HOERA dreamwish, ongi geworden jéééj Nu kan je weer verder meis, weer een positieve blik op de toekomst. MVR wat een mooie foto's Wat zijn ze al groot, echte mensjes En die ene met de duim in de mond zoooo lief Bij de eerste echo konden ze nog samen in beeld maar dat kan al niet meer geniet er van meis het is je zeer gegunt en blijven mailen hoor Hier kon ik het niet laten en heb vanmorgen al getest 5/6 dgn voor nod en er staat nog een streepje Nu afwachten of het komende dagen blijft of dat het weggaat en het de pregnyl nog was. Spannend brrrrrrr
Dreamwish,wat goed dan kun je eindelijk gaan beginnen! Mariek,kon je je niet meer bedwingen? Je zou toch wachten tot donderdag?? Nou,hopen dat het streepje blijft staan!!!! Dikke knuffel ook voor de rest!
Mammavanrenzo: Ik heb de echo-foto's effe bewonderd. Geweldig om te zien zeker en mooi dat beide kindjes het zo goed doen. Marieke: toch getest he, haha. Hopelijk blijft het streepje staan. Ik denk dat wij een ronde verder gaan, begin al wat ongie krampjes te krijgen. Vanmorgen een test gedaan en er was nog een heel vaag lijntje te zien. Ik weet zelf wel dat dit door de pregnyl komt, want toen ik zwanger was van onze zoon, was er een duidelijk lijntje te zien. sjolie
Sjolie wanneer mag je testen dan?? Moet je vandaag ongi worden? En vaag lijntje kan toch nu niet meer van de pregnyl komen of wel? Jij spoot toch maar 1500 eh na de iui Ik duim voor je meis Ik ben ook bang dat we een ronde verder gaan hoor Mijn borsten zijn minder pijnlijk en het lijntje was best licht Maar ik heb de sensitest gebruikt en ik moet zeggen dat ik die niet fijn vind en moeilijk af te lezen Ik doe het zaterdag een keer over met de 2 voor 5 van de kruitvat.
vandaag moet ik ongie worden. Maar ik voel het ook wel een beetje aankomen. Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld al zeiden we van tevoren dat we er in de eerste ronde niet op moesten rekenen. Je denkt ook weer, shit moet ik weer van voor af aan beginnen met al die spuiten. Sorry ben geloof ik een beetje in een deprie bui
Ik snap je helemaal meis, dat is ook hegeen wat mij zo tegenstaat Maar dat je de eerste ronde niet moet rekenen is in principe niet waar Elke ronde kan raak zijn, daar zijn geen kansberekeningen voor Het enige is dat je lijf aan de hormonen moet wennen, dat kan een eerste ronde tegen houden dikke knuf voor jou meis Ik heb wel besloten als deze ronde niet lukt dat ik de acupuncturist weer ga bellen voor behandeling voor een betere innesteling
meiden mijn menstr. begint nu pas door te breken nou twijfel ik of ik niet gewoon netjes tot vrijdag moet wachten voor uitgangs echo of maling aan de 1 dag moet nemen, kan het kwaadals je op cyclusdag 2 al gaat beginnen??
Ik denk van niet maar ik ben geen dokter Meestal moet je toch langer spuiten of ophogen dus ja Die keuze moet voor jezelf maken, ik zou gewoon op dag 2 starten
mamavanr wat een mooie echo`s mariek haha een streepje yes ik hoop dat hij blijft staan hoor!!! wanneer heb je de laatste pregnyl gespoten?? en heb je een fototje van de test.. en als er 4 zitten dan gaan we er gewoon voor hahahhaa dream ja ik had het wel eerder moeten doen ja.. maar yes eindelijk kan je weer verder meiss.. merah ik zou het uitleggen aan de koper je gaat ze zo toch niet verplaatsen toch!!
mm ik heb het geprobeerd maar ik mag toch echt pas vrijdag komen voor een uitgangsecho.. helaas... ( balen want ook al doet mijn werk er niet moeilijk over om onder werktijd te gaan. Ik vind toch zelf bezwaarlijk als ik net 2 dagen vrij ben geweest en dan op mijn werkdag weer eerder weg ga... HMMM
hoi dames mijn iui is vervroegd heb em vandaag al gehad, had gisteren erge buikpijn en dacht dat me ei aant springen was en vanmorgen echo gehad en ja hoor hij was net gesprongen, dus een spoed iui gehad Nu hopen dat me ei goed was want hij is te vroeg gesprongen, als het deze ronde niet lukt ga ik ook spuiten (fostimon, cetrotide en pregnyl) maar jah voor nu hopen dat het niet nodig hoeft te zijn liefs trotse moeder
Jij hebt wel pech Trotse moeder, met die eieren die te vroeg springen. Gelukkig kon je voor een spoed IUI. Nu duimen draaien dat je over 2 weken een mooie positieve test hebt!!!
