ojee, daar stonden we al op de 2de pagina. Dat kan niet hee. Eerg rustig hier in het weekend, hopelijk is iedereen leuke dingen aan het doen. Babyhope: maandag weer voor een Fm, spannend, ben erg benieuwd Trotsemoeder: hoe is het gegaan?? Rissy: ik hoop dat de eitjes wat willen groeien Hier kan ik bijna niet meer wachten, de laatste daagjes zijn wel weer zwaar hoor. Ik wil zo graag een test doen, maar weet dat die dan zeker positief is door de pregnyl. Dus dat heeft totaal geen zijn. groetjes sjolie
Tja, ik vroeg me ook net af: waar is iedereen? Zelf de hele dag buiten geweest (buitenboel schilderen). Spannend zeg! Hoeveel dagen na Pregnyl zit je nu?
Ik heb donderdag de laatste spuit 1500 EH gezet. Dus moet nog wel effe geduld hebben, waar ik erg veel moeite mee heb. Het is ook heerlijk buiten,mijn man is ook aan het schilderen. Als goed met jouw Merah. Je kunt gelukkig weer los, al had het wel mooi geweest dat het zo raak was geweest . Ik heb daar zelfs ook vaak op gehoopt
Ja, das inderdaad nog echt te vroeg... Jammer, ik ben altijd wel in voor wat goed nieuws Mijn nieuwe ronde is net begonnen. Ik moet er het positieve maar van inzien dat het niet gelukt is. De buitenboel LATEN schilderen is behoorlijk duur. Als ik zwanger was geweest had ik het niet zelf kunnen doen. Maar dat had ik dan ook wel OK gevonden hoor! Zo leuk is de buitenboel schilderen nu ook weer niet...
goedzo, haal het positieve er maar uit. Valt niet altijd mee om positief te blijven. Maar ik ga je ook weer verlaten, onze jongen die roept dus ik moet weer gaan. Groetjes sjolie
Even snel update van FM. Wil snel op bed, want beginnende migraine Links zit een eitje van 10 mm. Moet doorspuiten met Gonal-F 150. Verwachting is dat de volgende FM (de 21e) een mooi ei laat zien en dat het dan tijd is voor Pregnyl. Groetjes Annedore
hoi dames @sjolie: spannend meis duim duim duim @ merah: balen meis @annedore: meis wat fijn dat er een eitje zit @mariek: hoe is het met jou meis? Ego: joepie gisteren fm gehad en er zit rechts een eitje van 12 mm en links een van 8 mm, ben beniuewd of ze allebei goed doorgroeien liefs trotse moeder
@Trotse moeder, Die van 12mm zeker wel, maar die van 8... Mij is de vorige keer gezegd dat alles onder de 10 de vraag is of het doorgroeit. Duimen dus maar! Ik hoop het voor je. Hoop voor mezelf overigens ook dat ik er deze ronde 2 krijg. Verdubbelt toch je kansen...
OOOO trotse moeder spannend Kan goed hoor het is een verschil van 2 dgn (12mm en 8mm) dus nog een dag of 4 en dan zou het moeten kunnen toch Ik duim voor je xxx Babyhope heel veel suc6 morgen ik denk aan je en duim voor je Hoe voel je je ? Hier gaat het goed Ben nog rustig aan het wachten Heb gister de laatste pregnyl gezet fijne dag allemaal xxx
Hoi dames, Ben er weer! De vakantie heeft ons echt goed gedaan. We zijn er weer helemaal klaar voor! Wat is er toch veel gebeurd in 2 weken tijd! Wat vind ik het erg voor Vlinder! Heel veel sterkte meid! Net zoals de andere meiden was ik sprakeloos toen ik het las. Ook zijn er in 2 weken tijd een aantal nieuwe dames bijgekomen...welkom! Ik ben blij weer mee te kunnen kletsen. Ik heb niet alles bijgelezen, want was me echt teveel, dus vandaar de vraag: hoe is het met iedereen?
Hoi Hanied welkom terug, fijn dat jullie het zo goed hebben gehad saampies. Nu weer vol ervoor gaan meis. Heb je alweer een afspraak gemaakt? Hier alles rustig Ik wacht wacht wacht, nog een weekje een dam weten we meer hier Vind het wel weer spannend hoor.
hey mariek thxx voor je duimen voor me oe voekl je je verder,heb je al een idee wat er nu anders is?? ik heb gewoon blaren van het duimen voor je hahaha @hanied welkom terug meiss frisse start frisse moed toch meiss!!!
Wat fijn dat je er weer bent Hanied! Heb aan je gedacht de afgelopen dagen (hoe zou het met haar zijn?). Fijn dat jullie jezelf wat hebben kunnen opladen. Met goede moed vooruit kijken!
@ Annedore, wauwwwwww eindelijk! Ben super blij voor je en succes met die rot migraine . @ Merah, he jasses, toch in de volgende ronde . Whaha je had me man moeten vragen voor je buitenschilderwerk . Die is schilder en heeft een eigen bedrijf gehad . @ Babyhope, heeell veel succes meissie! @ Hanied, welcome back . All, Net weer naar de wc, weer bruin slijmvlies. Dus een tampon in gedaan en ja hoor... Die zat vol met licht bruin slijm. Sorry voor de details, potjandozie CD8 vandaag! Heb dit nog nooit gehad, zelfs niet met een eisprong....
Babii, kan je man morgen komen? Ik vind het echt sh*t-werk en een amateur doet er natuurlijk twee keer zo lang over... Wat doet jouw man eigenlijk tegen al die vliegjes die natuurlijk altijd op net-geschilderd houtwerk willen gaan zitten? En wat dacht je van pluisjes (pollen) die nu door de lucht zweven?! Ik wordt er gek van! Ben drie dagen bezig geweest met 2 ramen en 1 deur (+ posten en kozijnen natuurlijk). Was zo stom om 1 raam met witte grondverf te doen, terwijl hij donkerblauw wordt. Nu kan ik hem nog een keer aflakken!
Misschien heeft je lijf dez keer iets langer nodig om de boel op te ruimen. Je lijf verandert iedere keer je kan er niks van op aan Als je denkt nu zal het wel zo gaan gaat het even later toch weer anders. Sterkte meis en een hele dikke knuf voor jou Hier is dat ook hoor, ik vergelijk mijn "symthomen" iedere keer met de vorige keer dat ik zwanger was Maar iedere zwangerschap is anders en alle klachten zelfs die van het ongi worden zijn bij mij maandelijks ook anders Ik ben dus maar gestopt met gokken en vergelijken Merah ik ga donderdagochtend een testje wagen 6 dgn na mijn laatste pregnyl van 5000 eh en 12 dgn na de 1ste pregnyl van 10000 eh voor de iui dan zaterdag en maandag als het nog nodig is
@Trotse moeder; dat eitje van 12 mm gaat zeker doorgroeien. @hanied: welkom terug, @sjolie; mooi zeg, hopen dat je de 21ste een mooi eitje hebt en dan de pregnyll... spannend