Och babii wat een rot fout zeg Maar goed ik bekijk het even positief ze zijn er nu achter en vanaf nu gaat het goedkomen. Volgende ronde is voor jou meis xxx Jij ook een leuk weekend gehad sjolie??
@ Sjollie, je moet toch 15 mei ongi worden? Dat scheelt zeker in de wachtweken . Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad . Ehm spuiten, nou ik start daar deze ronde niet meer mee. Heb over 2 weken de intake in het ziekenhuis al voor IVF, dus wacht het even af .
19 mei moet ik ongie worden, nou liever niet natuurlijk. Ik ga weer want onze jongen roept. Daaaaaggg
Na vandaag samen op het wachtbankje sjolie. Nou dan gaan we voor volgende maand zwanger met ivf duim duim duim babii
@Mariek,......suc6 vandaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!! @Bibii,......wat ontzettend shit zeg!!!!!! Dan denlk je de grote baas zelf te krijgen,..........gebeurd er dit!!!!!! Dikke knuffel voor jou!!!!
Babyhope hoe was het bij jou vandaag???? Hoe is het met de zwangeren onder ons??? Ik heb een site gevonden met een middeltje dat ik wel eens wil gaan proberen als deze ronde niet lukt. Of ik, ik bedoel mijn man hahahaha Meer sperma, voor verbeterde vruchtbaarheid, meer zaadproductie en hoger sperma volume! Als dat zo is dan zou de hoeveelheid zaadjes en de snelheid moeten verbeteren. Baad het niet schaad het niet toch. Nou hubby is weg en om 15.10 vind de iui plaats duim duim duim
mariek je hebt nu denk ik je iui ik wilde je toch nog heel veel succes wensen meiss!!!! @hier nou er was geen dominant eitje te zien maar wel 2 of 3 die er boven uitstaken zeg maar die mogelijk gaan doorgroeien.. nu ophogen naar 112.5eh en dan maandag om 14.30uur weer terug komen.. hopelijk volgende woensdag de 3de iui deb zei ook al wel lang he voor je weer terug mag komen haha ik vroeg dat dus ook aan de gyn is dat niet te lang,hij zei nee we kennen jou lichaam nu onderhand wel en dan zit er hopelijk een mooi ei/tjes van 20mm
Ze heeft gebeld en geeft aan dat dit echt niet slim is geweest van de FA. Dat het zonde is, maar dat ik wel heeelll veel meer kans maak met IVF, omdat ze dan gewoonweg allerlei medicatie geven voor je bms op en top te maken en ook met vele eitjes je bms veel dikekr wordt. Ze geeft aan: meid neem je rust nu, ga naar de intake en ga verder met hun. Mocht je op de wachtlijst IVF komen dan kunnen we altijd nog een paar IUI's doen hier.... @ Mariek, heeelll veel succes met je IUI nu!!! @ Babyhope, nou op naar 3 prachtige volgroeide eitjes
@babii ik hoop echt dat je snel aan de ivf mag beginnen nu hoor wat een grove fout hebben ze gemaakt zeg.. dikke knuffel voor jou
ik vind het ook echt niet normaal hoor!! gelukkig weet je nu waar het vandaan komt maar of je er blij mee moet zijn? mariekkkk hoe is het gegaan(ik denk dat ze nog in de wachtkamer zi)
@All...ik heb niks terug gelezen, maar wil ff zeggen dat ik niet zo'n goed nieuws heb. Heb net echo gehad en één kindje leeft niet meer. beiden waren precies even groot, waarvan er een bewoog en het hartje klopte en in de ander zat geen beweging en geen hartactie. Waarschijn is het net vandaag of gisteren ''overleden''. Ik zit er echt helemaal doorheen!!! Ik moet nu twee weken rust nemen, om het andere kindje te sparen. Mag twee weken niet werken en inspannende dingen doen. Deze twee weken zijn cruciaal. Over twee weken heb ik weer een echo. Doe niks anders dan huilen...het hoort er gewoon bij en ben/was helemaal aan het idee gewend. Vond het zó geweldig!!! en nu... Dit wou ik nog ff kwijt.
oh vlinderr nee meiss je nachtmerrie is uitgekomen.. heel veel sterkte met dit verlies meis voor jou en je man/vriend maar meiss kop op je moet door voor het kindje wat nog in je zit.. ohh shitzooi zeg word er helemaal verdrietig van) is dit dan een vanishing twin??? oh meiss echt een hele dikke knuffel voor jou hoor....
Vlinder een hele dikke knuffel van mij meis Wat erg voor jullie xxx Babyhope, het klinkt bemoedigend 2 a 3 potencieeltjes. Je zit idd in het begin van je cyclus, het kan dus nog alle kanten op suc6 meis Hier is de iui weer achter de rug Er waren 800.000 goede zaadjes volgens wissman genoeg Het eitje links was waarschijnlijk al gesprongen (die was laatst het grootst) en het eitje rechts zat er nog maar is wel 19,3mm dus zal ook nog springen volgens wissman 2 eitjes dus weer. Ik mag de 26ste testen (over 16 dgn) Op het wachtbankje dus maar weer (zucht)
heyyy mariekkkk hoe is het gegaan???? vlinderr meiss ik lees me berichtje nu terug en ik hoop dat je het niet onaardig vind klinken meiss sorry daarvoor... maar ik bedoel het natuurlijk niet zo he`, dikke knuffel lieverd...
mariek moet je nu weer pregnyl na spuiten??? ik vind het nog steeds gek dat jij na 16 dagen pas mag testen gahahah ik heb dat wel gehad toen we zelf moesten klussen maar sinds de iui op dag 14 na iui testen dan is de dag van de iui dag 1.. ik duim heel hard meiss op een mooi posi testje
Ja ik heb nu weer pregnyl gekregen voor de 15de Weet ook niet waarom na 16 dgn testen ipv na 14 dgn ik test toch wel eerder hahahaha