Lieve babyhope Wat een gedoe allemaal weer zeg HET GAAT ZEKER GOED KOMEN, hou daar ook aan vast (hoe moeilijk soms ook ) Jullie kindje gaat er gewoon komen Sterkte meis en een hele dikke knuffel xxx
He meiden, ben even druk geweest, maar ben er weer! Veel gebeurd zeg op dit forum. Teveel om op alles te reageren...Voor iedereen die het moeilijk heeft een dikke knuffel! @me; zoals jullie kunnen zien begonnen aan icsi 3...met frisse moed!
@babyhope,....:xwat ontzettend shit zeg!ik ga heel hard zitten duimen,......het gaat helemaal goed komen. Een hele dikke knuffel voor jou vanaf deze kant van de computer (hahahaha, mijn man zei al, ben je de labtop aan het knuffelen,hahahaha) @Hanied,....welkom terug ook voor jou duim ik heel hard, heel veel suc6,.....3x is scheepsrecht @Moray,...fijn dat je je weer wat beter voelt,........kan me voorstellen dat je ff een pauze in last. Eerst ff lekker naar limboland!!! @Mariek,.....anders kom ik ook "gewoon" naar geertgen (hoe ver van Nijmegen af)
Rissy nou als jij in regio nijmegen woont is het goed te doen hoor Vanaf Grave (waar ik woon) is het 20 minuten. Maar va nijmegen ga je de snelweg op. 46,2 km- ongeveer 36 min. 1.Vertrek in oostelijke richting op de Graafseweg/N326 - rijd 15 m15 m 2.Ga op de rotonde rechtdoor en blijf op Graafseweg/N326 richting Grave/Venlo/'s-Hertogenbosch - rijd 3,2 km3,2 km 3.Sla rechtsaf bij Neerbosscheweg - rijd 3,5 km3,5 km 4.Neem de afslag E31/A73 richting Wijchen/'s-Hertogenbosch/Venlo - rijd 950 m0,9 km 5.Ga rechtdoor - rijd 280 m0,3 km 6.Ga rechtdoor op A73 - rijd 24,8 km24,8 km 7.Neem afslag 6-Boxmeer naar N272 richting Sint Anthonis/Gemert - rijd 600 m0,6 km 8.Sla rechtsaf bij Sint Anthonisweg/N272 - rijd 12,6 km Ga verder op de N272 Ga rechtdoor over één rotonde 12,6 km 9.Sla rechtsaf bij St.-Christoffelstraat - rijd 280 m0,3 km Ik ben trouwens een geboren Nijmeegse en vroeger veel wezen stappen in zowel Nijmegen als Arnhem (hihi de wereld is klein) Als je minder stress en zorgen wil kan ik je Geertgen echt aanraaden Misschien iets om over na te denken.
Hanied welkom terug, Idd net als ik 3x scheepsrecht en ook bij jou gaat het gewoon lukken xxx Moray jij ook welkom terug, idd een beetje rust is goed voor lichaam en geest En dan er weer volop tegenaan xxx
Nee, raar hè Ik heb haar ook al een paar keer aangesproken maar geen reactie Als alles maar goed is met haar en haar zwangerschap Maak me wel zorgen . Trotse moeder ik zal het vandaag ff doen voor je
Net even gekeken maar ze heeft 13 mei ook voor het laatst gepost hier En op 25 mei voor het laatst aanwezig geweest, dus ze leest nog wel denk ik. Vlinderr meis, als je dit leest we denken aan je xxx
@Mariek,..Bedankt voor de routebeschrijving, ik woon in zevenaar, da's ongeveer 20 min rijden naar nijmegen,.....maar ik zit er al wel heel erg aan te denken om over te stappen, mocht het spuiten alleen niet aanslaan. Ik hoor zoveel goede verhalen hier!!! Ben wel veel in Nijmegen en arnhem wezen stappen en groesbeek natuurlijk Ik ga vierdaagsevrijdag ook weer stappen in Nijmegen met een groepje vriendinnen. Idd jammer dat we niks van vlinder horen,....ik hoop zo dat het goed met haar gaat. Vlinder ik sluit me bij de rest aan,....dikke knuffel!!
