moray dikke knuf meis, ik hoop toch dat het de volgende ronde raak is kop op Merah dit heb ik besteld Meer sperma, voor verbeterde vruchtbaarheid, meer zaadproductie en hoger sperma volume! Misschien ook iets voor jullie hij is er vandaag mee begonnen Anders een keer afspreken bij Wissman babyhope die geeft het wel Ik heb nu met extra pregnyl 14 dgn voor ik ongi word Ik weet niet wat het zonder is ik heb het vorige keren ook gekregen.
ja mariek ik ga het gewoon is vragen maar ruis gaf dus als antwoord als je op dag 11 na je ei ongi word gaan we dat zeker doen in de volgende ronde och ja we shall see maandag he moray dikke knuffel meiss
Het is nog niet knal-rood, dus vandaag mag ik niet meer als eerste cyclus-dag rekenen (in UMCU is doorbraak voor 18:00 cyclus-dag 1, na 18:00 moet je de volgende dag als cd1 rekenen), maar ik ben ongesteld. Moet ik wel als de wiedeweer nieuwe Puregon halen! Moet dus zondag beginnen, dus als de apotheek het niet op voorraad heeft...
oh merah is wel fijn meiss dat je weer verder kunt,ik hoop dat de apotheek het op vooraad heeft hoor!! oh ik tel gewoon de dag dat ik wat begin te vloeien als dag 1 maar klopt in elk zkh is het weer anders he!! xxcin
merah dat is mooi ( helaas wel ) dat je ongesteld bent geworden nu kan je weer met een nieuwe ronde starten. Krijg jij geen uitgangsecho tijdens je 3e dag van de cyclus. @babyhope: leuke discussie haha
dream in het begin was het nog leuk nu word ik er moe van hahhaa ik reageer er ook niet meer op hoor. ik lees het gewoon,iedereen mag zijn of haar mening hebben en woorden kunnen mij niet breken hoor..
Trouwens krijg van de buuf waarschijnlijk mooie difrax spullen Er komt een nieuwe collectie, en alle flesjes speentje e.d. van de "oude collectie" mogen niet meer verkocht worden..laat ze nou net bij de apotheek werken waar ze daar dus dozen vol van hebben hehe
Wat mis ik hier??? Kinderachtig, discussies?? Ik heb geen discussie gelezen @ Merah, ongi meissie.... POTJANDOZIE! Hij moest van mij voor 9 maanden naar de noordpool en nu is hij er??? BAH meissie... @ Moray, las ik nu dat jij ook ongi bent! Potverdikkeme . Meisjes, een knuffel voor jullie allen! Vandaag is het de 5e menstruatiedag van me. Bloed echt nooit zoveel....
hehe nee hier geen discussie op een ander topic waar babyhope in een discussie is verzeild waar het met zijn allen tegen babyhope is... hehe vandaar,
Dan moet ik me verontschuldigen. Ik dacht dat het over de discussie van een paar dagen geleden ging over het al dan niet doorzetten van een behandeling bij 3 eitjes (wat bij het UMCU dus niet mag). Het voelde voor mij toen een beetje of ik 'afgemaakt' werd om mijn mening hierin en dat jullie vonden dat ik dan niet graag genoeg zwanger wilde worden...
bij televisie films etc onder Peter R de vries haha maar goed ik ga er geen tijd meer aan verspillen zijn net irritante vliegen die alles onderuit halen haha
nee meis daar hadden we het nietover, die discussie was ik allang vergeten, nam er ook niet deel aan. Maar vervelend dat jij je aangesproken er toe voelde wat zeker niet de bedoeling was