, maar wil niet nogmaals vragen te pendelen .
Lieve Babii, Geen paniek! Je hebt als patient het recht om zelf te kiezen bij welke apotheek je je medicijnen haalt. Meestal zijn ze bij de apotheek zelf zo behulpzaam om in geval van nood een groter/ander filiaal te bellen, maar anders mag je dat ook altijd zelf voorstellen of zelf bellen. Laat je geen ronde afpakken hoor!!! Deze keer is het goed gekomen, maar misschien heb je er wat aan voor een (niet te hopen) volgende keer.
Hoi meiden daar ben ik weer Het was weer niet z'n fijn consult bij dr Kuijpers :x Onduidelijk, afgeraffelt, onpersoonlijk BAH Maar mijn gebeden zijn verhoord het zijn 2 eitjes, 1 links van 14 mm bij 15 mm en die andere rechts iets kleiner rond de 13mm. Nog niet groot genoeg dus om zaterdag iui te krijgen, het word dus maandag Het bm slijmvlies is 11 mm (die is er klaar voor dus) En hoeraaaaa bij DR WISSMAN, ik ben zo blij. Dus nog 2 dgn 75eh spuiten, zondagmorgen 10000 pregnyl en maadag om 15.10 iui Nu hopen dat bij mijn man alles goed is en er voldoende zwemmers zijn. En op naar poging 2. Babyhope moest jij ook niet maandag voor FM ?? zo ja hoe laat? En ik heb een printje van de FM gekregen trouwens
Wauw Mariek!!! Super maandag je IUI!! Wel rot dat je consult niet zo goed ging . @ Merah, thanks voor je lieve antwoord. Dat is nog slim bedacht ook van je . Weet je wat ook wel tot me doordringt, ik had 10 ampullen van 75 Ie gekregen, koste 348,30 nu krijg ik er 15 bij en dat kost 430,04 en dat spuit ik dagelijks in mijn lijf, bijna 1000 euro per maand..... Jeetje, je zal het maar zelf moeten betalen he? Hoop niet dat ik hier nog een declaratie van krijg?!? Dit wordt toch vergoed vanuit de basisverzekering en valt toch onder OI (ovulatie inductie)?
Mariek, top! Jammer dat de arts je niet zo ligt, maar het gaat toch om het resultaat! Dus vandaag een klein feestje bouwen!
Nou hè babii wat een geld. Mooi dat het idd vergoed word we zijn wel bevoorrecht in dit land hoor. Merah bedankt Nou een heel klein feestje om te vieren dat ik geen keuze hoef te maken bij 3 eitjes Maar ik heb pas echt feest al het over 2 wkn raak is. Hoe is het op dit moment met jou meis. Wel positief blijven hoor, voor jullie gaat het ook weer gebeuren. xxx
hallo meiden @mariek jeeeyyyy 2 eitjes en maandag de iui en ja ik ook maandag maar om 11.20uur sh*tzooi haha) het gaat goed hoor!!! hier dan he en kuijpers weer,sjonge jonge wat een onhandig vrouwtje is dat ook he. dikke knuffel meiss @babii yes eindelijk is je bms dikker als altijd super meiss wat je eitjes betreft die gaan wel groeien hor komt goed ik weet het zeker.. @sjolie succes meiss in de wachtweken ik duim heel hard voor een posi nieuws en test @hier het gaat goed haha afwachten maandag he of er nou ook echt 2 eitjes zullen zitten
Hier best aardig. Eisprong gehad (als het goed is heb ik hem gevoeld ook) en flink geklust. Het is misschien tegen beter weten in (anders zaten we toch niet in een behandeltraject), maar ik hoop dat het misschien toch 'raak' zal zijn. Toch leuk om te zeggen: 'we zaten dik een jaar in de MMM en we doen 1 maand niet mee en het is raak!' Zelf-gedaan klinkt toch leuker!
Een afdruk van de FM echo. Dat doet Wissman altijd dan kan je later zeggen als het raak is kijk dit was jij toen je nog alleen van mama was hahahaha gewoon leuk Maar de andere 2 artsen doen dat nooit, dan moet je er echt om vragen.
Whaaa Mariek, wat een goed nieuws! Ik ga zó voor je duimen! Gelukkig is dr. Wissmann er volgende week weer. Mócht ik nog terug moeten... Wat een fijne man is dat toch!
Ik ga het ook in me nieuwe ziekenhuis vragen! Apart he dat er uit een eitje en een zaadje een wondertje kan komen. Vindt het super mooi!
mariek: super 2 eitjes en maandag IUI, echt supernieuws. Wel grappig dat je de echo mee krijgt Babii: Wat een spuiten moet je dan zetten, dat valt niet mee. Maar als de eitjes daardoor goed groeien heb je het er vast voor over. Duur die hormonen, echt niet normaal. Ben blij dat het wordt vergoed. Pendelen kan ik trouwens niet, als ik het kon had ik het graag voor je gedaan Babyhope: jij moet maandag weer heen?? Merah: dat zou inderdaad geweldig zijn om zo zwanger te raken. Toch weer spannende weken. groetjes sjolie
HAha Sjollie, ik bedoelde ook Mariek.... Zie je, gaan we weer door al die hormonen. Dan haal ik alles en iedereen door mekaar en ben dan zo lek als een vergiet haha. Ja, ik heb een naaldenangst, dus het gaat vanavond niet fijn worden. Maar zoals je zegt, alles voor een wondertje he!
ojee en nu komen er vanavond nog meer hormonen bij, gaat dat wel goed komen. hahaha En bang voor naalden, heel veel succes vanavond. Zet je de spuiten zelfs??