@ Merah, ik vind dat iedereen zijn of haar mening mag geven op een forum. Dus ook jij. En als mensen daar niet tegen kunnen moeten ze niet op een forum komen, want daar zijn fora voor . Dus nee, jij werd niet afgemaakt meissie! @ Dreamwish, o god... Zijn ze nou nog steeds bezig in dat topic? Wordt er een beejte moe van...
@Babyhope, dat zijn allemaal vrouwen die nog nooit het dorp uit zijn geweest en met vakantie nooit verder geweest zijn dan Ameland Ze hadden ook kunnen zeggen: 'Goh, is dat zo? Dat wist ik niet' Ik heb een tijdje in Indonesie gewoond en raak geregeld in discussie omdat mensen zeggen: Religie brengt alleen maar oorlog. Indonesie is het constant moslims tegen Christenen. En dat is dus helemaal niet waar. Dat is net als dat Hitler de Joden zagen als veroorzaker van al het kwaad. Dit is door de jaren heen gegroeid. Als Rotterdammer hoor je VOOR Feyenoord te zijn en Ajaxieden te 'haten'. Niemand weet eigenlijk meer waarom en zijn vergeten dat voetbal een 'spelletje' is. (en nu maar hopen dat er geen echte voetbal-fan mee leest, anders hebben we weer een discussie: 'Voetbal is echt GEEN spel, das oorlog! hahaha)
@ Merah, mijn man is 3/4 INDO en echt die huilt ook niet zomaar. @ Babyhope, wees wijs en laat ze lekker lullen! Lekker laten gaan, besteed je energie er niet aan .
Klopt. Huilen hoort niet, zeker niet in het openbaar. Dat is voor een westerling soms moeilijk te begrijpen. Heb daar vaders mee gemaakt die hun kind of vrouw verloren, gezicht strak in de plooi... (de vrouwen zijn trouwens een ander verhaal. Ik woonde tegenover het 'mortuarium' en werd geregeld wakker van het hartverscheurende gehuil...)
Doe mij maar een twix... Vraagje, hoelang menstrueren jullie normaal? Ik meestal 4 dagen waarvan de eerste 2 heel heftig en de overige 2 heel weinig. Vandaag is dag 5! @ Merah, niet rot voelen meis!!!
2/3 dagen best wel en daarna nog een dag of 3/4 na-pruttelen... Totaal een dag of 6. Bruinverlies hier is trouwens weer gestopt. Maar dat komt wel weer terug hoor, ik maak me geen illusies. Mn buik voelt niet fijn... = ongesteld
He jakkes Merah... Ik weet exact hoe je jezelf voelt met die buik.... Hmmm nou ik bloed dus normaal 4 dagen waarvan de eerste 2 giga en de overige 2 weinig... En nu nog steeds behoorlijk veel . Snap er niks van... Heb geen eens een eitej gehad die gesprongen is en dat nu afgestoten is om te menstrueren...
@Vlinder,.....wat een mooie foto!!!! Confronterend, maar mooi! Dikke knuffel! @Merah,....hahahahahahahahahaha,...ik moest zo lachuh om je nieuwe foto,..hahahaha,....heel toepasselijk Althans,....ik voel me momenteel een kip die op eitjes zit te wachten om uit te broeden Hahahahahaha,...ik ben geen voetbal fan,.........heb een keer ruzie gehad met een verenigingenvoetbalwedstrijd,......ik zou volgens de tegenstander buiten spel staan,.....hoezo,...ik stond toch echt binnen de lijnenhahahahahahaha,......do i have to say more, hahahahahahahaha @Annedore,...ff vraagje,....wat gaan ze bij jou doen wanneer er de volgende X niks zit,...begreep ik nou dat ze gaan afbreken? @mijn menstruatie,....begint meestal 1 dag met bruin verlies en dan breekt 3 dagen de hel los (echt niet normaal) en dan een dag of 3/4 ligt bloedverlies,.....kortom,....reken maar gemiddeld een weekje ongemak @de anderen,...sorry dat ik niet reageer,........morgen kom ik nog ff buurten en dan ben ik volgende week woensdag weer van de party,....nu ff een feestweek in ons durp Ik zal niet teveel alcohol drinken,....maar een paar kan toch geen kwaad @ Allemaal een dikke knuffel!!!
Van onze 4 kippen leggen er drie eieren. Niet elke dag, maar gemiddeld hebben we er toch 2 per dag. Misschien moet ik eens vragen wat hun geheim is (zoveel eieren). Zodra ik het weet, laat ik het je weten! Misschien helpt het ook voor jou hahahahaha.
aaaaaaaaaaaaaah ik ben echt een digibeet,.....kunnen jullie het iets makkelijker voor me maken,....ik heb al wel een handtekening gemaakt,.....krijg hem alleen niet hieronder zeg maar Alvast thx!!
Nou eh... gokje: Misschien moet je onderaan op de balk 'handtekening opslaan' klikken? Dan zou ie het toch automatisch moeten doen...
Wat ik alleen irritant vind (en je moet het maar zeggen als het niet zo is), is dat je steeds opnieuw je banner moet maken als je cyclus niet blijkt te kloppen. Vandaag 1e dag cylus, 2 dagen verkeerd gegokt dus. Eisprong? Tja, dat kan ergens tussen dag 17 en dag ... zijn met Puregon. Luteale fase? Eh... ergens tussen dag 12 en dag 14... Is er niet een eenvoudigeren manier dan steeds opnieuw maken?
@Rissy: de FA heeft niks gezegd over wat te doen als er morgen niks zit. Hij gaf alleen aan dat we nog door konden gaan met ophogen tot 300. Van iemand anders, die bij dezelfde kliniek zit, begreep ik dat ze afbreken als er op CD 35 nog niks veranderd is. Voor mij is dat morgen Volgens mij heb jij CD 35 al lang gehad, of niet?