Super druk, ruis was netjes op tijd maar wissman had weer een paar nieuwe dus ja dat duurt weer eeuwen ik heb een uur moeten wachten en dat duurt lang als je op iui wacht AAAAAAHHHHHH
maar gaat dat niet ten koste van je zaadjes??? ik dacht dat ze je dan zoiezo binnen riepen rond die tijd... jammer dat ik je niet gezien heb meiss
@babyhope: nou in ieder geval is er weer wat te zienn, hopelijk a.s. maandag een of twee mooie eitjes.. @babii: lekker weer die fout, echt balen @vlinderr:: neeeee meis wat erg, verdorrie iedere keer super goed nieuws en dan nu weer slecht nieuws, ik ga heel hard duimen draaien dat jullie andere kindje blijft zitten en alles goed daar mee gaat. Voor jou en je mannetje heel veel sterkte met het verlies van een vanjullie beebs..En gooi al die tranen er maar uit meis het is niet niks. krijg er kippenvel van, dikke knuffel, Mariek hoe was jou IUI gegaan>? sorry ben het helemaal kwijt na het nieuws van vlinderr...
Tjonge, vreugde en verdriet lopen wel wat wrang door elkaar vandaag... Ik ben helemaal van de kluts van het nieuws van Vlinderr... Heb er even geen woorden voor. Het voelt bijna 'fout' om in dit berichtje gelijktijdig blij te zijn voor Mariek, voor een geslaagde IUI. Maar ik ben het toch... 800.000 zaadjes! Mooi hoor! Goede hoop dat daar een hele snelle tussen zit! Babyhope, misschien nog geen dominate, maar het gaat de goede kant op! Geduld is moeilijk, maar als je er iets moois voor terug krijgt... Nog even doorspuiten! Het is het zeker waard!
@ Mariek, woowww 1 uur uitgelopen! Dat is echt laangggg en 800.000 zaadjes . Op naar een wondertje @ Vlinderrr, oooo meissie wat vindt ik dit onwisj erg voor je. Potjandozie! Huil maar lekker even en neem echt bedrust meissie!
Vlinder..meisje wat rot voor jullie..ik leef met jullie mee, heel veel sterkte en vooral rustig aan doen he! Mariek..super meid ik ga voor jou duimen!
Ja dat ook wel en daarbij heb ik totaal geen symthomen....mijn gevoel zeg dat het gewoon niet zo is..
Ik ben er zelf van overtuigd dat als je goed naar je lijf luistert, je eigenlijk wel weet hoe laat het is. Ik zal je dus ook niet tegenspreken wat je gevoel betreft. Hoop natuurlijk wel dat je gewoon ongelijk hebt...
dames is het normaal dat je van clomid zo een menstruatieachtige pijn krijgt heb vandaag me laatste pil genomen maar heb sinds vanochtend al buikpijn liefs
Moray ik duim voor je meis. Het kan dat je geen symthomen hebt, die had ik ook niet toen Heb je het gevoel dat je ongi gaat worden?? Trotse moeder, ik was steeds beroerd van clomid dus ja. Ongi pijn kan het groeien van eitjes zijn, ik voel het ook altijd dat er iets groeit Ik voel nooit als het springt Hier een raar verhaal Mijn vriendin belde gister op dat ze toch nog steeds zwanger is van een 2ling De inval gyn van vorige keer heeft niet goed gekeken en het hartje klopt nog steeds goed en de groei is ook goed Ze heeft wel een bloeding gehad maar dat kwam ergens anders van (waarschijnlijk baarmoeder groei) Ze ging voor controle voor het levende kindje en haar eigen gyn keer ook even in haar 2de baarmoeder of deze schoon was na de mk De gyn schrok en begon te huilen, het leeft gewoon (mijn vriendin heeft heel uitzonderlijk 2 baarmoeders) Deze zwangerschap is zoooo apart dat ze dit ook goed gaan volgen en er een medisch stuk over gaan schrijven enz enz Ik ben zo blij voor haar
Oh nee,Vlinderr wat erg. G*V*D wat een k*tzooi!!!!!! Ik weet echt even niet wat ik verder moet zeggen,maar ben er erg verdrietig van...voor jullie!!! Ik hoop dat je je rust kunt nemen,al is dat nu ook niet makkelijk natuurlijk,verdorie waarom nou? En dat je andere kindje wel door blijft gaan,dat moet gewoon!!!! Heel veel sterkte en heel veel dikke knuffels voor jou en je man. Liefs van mijxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx @ de rest,succes! Heb nu even geen zin meer om verder te reageren Ben nu een beetje
Tjonge, Mariek, wat een verhaal!!! Wat wordt jouw vriendin heen en weer geslingerd! Eerst de schok van een deels miskraam en nu toch weer zwanger van een tweeling... Ik kan me voorstellen dat ze het zo langzamerhand niet meer weet. Kan ze nog een beetje blij zijn? Of is het allemaal nog heel onwerkelijk?