Dreamwish kwamen ze terug nadat je positief getest had? Ik had idd er veel last van mijn borsten en kon slecht eten echt de goede klachten Maar die pijnlijke borsten zo goed als weg dus ik denk dat het ronde 3 word Ik hou een sprankje hoop door te blijven denken dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is.
Mariek, volgens mij kan het prima wat je beschrijft. Eerst heb je last van de Pregnyl, maar dat verdwijnt langzaam uit je lichaam. Het embryo maakt echter niet in 1 keer heel veel HcG, dat heeft tijd nodig. Volgens mij is het niet raar dat er dan een dipje in zit. Moed houden!
@dreamwish: moest zowiezo dinsdag avond pregnyl spuiten en mocht woensdag nog voor echo komen, omdat ik vermoede dat me ei al was, en ja hoor dat was het geval hij was net aant springen toen ik de echo had, vandaar een spoed iui liefs trotse moeder
nou wissman is een hele leuke gyn we voelden ons er echt goed bij we kwamen binnen mochten eerst nog gaan zitten aan het tafeltje! hij zei zo mevr is het nu nog niet raak geweest, dinis zei meteen nee na de laatste iui bij u hebben we de cyclus af moeten breken en nu zitten we in ronde iui nummer 3. hij zeimeteen dus ik heb het niet goed gedaan ik zei nee mijn lijf heeft het niet goed gedaan. waarop hij weer zei nee de natuur!! toen zei hij laat maar eens een mooi eitje zien, wij zeiden meteen ja of 2 of 3. waarop gyn weer zei: wat nou as er 4 zitten of komen `ja dan gaan we gewoon door! want wie zegt nou dat ze alle 4 in een keer bevrucht raken. als er 5 jaar lang niks is gebeurt!! hij zei weer 5 jaar nou ik wil je binnen nu en 2 maanden hier nietmeer zien alleen nog maar voor een zwanger echo nou de fm!! 1 eitje rechts 12mm en links ook weer 2 iets grotere maar nog niet meetbaar. nu doorgaan met 150eh gonal spuiten tot maandag en dan om 12.40uur de fm hopelijk dinsdag de pregnyl en woensdag de 3e iui qua leeftijd moet het allemaal luken zei hij. ja we zullen zien he` mijn gevoel heeft in ieder geval wel gelijk gehad dat het niet dit weekend zou zijn.. dames ik ga strakkies op jullie reageren hoor!!!!
jaaaaa iui voor jullie Kan je nagaan eerst heb je er 5 en nu 1 las ik dat goed?? Ik heb opruimwoede, Ben het hele huis aan het ruimen alle lades enz enz Slaapkamer veranderd en gezellig gemaakt en alles wat weg kan gaat weg, ik kan alles wel bewaren
Hetzelfde verhaal als bij mij: eerst 5 en uiteindelijk 1 gesprongen. Maar wel raak he!!! Dus dit is hem gewoon voor jou Babyhope!!!
thx voor jullie reactie, doet me goed! Ik heb vandaag nog niet gebeld,....het was al weer over,...ik wacht gewoon maar ff af tot woensdag. Spannend bij jullie Mariek!!ben heel hard aan het duimen! babyhope,...spannend hoor!!! Klinkt veel belovend!! trotse moeder,......lekker dat het een spoed iui was,....heb je ook geen tijd van piekeren! Zal voor jullie duimen! dreamwish,...hoe is het nu met jou? wanneer moet jij weer voor de fm? annedore,.,....hoe is het bij jullie,.....beginnen ze wat beter te groeien? @ wie ik ben vergeten,..hoe is het met jullie? (ik heb wel een beetje terug gelezen,.maar ff heel snel)
@hier gaat het goed. Morgen uitgangsecho en dan starten met puregon. Alleeen mijn menstruatie is echt nihil, normaal is het bloedverlies wat erger nu echt nihil. Vreemd zeg naja als het er morgen maar goed uitziet dan vind ik het allang best.
Jé rissy wat een gedoe hè, nou maar hopen dat het allemaal snel weer op orde is zodat je verder kan ik voel me beroerd, heb het idee dat ik vandaag al ongi ga worden Hoofdpijn en lage rugpijn en gerommel in mijn onderbuik Eigenlijk kan het nog niet want het is maandag pas dag 14 na de iui Nou ja maar even afwachten en vroeg naar bed Ik heb ook wel heel veel gedaan vandaag en ben behoorlijk moe
@dreamwish,....heel veel succes morgen,........ik zal voor je duimen @Mariek,....ik hoop zo voor jullie dat het raak is deze x!!!!! @hier,......ik zit me de hele dag van alles in m'n hoofd te halen,....misschien moet ik mijn vragen gewoon eens op papier zetten en woensdag mee nemen naar het zh. Het meest verwijt ik mijzelf dat ik het niet kan opbrengen af te vallen,.....hoe hard ik ook steeds mijn best doe,....bij iedere tegenvaller ga ik snaaien,......daarna voel ik me nog beroerder dan voor die tijd,......maar nu,.....heb ik mijn 100.000.000ste dieetboek in huis,.........wie weet helpt het als ik eerst op het gewicht kom waarop ik zwanger ben geworden van mijn zoon,.......dat is "maar" 10kg minder. Eerst ff beginnen met lezen en woensdag afwachten,........dan maar opnieuw beginnen Heeft iemand van jullie dat ook dat je, wat je ook doet, je sinds die hormonen, alleen maar aankomt en niet kunt afvallen?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ben nu toch echt ongi!!!!!!!! Hebben ze in het zh dan toch een eisprong gemist? Morgenvroeg meteen ff bellen en zondag weer beginnen? Wordt vervolgd!!
