@babyhope: super meis nu hopen dat ze doorgroeien ego: vanochtend fm gehad aan de rechter kant een ei van 16.8 mm aan de linkerkant was die nog steeds klein kon ze niet goed meten,omdat me eierstok moeilijk te vinden is maar was duidelijk kleiner dan rechts. Wel heb ik het gevoel dat ze beide nog groeien heb aan beide kanten nog steeds pijn, moet morgen pregnyl spuiten en dan donderdag de iui spannend liefs
Trotse moeder, fijn dat het alweer bijna zo ver is, heerlijk! Jullie gaan allemaal zo snel! Ik ben jaloers... Wil ook... Voor mij nog 6 dagen, dan weet ik ongeveer wat deze maand gaat doen: CD10 eerste echo... Daar ik van mezelf ook gewoon een eisprong heb zit er altijd wel iets. Hoop niet weer 5 zoals vorige keer, want dat was toch wel spannend... Ik ga voor 2 eitjes en dan gewoon lekker weer zwanger
Ik lees toch wel weer positieve dingen hier! Voor degene op het wachtbankje,ik duim op positieve testen!!! En voor de dames met groter groeiende eitjes,heel veel succes en ik hoop dat het ook allemaal positief uit gaat pakken! Het wordt wel weer tijd voor goed nieuws!!! Sylvia,je had gister toch weer een echo?? Hoe is die geweest meis??? Vlinder,hoe is het met jou? En met je baby?? Ik denk nog heel veel aan je hoor!!! Hier gaat alles goed! Ik heb vanmiddag weer mijn echo,dus wel weer spannend. Liefs xxxxxxxxxx
@babyhope: 4 eitjes spanned zeg, al gaan er twee mooi uitgroeien heb je 2x kans super zeg, hoop het echt. @trotsemoeder: spannend zeg donderdag uiu. Mooi zeg dat eitje van nu al 16.8. @mamavanrenzo: succes vanmiddag bij de echo. geniet er van en ik kijk uit naar de nieuwe foto's . @sylvia: lees net datje gisteren je echo hebt gehad, hoop dat alles goed is gegaan. Iedereen die ik ben vergeten sorry! @hier: wachten tot alles doorbreekt hoop zp vandaag nog en anders morgen, ik wil beginnen..
Hoii dames... Na zooo lang wachten kan ik eindelijk meekletsen.. We gaan beginnen!! Jippie.. me dag kan vandaag totaal niet meer stuk. ook al is dit het eerste stap naar een hoge trap. We zitten sindskort bij de MCK in Leiderdorp, en ik kan zeggen dat korter dan 2 maanden, we uitslagen testen en echo´s hebben gedaan. We kregen vandaag de uitslag, zwemmers van me man zijn in top conditie.. en mij eitjes zijn ook geen probleem, alleen willen ze volgens de gyn niet echt doorgroeien. Dus!!! mogen we beginnen met Puregon en Prygnil. nou moet ik alleen wachten op de rooie duivels.. en dan word het prikken. Wel vervelend, dat jezelf moet gaan prikken met zulke kleine dunne irritante naaldjes.. maar achja dit kan er ook nog bij!!. Grtjes.. en Sterkte aan alle topiclezers.. en tuurlijk ook de toekomstige Mama´s !!
Hallo Tibisai, Welkom hier! Dat hebben ze snel gedaan al die onderzoeken. Bij ons waren ze ook heel snel, maar toch wilde de gyn dat ik eerst ook nog 2 maanden een temp-curve ging bijhouden... Ik ben nu net begonnen aan mn 2e ronde Puregon en mn 10e ronde Pregnyl...
