Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Owh, ik vond ze precies goed eigenlijk. Normaal draai ik mijn hand niet om voor een flink dessert, maar omdat deze zo intens en machtig zijn vond ik ze zo wel prima :)

Heb je morgen IUI Merah? Morgen is toch de dertigste? *ben soms de tel ff kwijt*

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Yep, ben morgen aan de beurt. Net even getest: mijn ovulatie-test is positief geworden van de Pregnyl gisteren.
    Nu heel hard duimen dat manlief een goed aantal miljoenen kan produceren. Ik hou elke keer mn hart er weer voor vast...

3. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    hoi meiden,

sorrie, ik lees ff mee. wij hebben begin juni een intakegesprek iui, en daarna prikinstructies!

4. carma

carma Niet meer actief

Spannend marlayne, waar ga je heen?
    Lees en klets maar lekker mee hier hoor.
    Het is voor jou net als voor ons jammer dat je hier moet zijn.
    Wat is jou verhaal (als je wil vertellen)?

5. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Thanx! Ik kom gezellig kletsen :)
    Ben 25, getrouwd, woon in zuidholland en wij zijn ongeveer anderhalf, twee jaar bezig, nu een halfjaar in de mmm.
    Wij krijgen een iui omdat m'n man verminderd vruchtbaar is.
    zit net de infobrochures door te lezen, ben erg benieuwd, ook naar dat prikken en de evt. bijwerkingen!

groetjes marlayne

6. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Welkom Marlayne!

7. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ik hoop ook dat je man een mooi aantal zaadcellen produceert. Kan me voorstellen dat dat spannend is! Succes morgen! :)

8. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

vandaag weer positief getest zelfde als gisteren 11 dagen na pregnyl maandag mag ik bloedprikken

9. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom marlayne heel veel succes en klets gezellig mee

@merah: meis heel heel heel veel succes morgen meis

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Meiden,
    Hier even weer een berichtje van mij. Ik heb eigenlijk niks terug gelezen, dus heb geen idee hoe het er voor staat bij iedereen. Hopelijk zijn er inmiddels weer goede berichten bij gekomen! :)
    Ik ben momenteel niet meer actief op ZP, heb wat minder zin op de een of andere manier.... :( Zal vast wel weer komen, maar nu ff op een laag pitje.

Ik wil even zeggen dat het verder wel goed met me gaat. De echo was helemaal in orde afgelopen week. Het kindje is goed gegroeid (en ik ook! :)) en beweegt lekker. Dat is een hele geruststelling! Wat het andere kindje betreft, dat heb ik wel een plekje kunnen geven en kan wel accepteren dat het nu is zoals het is. Wel vind ik het soms moeilijk om te lezen/horen dat er anderen zijn die wel zwanger zijn van een tweeling. Dat zal nog wel slijten denk ik.. hoop ik!

Een knuffel voor iedereen en bedankt voor jullie pb-tjes! :)
    Tot later!!

11. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Vlinderr,
    Wat ben ik blij wat van je te horen!!
    En wat fijn dat het goed gaat met je andere baby:)!!
    Groei maar lekker en ik ben echt superblij dat alles verder goed gaat,meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen:)
    Het is weer een hele geruststelling!!!

Dikke kus van mij!!!!!!

Merah,heel veel succes morgen!!!!!!

12. carma

carma Niet meer actief

Vlinderr ik snap wel dat je minder zin hebt hoor
    Had ik vorige keer ook toen ik zwanger was
    Maar heel fijn iets van je te horen en ik ben blij dat het goed gaat met jou en je kindje.
    Geniet er maar lekker van
    Dikke knuffel van mij

13. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh vlinder blij dat te horen was me al af aant vragen hoe het met je ging

liefs

14. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Vlinder, ik snap je volkomen! Het belangrijkste voor je is nu lekker (proberen) genieten van je zwangerschap en idd goed groeien samen met je kindje! Fijn, te horen dat het goed met jullie gaat. We waren hier toch bezorgd! Laat wanneer je er aan toe bent weten hoe het met je is...

Trotse moeder, spannnennnnnnnnnd! Toi,toi,toi!

Merah, succes morgen!
    Rest; Knuffel!

15. carma

carma Niet meer actief

Trotse moeder ik duim zoooo dat het streepie blijft
    Het moet haast wel 11 dgn na de spuit is het er wel uit hoor
    Had je 5000 of 10000 pregnyl??

Merah suc6 morgen
    Ja dat met die zaadjes ken ik, dan is het bij jou goed en dan zullen er te weinig zaadjes zijn
    Ik zal over een week of 2 weten of de pillen werken, maar ik hoop dat jij ze dan niet meer nodig hebt hahahaha.

babyhope ik geef je gewoon nog ff een digi knuffel
    xxx

16. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariek: ik had 5000 en 27e teste ik bijna negatief, gister en vandaag duidelijk positief dus hij is veel en veel duidelijker dan de 27e

17. carma

carma Niet meer actief

Nou :)GEFELICITEERD:) dan meis
    Dan ben je echt wel zwanger.
    xxx

18. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaaaaaa kan het zelf eigenlijk nog niet echt bevatten, moet maandag nog bloed prikken. Tis nog vroeg weet het maar vanochtend was ik al om 5.30 opgestaan werd echt kotsmisselijk wakker (net geen overgeven) daarna maar getest en duidelijke streep, dus hoop dat hij blijft staan

19. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Trotse moeder, dat gaat helemaal goed komen!
    Ik heb er een positief gevoel over in elk geval!

Mariek, ja dat is precies wat ik bedoel. Ben je zelf aan het spuiten, word je eisprong op en top geregeld. Inseminatie op precies het gunstigste moment... heb je een zaadopbrengst van onder het miljoen... Dat is dan echt zo balen!
    Maar we gaan er gewoon voor!

20. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @all,...ik heb een beetje globaal terug gelezen, dus mocht ik iemand overslaan,......1000x excuus!!

@Vlinder,...fijn te horen dat het goed met je gaat,....geniet maar lekker van je zwangerschap,....kan me voorstellen dat je hier niet meer (zo vaak) komt,......het is allemaal ook wel heel erg confronterend!! Al zou ik het leuk vinden als je ons zo af en toe op de hoogte houd!

@babyhope,...GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR,.....wat ontzettend K*T, ze gaan dan gelukkig nog niet voor IVF, maar het blijft wel shit! Vanaf deze kant een hele dikke knuffel,....laat je lichaam maar ff goed bijtanken en dan is de volgende ronde helemaal voor jullie!!

@trotsemoeder,.......mag ik jullie alvast een heel klein beetje feliciteren,.....dit kan haast niet anders dan dat je zwanger bent!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!

@Merah,....suc6 morgen,...zal heel hard voor je duimen!

@Annedore,......GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR,......erg als ze je ff voor gaan houden hoe het is gelopen de afgelopen tijd,......een hele dikke knuffel voor jou!!

@all,...trusten en biss morgen!!

Share This Page