@Mariek: ik ben het eens met babyhope, ook al heb je al een kindje je wens is er niet minder om en loopt gelijk op met die van ons je zegt al dat jullie gezinnetje voor jullie gevoel niet compleet is dus dat gevoel is precies hetzelfde. Meis niet je zelf zo wegcijferen ( wel lief bedoeld hoor van je ) maar nergens voor nodig, jij hebt er net zoveel recht op als elk van ons. @ALL: gaan we hyven?? ga gelijk eens ff kijken haha.
Mee eens! Mariek, ook gewoon een bebeetje voor jou!!! Ik morgen weer een FM. Moet eerlijk toegeven dat ik de puregon-pen 1 klikje verder heb gedaan... Dat is dan 58 eenheden ipv 50. Meer durfde ik niet 8). Weet niet of het uitmaakt, maar als je iets wilt moet je brutaal zijn en ik wil een ei!... Vanavond weer proberen, hihi. Ik voel me heel ondeugend...
haha die merah ik heb gisteen bijna een dubbele ca 50 EH meer gespoten vulling was op en dacht ja laat ik het eens doen kijken wat er gebeurt
He verdorie, altijd weer baas boven baas Mijn vulling is vanavond ook leeg. Er zit altijd nog wat meer in dan de 600 die op het etiket staat. Ik kan hem ook gewoon helemaal leegspuiten... Wat is nu het ergste dat kan gebeuren?
HEEEL VEEL EItjES maar verder lijkt het mij wel mee te vallen Denk stiekem dat wel veel meer mensen dat doen zeker als die bijna leeg is kan je beter iets meer spuiten in 1 keer dan twee keer op 1 avond te moeten spuiten omdat je nog een restje hebt van de dag daarvoor. Jaja ik praat mijn daad weer goed
Wij beschikken momenteel niet over informatie aangaande de mogelijke verschijnselen na overdosering met dit medicijn. In principe is na overdosering ook de kans op bijwerkingen groter
ach ja die paar klachten meer of minder hebben we er maar voor over. maar ff serieus ik heb echt het idee dat er veel groei is buitenom dat extra hebben gespoten van gisteren. gisterochtend al lage onderbuikpijn net alsof me hele eierstokken vol zitten haha had ik vorige keer ook en toen zat er op de 10e dag maar 1 lullig eitje dus ik zal wel weer overdrijven.
Hou me altijd wel goed aan de regels hoor. Maar vind het zo vaag deze keer: als je eerste mooie eitjes hebt en die verdwijnen vervolgens weer, dan is er toch iets raars? Dan moet je toch actie ondernemen? Die 'muts' in het ziekenhuis zegt: 'ja, met 1tje zijn we ook al tevreden hoor' Zeg ik: 'nou, ik eigenlijk niet. Want 1tje heb ik ook al van mezelf'. We gaan juist voor twee, om onze kansen te verhogen. ik ga toch niet al die rotzooi spuiten als het geen extra voordeel heeft?... :x Voel me soms een beetje een product van een fabriek (groot ziekenhuis). Als ik de verhalen van Babyhope lees... heb het gevoel dat als dit tot 2 keer toe bij Geertgen was gebeurt, dan hadden ze gezegt 'na CD10 ophogen met die handel'. Dat denk ik althans. Weet ik natuurlijk ook niet zeker...
ach ja ik ben ook van de regels maar gisteren kon ik mijzelf ook niet inhouden het restant helemaal weg te spuiten.
hahahha leuk gesprekje hier en merah jaaa ik weet het wel zeker dat het dan ophogen was zo zie je maar dat echt elk zkh een ander protocol hebben
Wat is die verleiding groot om meer te spuiten hè Ik heb het ook hoor, maar ik hou me de eerste 9 dgn netjes aan de hoeveelheid van 37,5 gonal vanaf dag 10 ga ik omhoog Wanneer moet jij nu weer babyhope??? Dan ga ik dan even nieuwe gonal halen hahahaha
wahhahaha, ik heb dat echt nog noooooit gedurfd! Ben bang dat met mijn pco ik dan teveel ei produceer!!!!
hahhaha ik doe het ook hoor ook al heb ik die pco.. nee niet vaak maar normaaal moet ik van dag 3t/m10 75eh spuiten maar doe dan op dag 9 al 112.5 dus elke keer 1 dag eerder.. of als er een druppeltje uitkomt wat ik denk dat teveel is dan spuit ik gewoon extra 37.5 maar dta is helemaal niet zo vaak
@babyhope: veel succes morgen ego: begin wat lat te krijgen van buikpijn heb vorige week dinsdag pregnyl gezet, vandaag getest maar heel heel vaag lijntje te zien dus pregnyl zit nog in mijn lichaam maandag prikken spannend liefs
Nou, hij zit er weer in hoor dames. Ook deze keer weer ietsjes uitgeschoten... hihi Morgen 9:00 weet ik meer...
ik ben nu een week bezig met decapeptyl en begin nu al last te krijgen van de hormoontjes....jankerig, snel geirriteerd! moet nog wat worden....