Haii merah, Ja ik stond vandaag ook ervan te kijken, dat we te horen kregen dat we al mochten beginnen. had het niet verwacht, maarja waarom nog wachten dacht ik erna. Ok en hoebevalt het spuiten jou??
hey meiden mama van r hoe is je echo gegaan vandaag??? en syl hoe was jou echo?? vlinderr hoe is het nou met jou meisss.. dikke knuffel** mariekkk en en nog niet getest hahahah @dream ik duim voor je ongidansje @hier meiden haha het waren er niet 4 maar 5!!! 3 van 8mm en 2 van 10mm haha maar mijn gevoel zegt dat die van 8mm niet mee gaan groeien hoor!! dus uiteindelijk blijven er 2 over
Had ik ook Babyhope, 5. Ik kreeg er stress van, want ja, je weet hoe streng ze bij ons zijn. Gelukkig groeiden ze niet allemaal mee. Tibisai, mij bevalt het spuiten prima. De eerste keer Pregnyl vond ik heel eng. Bang dat ik de ampullen zou breken, of de boel niet steriel zou houden, of mis zou prikken... Dat laatste heb ik overigens ook gedaan! Ik had te lange naalden gekregen (vond ze al behoorlijk) en heb toen in mn buikspier geprikt. Heb er nog een aantal dagen last van gehad, hahaha. Nu prik ik na het eten, als ik nog aan tafel zit en mijn man de boel omspoelt. Mooie rolverdeling...
Hoi meiden, De echo was helemaal goed Ze zijn al ontzettend gegroeid in 2 weken,ze zijn nu bijna 5 cm en lopen allebei een paar dagen voor qua groei. De hartjes klopten ook goed en ze waren ontzettend druk bezig met zijn 2en Dit was de laatste keer in het VU,ik mag nu naar mijn eigen ziekenhuis bij mij om de hoek dus dat is wel fijn. Ik zal straks de foto's even uploaden!! Liefs xxxxxxxx
OOO wat een goed nieuws mvr Nee babyhope ik heb nog niet getest Ik heb ze wel gehaald maar mag er van mezelf donderdag 1 gebruiken Ik heb nog wel onwijs zere borsten. Babyhope wat een hoop eitjes, wat doe je als er 4 groeien?
Tjonge, was ik toch bijna vergeten te spuiten!!! Ik ben een beetje onrustig in mn lijfje. Zit namelijk met een probleem... Ik heb een voliere met 2 verschillende soorten parkieten. 1 soort wil ik wegdoen en ik heb ze eigenlijk net verkocht. Ze zouden zaterdag opgehaald worden. Nu beginnen ze opeens te broeden!!! Dan kunnen ze eigenlijk niet weg. De koper wil graag dat ze gaan broeden, maar natuurlijk wel pas als ze in zijn voliere zijn. Dus wat nu te doen?... Heb afgesproken dat we ze donderdag gaan brengen. Dat scheelt weer een paar dagen. Tot die tijd haal ik de nestkastjes (die er voor die andere soort parkieten hangen) maar even weg. Nou, dat zijn nog eens andere dingen als stekende eierstokken een trekkende baarmoeders...
Laatste poging: druk iedere keer de verkeerde knop in en dan is mijn tekst kwijt. @babyhope: kon je dat dansje niet een dag eerder doen @ mamavanrenzo: schitterende foto's weer @ Merah: succes met je parkieten heb er geen verstand van hoe dat allemaal in zijn werk gaat. @tibisai: welkom hier, helaas maar goed. Hier geen last van spuiten al merk ik wel dat ik bij een ander spuiten sneller doe ( ook heb ik daar een hekel aan maar ja werk is werk ) dan dat ik zelf de spuit zet. @hier: menstr. is doorgebroken, tijdens het werk, had geen tijd voor een toiletbezoek dus ik zie het nu net bij thuiskomst. Drama ook nog, heb ik mijn verbandjes en hulpmiddelen wel op het werk neergelegd dus nu ben ik noodgedwongen aan de tena lady die ik ook van mijn werk in de auto had liggen. fijn idee! haha wie had dat gedacht op mijn leeftijd al ... hihi Maar goed om met verhaal verder te gaan, ik ga morgen maar direct bellen en dan tel ik deze dag gewoon als cyclus dag 1 , donderdag dan de 3e dag ZH komt me beter uit dan de vrijdag, en ja wat is 1dagje verschil nou voor de inwendige echo... voor mij wel 1 dag eerder spuiten.