Geen idee Heidi, weet alleen nog dat ze zei dat het 'goed' was (ik meen me 8mm te herinneren maar weet het niet zeker meer). 14 lijkt me wel al wat dik voor cd9, maar geen idee of dit nu een probleem is of niet. Heeft je gyn daar niets over gezegd?
He merel, Wat balen zeg, ik denk datje gevoel heel dubbel is, enerzijds er gebeurt wel wat met de puregon, anderzijds moet je weer wachten en opnieuw beginnen. @ hier , krampen mijn onderbuik en hebt het zuur, lang leve de pregnyl... en maar wachten, wachten wachten, zou willen dat de 2 weken al voorbij waren
naar mijn idee heb ik dindag mijn ei gehad, dus dan ishet 9 maart ... hoop ik, ik heb eigenlijk niet echt een idee omdat ik nog geen eisprong heb gehad dus ik weet niet hoeveel tijd er bij mij tussen zit...
ze zeiden mij dat ik 14 dagen na de pregnyl mocht testen dus dat houd ik maar aan. kan je het niet nog even na vragen anders ?
hallo dames, Nou ongi begint hier langzaam aan te komen, vandaag de hele dag al bruinverlies en ontzettend krampen in mijn buik. Denk dat het morgen wel los gaat barsten, en dan kan ik zaterdag beginnen met spuiten...vind het echt wel heel spannend hoor, ben zo benieuwd hoe ik erop ga reageren.. Wie van jullie hebben er bijwerkingen van de puregon? Ik weet idd van pregnyl dat je daar inderdaad krampen van je in onderbuik kunt krijgen had ik ook. Vandaag wel een beetje rotdag voor mij, het is vandaag precies 2 jaar na mijn bbz operatie..dat geeft toch een een raar gevoel..
ik zal eens even bellen... Hoe is het verder met jou heidi, heb je last van bijwerkingen? Mocht ik je niet meer spreken dan heel veel succes morgen bij je FM.
@moray spannend dat je mis. zaterdag mag beginnen, al staan je gedachten vandaag ergens anders naar. hier geen bijwerkingen gehad van puregon.
@moray... sterkte op deze misschein wel een beetje rottige dag. ik duim voor je dat je snel goed nieuws hebt @dreamwish... nee nog niet echt bijwerkingen gehad alleen erg moe...
Bijwerkingen van Puregon: 5 dagen achtereen hoofdpijn! Sinds woensdag ochtend hoofdpijn-vrij gelukkig. Morgen ochtend mijn 2e FM meting. Waarschijnlijk zal ik dan wel te horen krijgen of die 5 follikels ook echt allemaal verder groeien (en dus dat de IUI niet door kan gaan). Willen jullie voor me duimen?
@Merah... dat is wel heel spannend! Ik zal voor je duimen! Hopen op goed nieuws! @Merel...Leuk dat je weer terug bent! Je mag nog wel ff, om alles bij te lezen. @Hier...De eerste spuit is gezet! Nu maar afwachten.
Hoi allemaal, Ik ben weer bijgelezen. Had helemaal een reactie getypt en nou ben ik alles kwijt. Helaas. Ik beloof jullie dat ik vaker langs zal komen. Typ in het weekend wel weer wat nieuws. Succes allemaal.
Nou ja, snap er niets van... Kom net terug van mn FM. De dingen zijn amper gegroeid en een paar lijken zelfs kleiner dan de vorige keer. Ik heb er 1 van 13,5, 1 van 11,5, 1 van 10 en 1 van 9,5 (en nog een aantal kleinere). Ze kon er echt niet meer van maken. Amper gegroeid dus. Ze durfde alleen de dosis niet op te hogen omdat er toch meerdere follikels wat 'actief' zijn. Ze zei wel dat het er minder 'bedreigend' uit zag dan de vorige keer (bedreigend in de zin van het niet door gaan van de IUI, ze zijn hier echt streng: meer dan 2 follikels = sexverbod). Hoef maandag pas weer terug te komen...