vlinder, NEEEE!!! hier waren en zijn we beiden bang voor.. Neem even de tijd meid, want dit is niet niks! merkte je iets aan je lichaam? heeeeel veeeeel sterkte meid! (ik word er heel erg bang van, ook omdat ik hier al zo bang voor was) Oh meid wat vind ik dit erg voor jullie.. heb er geen woorden voor!
Marieke: zag er dus positief uit de IUI. Wel leuk weer iemand bij mij op het bankje. Wat een gek verhaal van je vriendin, lees ik nou goed dat ze 2 baarmoeder heeft?? Moray: en heb je ook getest, spannend hoor. Trotsemoeder: ik had ook altijd erg veel bijverschijnselen van clomid, dus ik denk dat het daardoor komt Vlinder: moet steeds aan jullie denken, heel veel sterkte groetjes sjolie
@vlinderr: heb je een beetje kunnen slapen vanacht, moet net als sjolie ook iedere keer aan je denken, nogmaals probeer de rust te nemen meis. @hier: joehoe net de provera ingenomen met een beetje geluk volgende week vrijdag fm en dan starten met puregon. Ben overgestapt naar andere huisarts, hier om de hoek met eigen apotheek dus was erg benieuwd hoe het zou gaan daar. ( mijn oude apotheek had puregon en provera op voorraad ) en je raad het al, deze apotheek had helemaal niets van wat ik moest hebben. Zelf die stomme tabletjes niet, naja gelukkig heb ik van de vorige keer nog 5 tabletjes dus kon ik alsnog starten, maar zeker iets om rekening mee te houden voor de volgende keer.
Hoe lang moet je aan de provera, 5dgn? Ik hoop dat je volgende week weer aan de gang kan, dan ben je er weer mee bezig Dat wachten is niks hè Krijg jij een fm voor je start met hormonen? Vlinder meis ik wil je nog even een hele dikke knuffel geven. Ik hoop dat je het een plaatsje kan gaan geven en toch nog kan genieten van je zwangerschap (al zal het niet makkelijk zijn)
Ik weet het niet , vlgns mij niet. Eerste keer met puregon niet. Nu ook niet ( meer omdat ik 4 wk geleden al schoon was bevonden ) dus het niet nodig was. mocht wel. maar dat sloeg ik natuurlijk af Ik krijg alleen op dag 3 van de cyclus een uitgangsecho, altijd zo genant tijdens je menstr. maar ja verstand op nul en ze zijn wel erger gewend denk ik dan maar..
dreamwishh gelukkig kun je weer verder meiss ja ik heb vorige week maandag ook de uitgangsecho gehad.. was trouwens ook voor de eerste keer.. hoop wel dat je dan al ongi bent hoor meiss. hier 7 dagen slikken eerste keer dag 10 na provera oongi 2e keer dag 5 na provera..
mariek hoe is het met jou??? heb je het idee dat je 2de eitje ook is gesprongen vlinder hoe gaat het nou meiss??
durf het bijna niet te zeggen hier.. ik heb gisteren bruin verlies gehad en door het berichtje van vlinderr, raakte ik in paniek, dus heb net een echo gehad en alles was goed.. sorry vlinderr vind het zo erg voor jou!!
@syl gelukkig is alles goed meiss ja het is ook allemaal heel dubbel nu hier op het topic he.. ik hoop gewoon dat alles goed blijft gaan en vlinderr een hele dikke digi knuffel van mij meiss.. echt ik denk de hele tijd aan je..
Hé syl kom op, het is heel erg voor vlinderr maar jij hoeft je niet te veronschuldigen voor 2 gezonde kindjes in je buik Lekker genieten hoor En ik denk dat vlinderr het hiermee eens is. En dat bruin verlies komt waarschijnlijk door het groeien van je bm Die heeft plooitjes en die trekken glad, daar kan nog wat oud bloed in zitten Super dat je echo goed is meis, gefeliciteerd Hier is het goed, ik weet niet of nr 2 ook gesprongen is Ik kan dat gevoel niet thuis brengen (Ik denk het wel) Ik ben ook de hele dag al niks waard, moe, nekspieren doen zeer, buik rommeld en hoofdpijn Ik denk een combi van pregnyl die zorgt dat je je zwanger voeld en de spanning van gisteren Zal de komende dagen wel een stuk minder worden (en daarna weer terugkomen hoop ik hihihihi) Mijn dochter is ook niet lekker, ik weet niet wat ze heeft Gelukkig is de koorts/ verhoging nu weer weg Ik denk dat zij ook een beetje te weinig slaap heeft gehad
Sylvia, gelukkig was je echo goed! Nu weet ontspannen en genieten van je zwangerschap! Hoop voor nog meer gerommel in je buik volgende week voor jou Mariek!
mariek hopelijk blijft dat buik gerommel en blijkt het over 2 weekjes een mooie beeb of beebs te zijn meisje ookniet zo lekker ohh geef ze maar een dikke knuffel meiss
Dank je wel lieverd xxx Ik hoop dat de volgende keer dat ik jou zie we kunnen gaan babyshoppen voor alletwee
haha ja dat hoop ik ook echt hoor!! lijkt me kei gezellig met jou we hebben het bij geertgen al zo gezellig gehad haha ook meteen een vertrouwd gevoel
meiden wat is het rustig hier, Merah: al iets te merken van je menstr? waarschijnlijk gaan we straks weer gelijk op. Sylvia: gelukkig was je echo goed, pff kan me heel goed voorstellen dat je je zorgde maakte gisteren.Hoop dat je ondanks het nieuws van vlinderr toch enigzins gerustgesteld bent door je echo. zoals mariek al zei, je baarmoeder word steeds groter en die plooitjes daar zit vaak nog wat oud bloed. Geniet er van meis! Je hebt nu weer bevestiging met 2 mooie hartjes Voor alle meiden die het nodig hebben een dikke knuffel!!