hoi allemaal,... ff heel erg ego hier,......ik heb afgelopen maandag weer een fm gehad,.....deze ronde wordt afgebroken en vrijdag word ik besproken in het team en moet volgende week woensdag terug komen bij mijn "vaste" gyn en dan gaan we kijken hoe en wat verder. Ik voel me nu op dit moment echt enorm kloote en heb er echt even helemaal de balen van!!!!!!!! Wat ontzetten shit allemaal!!! Ik sap er helemaal niks meer van,....ik hoef nog geen provera te gebruiken,....maar ze zei wel,...ik verwacht wel dat je die moet gaan gebruiken,.......krijg ik vandaag helde bloed verlies,....zou ik dan toch een eisprong hebben gehad???????? Maar goed dat we hebben gehobbied de afgelopen dagen, mocht ik toch een eisprong hebben gehad dan komt het misschien nog goed,...morgen eerst ff bellen als het echt doorzet.whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,....sorry, moest ik echt ff kwijt,...grrrrrrrrrrr, wat laat m'n lichaam me in de steek, ik word echt gek van onzekerheid,....kreeg maandag avond ook weer eens de opmerking te horen, "maar je hebt er toch een",....ik kon wel janken op dat moment,....dus ben maar ff weg gelopen. pfffffffffffffffff,.....wat een zelf beklacht weer,.....maar moest het ff kwijt. Voor iedereen een hele dikke knuffel en ik zal morgen ff op de meesten reageren,...ga nu slapen.
Rissy dikke knuf meis, ik hoop dat het toch meevalt en dat je een eisprong hebt gehad Trotste mama, wat een eigenwijze eieren heb jij zeg. Fijn dat het alsnog met spoed kon En nu maar wachten. Babyhope ik duim voor je, wanneer moest je terug? Ik begin hier het hoofd te laten hangen voor deze ronde. Ik weer niet gewoon een gevoel. 5 dgn voor ongi toen ik teste, 5 dgn na het spuiten van de 5000 eh pregnyl Echt een twijfel dus. Ik kan geen foto plaatsen van de test omdat de test van sensi moeilijk te fotograferen is (heb het geprobeerd) door het glaasje en de rare vorm van het hokje (hartje) lukt het niet Ik vind ze ook niet fijn omdat het glaasje een raar beeld geeft Ik heb voor van de week nog de 2 voor 5 test en daarbij lukt het wel. Op zaterdagochtend zal ik er nog een test tegenaan gooien.
@Trotse moeder, met mij gaat het eigenlijk best heel goed. We zijn inmiddels met een volgende ronde begonnen en zondag is mn eerste FM. Spannend maar weer... @Rissy, wat een enorme teleurstelling!!! Dan ga je toch echt wel twijfelen aan je eigen lijf. Ik hoop dat ze snel een helder plan voor je hebben. En die domme opmerkingen... Ggrrrr... Sommige mensen snappen er echt niets van! Al had je er 5 gehad, maar je diepste wens is om een gezin met 6 kinderen te hebben en het lukt niet, dat is net zo erg. Tuurlijk heb je al een kind en daar mag je heel dankbaar voor zijn, maar je gezin is gewoon nog niet compleet. En dan is het heel erg als het niet lukt. Sterkte meid! @Mariek, niet je hoofdje laten hangen! 5 dagen na je laatste spuit is echt nog een beetje te vroeg. Probeer het nog een paar dagen vol te houden. Ik zal voor je duimen!!!
@rissy: balen meis, een hele dikke digiknuffel @merah: Spannend, hoop dat zondag een mooi eitje(s) te zien is @Mariek: kom op meis je zit nog 4 dagen voor nod het kan nog alle kanten uit ik duim voor je DUIM DUIM DUIM Ego: hier begint pregnyl te werken geloof ik, had em eigenlijk niet nodig omdat me lichaam eigenwijs was dus baal nu een beetje van de bijwerkingen wat ik weer ga krijgen
@trotse moeder: goh zeg die eitjes van jou willen wel heel graag... gelukkig kon je voor een spoed iui. Maar waarom heb je ondanks je vervroegde eisprong tot pregnyl gekregen? @Merah: zondag al weer eerste FM spannend hoor meis hoop dat er al wat te zien is. @mariek: het kan nog alle kanten opgaan hoor dus laat de moed niet zakken meis. Ik had na de pregnyl ook ff een paar dagen geen klachten en wamm ineens kwamen ze weer terug. @rissy: meis gooi het er allemaal uit, heb je inmiddels de gyneocoloog al gebeld? en wat kunnen mensen toch ongelofelijke stomme opmerkingen maken of je nou wel of geen kinderen hebt maakt geen donder uit de wens en de emoties zijn hetzelfde.