vlinderr xxxx sterkte meis, neem je tijd Meiden ik ben kapot en weet niet waarvan/ waardoor het is nu 20.15 en mijn dochter ligt op bed, en ik ga er achter aan weltrusten xxx
vlinderr, heel veel sterkte meid! ik zal ook om eerder een echo vragen hoor, want 2 weken in deze strijd is ook niet fijn!! hele dikke knuffel! mariek, slaap lekker en beterschap voor je meisje!
Hoi! Even bericht via telefoon. Mariek,wat fijn dat de iui goed is gegaan. Zal duimen. Gister fm gehad. Nog geen eigroei. Nu 150 gonal spuiten en za terug. Ben er beetje sip van. Maar zaadjes waren prima! Dat is wel iets om blij mee te zijn. Groetjes Annedore
Moeizaam gebeuren Annedore... Hoop dat met de verhoging het toch gaat komen. Wel fijn dat het zaadonderzoek goed was! Dan kunnen jullie je op 1 'probleem' blijven focussen, dat scheelt weer
@vlinder,...................................................................................................................................................................................................:xik heb er ff geen woorden voor,.....sterkte,...ikleef met jullie mee!! @Hier,.........................kan wel janken!!!!! Vandaag weer meting gehad,......nog steeds geen groei, nu weer ophogen naar 150 en maandag weer terug,....ik heb er helemaal schoon genoeg van en weet het allemaal ff niet meer,........ik ben al een maand aan het spuiten, met weinig tot geen resultaat. Toen ik de gyn vroeg, wat nu,...was zijn antwoord nog ff doorspuiten dan zien we wel verder:x,........ik word gewoon gek van die onzekerheid, ik was bij de benzine pomp en had bijna (lees bijna) een pakje sigaretten gehaald!!maar kon me nog beheersen. Sorry heb niet helemaal terug gelezen,....hoe is het verders met iedereen? Dikke knuffel voor iedereen!!!
@ Annedore, jeetje hee, ben je al aan het spuiten vanaf 11 april? Dat is wel onwijs veel hoor. Slik jij toevallig Progynova of spuit je alleen? Ik hoop dat er met 150 IE echt een eitje gat groeien en anders wellicht om menopur vragen of een ander hormoon. @ Rissy, jeetje mina! Jij ook al zolang aan het spuiten! Ik duim dat jullie snel een mooi eitje hebben! Liefs
Rissy, ik kan me voorstellen dat je het echt helemaal gehad hebt! Al groeit het maar een klein beetje... dan heb je in ieder geval het gevoel dat je het ergens voor doet. Onzekerheid kan niemand gebruiken in deze mmm. Sterkte meid! Sigaretten zijn geen goed idee, maar een groot stuk chocolade kan volgens mij geen kwaad! Ik zou mezelf eens lekker verwennen! Babii, de 'Return van Superman' was blijkbaar erg slaapverwekkend. Mijn mannetje heeft de hele film liggen pitten op de bank. In bed had hij weer volop energie!
@ Merah, whahahahaha die film sloeg ook werkelijk waar nergens op haha. Nou ik begon gister avond weer heel erg te bloeden (vraag me niet hoe), maar ja werd dus niks .
Wat zullen jullie blij zijn als je eindelijk voor IVF kunt! (klinkt misschien raar als ik het zo terug lees) Al dat gewacht terwijl je weet dat het er toch niet meer in zit deze cyclus... Hoop dat jullie na de intake snel aan de slag kunnen. Hebben ze het nog over een wachtlijst gehad? Is tie lang? Das ook het voordeel voor ons: mochten we overgaan op IVF dan komen we niet op de wachtlijst omdat we hier al onder behandeling zijn... Hoop toch dat het zo ver niet komt. Volgende maand meiden... dan is het gewoon raak hier!!! (mind my words!) Zullen we een deal maken dat iedereen die nog niet zwanger is, het gewoon volgende maand gaat doen? Lijkt me gezellig om gewoon met zn allen zwanger te zijn. Wat zeggen jullie ervan? Doen? (doe ik een goed woordje voor Babii, dat er geen wachtlijst is... hihi)
Van hieruit even een berichtje. Ik heb vanmorgen gebeld om te vragen of ik een extra controle echo kon krijgen. Vanmorgen kon ik nog tussendoor. Helaas leeft het kindje écht niet meer. Het was nu al 5 mm kleiner dan de ander (in twee dagen tijd). De kindjes liepen maandag 1 dag achter in ontwikkeling en nu loopt het levende kindje 1 dag voor in de ontwikkeling. Officieel ben ik 9 wk en 2 dgn zwanger, maar ze houden het nu op 9 wk en 3 dagen. De uitgerekende datum is dus ook een dag eerder. Ik ben blij dat ik gegaan ben. Dan kan ik het heel langzaam gaan afsluiten. Ik heb nu geen onzekerheid meer of het kindje nog wel of niet meer zou leven. Het is nu definitief. Ik heb trouwens nog om een foto gevraagd...maandag had ik daar geen zin meer in. Dus eindelijk heb ik een foto, waar ze beiden op staan. Dat vind ik dan wel een heel mooie herinnering. Ik heb de foto ff bijgevoegd: (ik heb 'm met mijn tel. gemaakt, dus hoop dat ie duidelijk genoeg is). Het rechter kindje leeft dus niet meer...maar dat is wel te zien denk ik.