Dreamwish, hoop toch een beetje dat het misschien deze maand zelf gelukt is. Maar die kans is natuurlijk erg klein. Heb zelf het idee dat ik wel ongesteld wordt. Heb zeg maar al wat meer kleurloze afscheiding (sorry dames) wat ik de dagen voor mn menstruatie altijd wel heb. Toch zal ik het niet erg vinden denk ik. Juist het gevoel dat het weer een nieuwe start is! Ben benieuwd wanneer de Provera bij jou zn werk gaat doen. Ik ken het zelf niet, dus kan er niets zinnigs over zeggen...
@Sylvia....ik kan me voorstellen dat je een extra echo aangevraagd hebt. Mooi dat alles goed is bij je. Probeer lekker te genieten meis! Het is je gegund! @Dreamwish...Wat mooi dat je weer provera hebt genomen! ik slikte het altijd 7 dgn en werd na de tweede dag (na stoppen) al ongi. Perfect spul. Mooi dat je weer verder kunt! go girl! Ik heb vannacht niet zo goed geslapen. kon wel redelijk goed in slaap komen, want was moe na al dit gedoe. Was rond 02:30 uur wakker en kon vervolgens niet meer goed in slaap komen. Moest er de hele tijd aan denken. @MamavanRenzo...Waarom voel je je. Bedankt voor je berichtje. Knuff! @Moray....Duim duim! Spannend hoor. Hopelijk is de test positief! Heb je inmiddels al getest??? Volgens mij hoef je niet altijd wat te voelen, hoor? kan soms ook later komen. @TrotseMoeder...Ik weet eigenlijk niet meer wat ik (lichamelijk) voelde bij clomid. Dat ongi.gevoel zou er best mee te maken kunnen hebben. @Babyhope...Mooi dat er wat groei zit! Op naar de IUI!!!! @Mariek...Mooi dat de IUI gelukt is. En nu maar wachten...... Pfff.. @Hier....Ik voel me ! Kan het nog steeds niet geloven. Wil bijna vragen om nog een extra echo...maar ja, zal wel geen zin hebben! Moet gewoon twee weken wachten.Pfff... Ik ben er de hele dag mee bezig. Ik vind bepaalde dingen wel heel moeilijk om te lezen hier. En ben denk ik even wat minder actief...totdat ik het iets meer een plekje heb kunnen geven. Het is nog zo onwerkelijk. Ik kan nu niet genieten van het kindje dat er nog wel zit...heel dubbel! Net of je hele wereld ingestort is. Ben vandaag naar Intratuin geweest met m'n mams om maar wat afleiding te hebben, anders zit je nog meer te malen. Hopelijk ga ik me snel beter voelen, en hopelijk blijft het goed gaan met mijn andere kindje, zodat ik dan langzaam weer wat meer kan gaan genieten. In ieder geval bedankt voor jullie medeleven en lieve berichtjes! Dat doet me dan wel weer goed. @All...die ik ben vergeten...Dikke knuffel!!
Eerlijk gezegd... Ik wilde gisteren niet gelijk op de praktische toer gaan, maar ik vroeg me gisteren gelijk al af waarom ze niet nog een controle echo hebben ingepland! Ik vind 2 weken erg lang. Misschien is het normaal hoor! Wil je ook niet onrustig maken hierdoor, maar als je graag nog eens zeker wilt horen hoe het er voor staat, dan zou ik gewoon bellen voor een extra echo. Nogmaals, wil ook geen valse hoop geven, maar vanmorgen schreef Mariek een berichtje over haar vriendin... Ik zou het zeker willen weten... (maar misschien ben ik nu te eerlijk). Weet ook niet zo goed wat nu juist is te schrijven (of beter te zwijgen)...
@ Vlinderr, meissie toch! Neem inderdaad je rust, dat heb je echt nodig. Logisch dat je niet kan genieten van het kindje dat nu in je zit er zit ook nog een ander kindje. Ik hoop van harte dat ze snel een controle echo doen en dat je dan wel een prachtig bewegend kindje ziet! Ik zou toch bellen dat je een extra echo eist meissie. Doe rustig aan! Liefs
vlinderr: groot gelijk meis dat je ff niet zo actief gaat zijn deze periode. eerst moet je het een plek leren geven, en het is idd heel dubbel om alles hier te lezen, maar ik denk dat we allemaal weten dat je ook met de rest mee leeft en ons het allemaal gunt kom gewoon weer als je het allemaal hebt verwerkt in zoverre dat natuurlijk goed kan. Knuffel