@ Annedore, ik ben dan geen arts en heb er niet voor geleerd. Maar zit morgen alweer een jaar in de MMM en heb exact hetzelfde gehad als jij..... Bij mij heeft het toen geholpen om een ontrekkingsbloeding te krijgen. Dus 10 dagen Primolut en 4 pillen per dag (normaal heeft iemand er 3 per dag). Vanaf die ontrekkingsbloeding ben ik vanaf CD3 weer gaan spuiten en toen ging het opeens wel groeien allemaal... Ik denk geef je toch de tip . Je hebt nu namelijk eerst Clomid geslikt, geen resultaat en toen over op spuiten. Normaliter verzorgen ze dus eerst een ontrekkingsbloeding zodat alles eerst schoon is van binnen. Weet niet hoe jouw arts hierover denkt, maar bij mij hielp het echt. Mocht de Gonal F niet helpen kan je altijd om Puregon vragen, maar ik raad je toch de Menopur aan (zitten andere hormonen in). Maar ja, wie ben ik? Heb er immers niet voor gestudeerd.
@Babii: ook al ben je geen geleerde, ervaring kan ook een hoop betekenen. Vooralsnog houd ik het bij het advies van onze arts,we zitten 'nog maar' in onze eerste ronde MMM. Jouw tips neem ik absoluut mee voor de toekomst. En dat van die ontrekkingsbloeding geeft me hoop. Dankjewel daarvoor
Ja, de ontrekkingsbloeding hielp mij echt. Heel vreemd, maar had daarna echt eitjes . Dus ik heb giede hoop voor je, maar hoop stiekem dat jouw eitjes nu aan het groeien zijn .
Hé wat raar Ik had hier gister een berichtje neergezet met daar in dat middeltje wat wij nu besteld hebben Merah vroeg daarom Nu zie ik het nergens terug Heel apart
Hoi meiden, Ik wil er even aan toevoegen dat mijn man zinkpicolinaat+ visoliecapsules heeft geslikt op aanraden vd arts en daardoor de zaadkwaliteit echt verbeterd was!!! Dus hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Groetjes
Wij hadden het bij de tuinen gehaald en anders bij een andere goede drogist! Zink-mix Zink-mix bevat een combinatie van zinkpicolinaat en zinkcitraat, die beide goed opneembaar (lichaamseigen) zijn en zorgen voor een goede zinkstatus in het lichaam. Zink komt bij volwassenen voor in hoeveelheden tussen de 2 en 4 gram, waarvan een groot gedeelte in de huid voorkomt. Zink is betrokken bij de vertering van met name koolhydraten, is nodig voor de vorming van DNA (erfelijk materiaal, benodigd voor verschillende celdelingsdoeleinden, zoals celvernieuwing en voortplanting. Voor de vertering van koolhydraten is insuline nodig en zink maakt onderdeel uit van insuline. Zink is essentiëel voor de groei en ontwikkeling van zowel mannelijk als vrouwelijke geslachtsorganen en prostaat.
Hebben hier alleen Kruitvat. De spullen die ze daar hebben is alleen Zink-citraat. Binnenkort maar eens in de grote stad proberen...
@Merah,....thx voor de tip, ik las net dat het ff kon duren voor het erop staat Die pillen zijn voor beide partijen prettig als ik dat zo lees
WEl handig zo'n handtekening. Ik raak soms namelijk een beetje in de war. Dan kan ik nog even spieken als ik het niet meer weet. Vandaag mn Puregon gehaald. Ze hadden het op voorraad! Volgende week zondag voor de eerste FM. Das al over een dikke week. Gaat toch best snel... @Rissy, ja van mijn man mocht ik ze gelijk bestellen!, hahahaha
Merah zijn dat die zink/ visolie tabletten of die andere van mij die je mocht bestellen??? Hier alles rustig Voel me goed, alleen wat steekjes in de onderbuik Verder gaat het beter als vorige keer Ik moet morgen pregnylspuit 2 zetten Ik ben wel een stuk rustiger als de 1ste keer, heb nog geen behoefte de testen te gaan kopen ofzo Woensdag is het 10 dgn en ik heb mezelf gezegt dat ik dan pas mag gaan testen om te kijken of de pregnyl al uit mijn lijf is. Hoe is het met jullie allemaal?? ik denk aan en duim voor iedereen xxx
Mijn man wilde graag die pillen van jou Mariek! Extra erectie, beter hoogtepunt etc etc. Volgens mij gingen de fantasieen de vrije loop, hahaha. Vind het alleen wel echt prijzig, dus ik wacht graag jouw bevindingen even af. Heb wel visolie gekocht. Zegt meneer: 'volgens mij heb ik die al eens geslikt tegen hoge bloeddruk en ik ging er toen vreselijk van winden...' Heb ik weer...
HAHAHAHAHAHA o lekker nou geef mij dan maar die hogere potentie hahahaha Ik laat het je weten of het werkt Ik weet niet of het nog lukt om te laten weten of er meer/ betere zaadproductie is ik hoop het niet hahahaha
hoi dames vandaag bloed geprikt en mag morgen meteen komen voor fm dus ben erg benieuwd of er een goed ei of eitjes te zien is. liefs trotse moeder
hahahaha, trotse moeder,.....bijna gelijk een berichtje geplaatst. Ik zal heel hard voor je duimen dat er minimaal 1 zit!!! @Annedore,........maandag zit ik op de 35ste dag spuiten,......ik ben pas op dag 4 begonnen met spuiten,.......dus al 39 dagen aan het wachten,......ik word er echt helemaal gek van!!!!!!!!
over het algemeen rustig,....hoop alleen niet in m'n eierstokken,.......de groei schiet niet op!! Moet maandag weer terug komen.
pfffff hoop inderdaad voor je dat het in je eierstokken niet rustig is en dat je maandag een mooi eitje(s) hebt