Balen Rissy! Misschien heb je deze maand gewoon geen eisprong gehad? Dat kan wel toch? Dan is het meer onttrekkingsbloeding. Moet je Babyhope vragen, die weet altijd zoveel 'technische dingen'. Bij het probleem afvallen kan ik je niet helpen. Ik heb juist licht ondergewicht. Ben 1.73 en met geluk 54 kg. Ik denk dat ik dan ook te makkelijk over denk, wat frustrerend kan zijn voor mensen die af willen vallen. Ik denk dan: Je doet zelf de boodschappen. Gewoon niet in huis halen. Wat er niet is kun je ook niet snaaien. Maar als het zo simpel was dan waren er volgens mij stukken minder mensen met overgewicht. Sterkte er maar mee! En natuurlijk met je bloeding!
ja rissy hormonen en afvallen gaat vaak niet samen (behalve zoals bij mij met een maagbandje hihihi) Meestal krijg je onbewust zin in meer en ander eten, dat doen hormonen. Ik hoop voor je dat het snel raak is dan hoef je nog maar door 9 maanden hormonen heen (hahaha) Wel balen dat er een eisprong gemist is Maar nu niks meer aan te doen op naar de iui over +/- 14 dgn Hie vanmorgen nog een keer getest maar helaas mijn echte ochtendurine gemist want die was er al om 4.30 en toen ben ik het vergeten op te vangen Maar goed een goeie 2de opgevangen voor ik gegeten of gedonken heb Er is nog steeds een licht toch duidelijk streepje zichtbaar Het is nu 3dgn voor ongi en de 5000 pregnyl was zaterdagochtend 7.00 uur Het word spannend hier. Ik heb gelezen dat pregnyl iedere 33 uur halveert Als ik dat bereken zit er toch nog een waarde van 300 hcg in mijn lijf van de pregnyl, dus het strepie kan nog van de pregnyl zijn Ik ga zondag weer testen dan zit het onder de waarde van 150 hcg OOOO ik hoop dat de streep nog iets donkerder word en niet weg gaat
O nou lees ik net dat het iedere 23 uur halveert Pregnyl gespoten (dag 15 na punctie) wnn testen? - Het IVF-Moeders Forum Dan zo het dus bijna weg zijn nu een waarde lager dan 150 hcg zijn oooooo spannend op naar zondag
Mariek: ooooohhhh wat spannend, ik hoop zo dat het streepje nu steeds duidelijker gaat worden. Heb je ook nog last van kwaaltjes?? Rissy: Nu ongie, het is ook niet te snappen het lichaam Maar nu kun je weer beginnen met een volgende ronde, heb je een beetje zekerheid. Ik zit zelfs niet met afvallen,maar ik kan het mij wel voorstellen hoor. Ik had dit met het roken, elke tegenslag wil je weer een sigaret opsteken, ik ben er gelukkig af gekomen, maar met heel veel moeite. Kan mij voorstellen dat jij dat met eten hebt, dikke knuffel Babyhope: dat ziet er allemaal goed uit, leuk dat je gyn. zo reageert. Kan je soms dan ook weer wat meer hoop geven als je in een dip zit. Trotsemoeder: en dan zit je ineens sneller op het wachtbankje dan je had verwacht. Weer beginnen met het aftellen, spannend Hier: Ik ben dan vandaag echt ongie geworden Op naar de 2de ronde. Het ziekenhuis is weer gebeld, eerste afspraak staat weer en zondag weer beginnen met de Puregon. Maar mijn dipje ben ik kwijt en we gaan weer met volle moed verder8) Groetjes sjolie
@hier: nou nou vandaag naar het ZH. Balen zou in utrecht moeten zijn, stond ik daar netjes op tijd, ja mevrouw u moet ergens anders zijn in nieuwegein. PFF nou lekker ik heb duidelijk utrecht gebeld en duidelijk vermeld dat ik utrecht wilde geholpen worden. Blijkt de receptioniste normaliter elders te zitten dus had een fout gemaakt. Fijn ik zag me kans voor vandaag al weer voorbij gaan. Snel richting nieuwegein gereden. Nou gelukkig na 30 min wachten naar binnen. En ja hoor alles is schoon en mag vandaag weer starten met de puregon 68,8 eh.