Vlinderr: wat een mooie, maar ook ontzettend confronterende en verdrietige foto. Een waardevolle herinnering voor later.
Babii: Nee, ik ben begonnen met Clomid op 13 april. En op 23 april ben ik begonnen met Gonal. Dus vandaag dag 20 Zaterdag is mijn CD 35 en ik begreep dat er dan IETS te zien MOET zijn, anders breken ze het af Dat maakt het wel nóg spannender. Ik heb al mijn hoop nu even op die 150 gevestigd. Ik heb alle vertrouwen in mijn arts en wacht af wat hij zegt. We kunnen nog ophogen tot 300, dus ik ben op de helft. Ik slik geen progynova. Waar is dat voor?
@rissy: meid jeetje alweer een maand aan het spuiten en dan nauwelijks resultaat, echt super balen meis. @vlinderr: wat een mooie maar ook droevige foto, al denk ik wel dat je met deze foto het een mooi plekje kan geven. Sterkte meis!
vlinderr wat een mooie en droevige foto meiss... de kippevel loopt over mijn rugheen @annedore dikke knuffel meiss!!!
Ik volg niet alles momenteel....dus sorry als ik de verkeerde dingen plaats of dubbele dingen vraag. haha. Ik wil proberen om de draad weer een klein beetje op te pakken en weer wat mee te kletsen. @Annedore..Als ik het goed gebrepen heb, ben je al super lang aan het spuiten zonder resultaat? @Rissy....Dat is wel erg balen. Maar goed dat je je niet verkocht hebt aan sigaretten. Hopelijk gaat er snel wat groeien meis! @Babii....Als ik het goed begrepen heb gaan jullie over op IVF? En je bent gaan bloeden ondanks het spuiten?? @Rest...Hoe is het met jullie???
Vlinderr,wat een mooie duidelijke echo.Dat is idd wel wat je nog moest hebben ja. Het is heel verdrietig,maar gelukkig heb je nu niet meer zolang de onzekerheid over je andere kindje. Het is fijn dat je tussendoor mocht komen! Het maakt me wel wat onzeker ja,maar ik blijf genieten hoor. Ik mag de 18e weer,maar vind het dan toch wel spannend Rissy,wat ontzettend balen dat er nog niks is gegroeid:x Kan heel goed begrijpen dat je het dan wel even zat bent. @ all,veel succes!!!! Liefs
@Vlinderr: Ik ben nu 20 dagen aan het spuiten en inderdaad zonder resultaat. Nog niet zo lang als Rissy. Maar dat doet er ook eigenlijk niet toe. Drie weken hopen op een eitje en telkens niks zien is gewoon kut Er zijn hier zoveel dingen kut en ook zoveel dingen mooi. We hangen hier aan elkaar van tegenstellingen. Zwangerschappen, blijdschap, miskramen, ontgoocheling, geen eitjes, verdriet, lang wachten, verslagenheid, kleine succesjes, sprankjes hoop. Ik ben heel blij dat ik jullie gevonden heb Ik ben even emotioneel om alle moeilijke dingen die veel van ons moeten meemaken. Maar altijd kun je hier terecht voor steun en oprecht medeleven, dat is van onschatbare waarde. Liefs Anne