Jaaaa wij ook in groesbeek, daar hebben we 10 jaar gewoont Met 16 naar de linde en daana naar de hoeve Wat een heerlijke tijden Nijmegen= skihut/ 3 gezusters, de stoof (nu sjors en sjimmy) en de el sombrero (de hoed) Arnhem weet ik niet meer hoe die tent heet Gewoon doen hoor overstappen als je je dan prettiger voelt Weet je het fijne van Geertgen is dat er niet over je figuur en gewicht gezeurt word
hey meiden thxx voor de knuffelss rissy idd zoals mariek zegt geertgen!!! ik zeg DOEN!! echt je merkt meteen een totaal verschil tegenover een zkh.. je bent er geen nummertje en de gyns leven ze zich echt in je in.. mariek thxx lieverd ik weet ook wel dat het wel goed gaat komen en bij jullie allemaal ook hoor.. ik ben ervan overtuigd.. we hebben gister goed gesproken met elkaar en zijn er zeker van dat het bij ons gaat lukken.. we wachten nu gewoon af wat het volgende behandelplan zal zijn al s deze ronde niks word.. vlinderr meiss ik ben het met de dames eens.. kom je aub melden,zodat we weten hoe het met je gaat..
he babyhope, sjonge jonge zeg, het gaat niet allemaal van een leien dakje he? Maar als er iemand is die positief kan zijn ben jij het meid! Gaat helemaal goed komen. Ik snap dat je liever niet aan ivf begint, maar ik ga nu voor de 3e keer ivffen en ik moet zeggen dat het best meevalt. Er zijn wel ergere dingen...En als dit DE behandeling voor ons is......way not? Mariek, hoe ist met jou...ook pech gehad zeg, jammer! Goed dat je meteen weer de draad oppakt! Vlinder en mamavanrenzo; hoe is het met jullie? de rest; KNUFFEL!
hoi meiden, ik wildeietsvragen over bijwerkingen van spuit hormonen. Ik heb een 6x puregon gespoten en pregnyl geprikt dinsdag.Sinds 2 dagen heb ik enorme last van dikke zalfachtige witte afscheiding (excuseer) kan dat door de hormonen komen? Er werd net tidjens de iui erg overheen geluld door arts. dank! xxx
Sorry Helena, ik herken het niet. Wel heb ik rond de eisprong witte vlokken in mn urine en sinds de Puregon is dat meer dan voorheen. Het schijnt dat je dan extra eiwitten/slijm aanmaakt en dat komt er dan mee uit... Weet niet of het hetzelfde is... Enne... stappen tijdens de vierdaagse!?! Een keer lopen is ook leuk hoor! Dan heb je het stappen tenminste verdiend. Ik heb hem nu 2 keer gelopen. 1x de 40km en 1x de 50km.
Ja weet je meiden, het verschil met mij en de meeste van jullie is dat ik al een kindje heb En natuurlijk blijft het klote als het weer niet gelukt is maar het haalt wel een hoop druk van de ketel. Ik weet nog zo goed toen we bezig waren met de 1ste keer zwanger worden Je wil zo graag en de teleurstelling is steeds zo groot en je gaat denken het gaat bij ons vast niet lukken enz enz Nu onze dochter er is ben ik heel blij met alles wat ons meer gegeven word En als er geen kindje mer mag komen dan leggen we ons daar ( hoe moelijk ook) bij neer. Wij hebben ons gezinnetje al is het voor ons gevoel nog niet compleet. Dat is de rede waarom ik het zo snel langs me heen leg en verder ga. Klinkt stom maar ik hoop dat jullie allemaal voor mij zwanger zijn xxx, ik gun het jullie
heeyyy mariekkk neee meisss hoe dan ook je wens blijft er toch of je nu voor de 2de of 6e zal gaan!!! helena dat witte afscheiding is door de pregnyl je hebt nu net je eisprong gehad of moet hem nog krijgen dus dan ga je zoiezo meer verliezen hanied meiss ja preciess ik hebnu ook zoiets wat moet dat moet we zullen zien wat het word
Krijg je dan van de Pregnyl dat vruchtbare slijm? Ik dacht trouwens dat dat transparant moest zijn? Wel gek, als je dat krijgt van de Pregnyl, dat Wissmann mij telkens vraagt of ik al meer slijm heb. Telkens niet dus, maar dat lijkt me ook logisch dan.
mariek ja we hebben sinds gister hyves cindin/hyves.nl die is het anne ja als je eisprong eraan komt is het mooi helder geloof ik daarna wordt het wat dikker volgens mij.. maar of het wit is weet ik nooit?>??? heb namelijk wit wc papier hahahahha