Hoi Meiden, Ik breek even in met een vraagje ; Weten jullie of puregon vergoed wordt vanuit de basisverzekering bij Menzis. Ik ga dit gebruiken voor oi. Ik hoor het graag...
Hoi mm7, Zeker weten wordt dit vergoed uit de basisverzekering!!! Natuurlijk gaat er wel eerst je eigen risico (wat is dat tegenwoordig? 160 euro of zo) vanaf. Duur goedje hoor, puregon. Blij dat het vergoed wordt anders was ik zo arm... Welkom hier!
@merah, oh ik ben ik echt blij om. Ik heb namelijk geen aanvullende verzekering en ik dacht dat puregon alleen vergoedt werd in combinatie met iui, maar zoals het er nu uitziet is dat pas een optie voor later. Nu is het alleen voor ovulatie inductie en ik dacht dus dat dat dan niet vergoed werd.. Pfff.. Ik slaap vanavond rustig en ga morgen met een goed gevoel na de prikinstructie! Hebben jullie nog tips tijdens het gebruik, het is voor mij volledig nieuw namelijk...
Merha hoera 7mm dit gaat goedkomen!!!!! Wanneer terug? PFFFFFF Ik ben dus nu gewoon al 5 dgn ongi, dat heb ik nog nooit gehad Het word nu wel minder hoor. Ik kan merken dat door de hormonen de boel beter word opgebouwd dus ja dan ook grote schoonmaak erna hè Maar goed het is voor een goed doel. Ben alweer 3 dgn aan het spuien. Volgende week even een nieuwe halen bij Geertgen
Babyhope ik ben alvast begonnen met duimen (hihihi) Ik hoop zooooo dat de eitjes er nog zijn en dat het alleen je lijf is die protesteerd. Kom op meis, je kan het
Mariek, de hormonen gaan je nu toch echt parten spelen 7mm??? waar haal je dat vandaan? Vooruitziende blik? Ik denk dat je het berichtje verkeerd hebt begrepen. Het was een reactie op de vraag of Puregon ook vergoed wordt vanuit de basisverzekering... Over een uurtje weet ik meer. Dan heb ik mn FM gehad. Ik laat het je weten natuurlijk!
HAHAHAHAHA wat ben ik toch een muts Zullen maar zeggen dat het nog vroeg is Nou ja maar hopen op 7mm of groter en meer als 1 Ik duim ook voor jou.
Dames.... (tromgeroffel), mag ik even een applaus.... Net FM gehad. Zat 1 heel mooi ei van 18mm!!! Bloed geprikt. Afhankelijk van de uitkomst (of ik al begonnen ben met mn LH-piek) is de inseminatie morgen of zondag!!! Jammer dat het er maar 1 is, maar ik ben blij dat hij (met een beetje extra zelfmediscatie) toch zo mooi gegroeid is. Zou dit ons bebeetje worden? Babyhope, ik duim!!!
Hallo Dames, Vandaag ga ik naar geertgen en krijg ik spuitinstructies en gonal f mee. Heb van mezelf geen eisprong, dit kreeg ik in Januari te horen in het ziekenhuis. Mocht geen medicatie/behandeling krijgen omdat ik overgewicht heb. Ik moest maar eerst afvallen en dan terug komen. Heb toen informatie opgezocht op het internet en kwam geertgen tegen. Ik heb eerst clomid 50mg gebruikt maar geen resultaat, de arts dr.ruijs adviseerde mij om met spuiten te beginnen en vandaag heb ik dus mijn afspraak. Ik ben heel beniewd of dat het helpt en of dat ik dan wel een eisprong zal krijgen, vind het heel spannend maar soms krijg ik ook angst dat het niet zal helpen bij mij en dat we nooit kinderen zullen krijgen. Ik ben 29 jaar word augustus 30 en woon in Brabant.
@merah : super meis hopelijk is dit jullie toekomstige beebje @mira30": welkom meis en heel veel succes, hoop dat je snel een mooi eitje(s) hebt liefs trotse moeder
dames, ik teste gister heel licht positief moest echt turen, en nu net weer positief maar je ziet het streepje zo staan wat denken jullie is nu 10 dagen na pregnyl zou het ervan kunnen zijn ?
Spannend trotse moeder!!!!! Ik duim voor je! Cindy, hoe is het? Ben je al terug van geertgen???? Ik hoop zooooo dat het allemaal meevalt!
Trotse moeder, ik vind 10 dagen na pregnyl toch echt wel reden tot goede hoop!!! Theoretisch zou de pregnyl er volgens mij al uit moeten zijn, zeker als je alleen hebt gesproten voor de eisprong en niet ook nog ter ondersteuning van de LF. Spannend hoor!
Ik ga heel hard voor je duimen!!! Zorg dat je genoeg testen in huis hebt. Hihi, ik ken het gevoel... Morgen zal je als het goed is iets minder hard hoeven turen. Ik hoop natuurlijk wel op een fotootje dan. Kunnen wij ook even keuren. (en je feliciteren)
ja vandaar en gister was de test wel heel heel licht en vandaag veel donkerder normaal moet hij toch lichter worden toch en kan hij van pregnyl niet donkerder worden denk ik
AAAAHHHHH trotse moeder wat spannenddddd Ik ga zoo voor je duimen zal gelijk even voor je kijken Mira30 hallo wlkom hier Hier ook een brabo met +gewicht en een ziekenhuis met afvaladvies Inmiddels heb ik 1 mooie dochter uit een super zwangerschap dankzij geertgen Nu nummer 2 nog, die is in de maak Clomid werkte bij mij wel wat maar spuiten werkt veeeel beter Ik hoop dat het snel raak is bij jullie Spuiten is niet eng hoor, zeter niet in een buik met +gewicht hahahaha ik voel er bijna niks van Als je iets voelt gelijk terughalen en moet je ff opnieuw prikken iets naast die plek Babyhope hoe was het bij jou meis???