en ja hoor dames net weer positief getest vandaag ietsiepietsie donker dan gisteren pf wat een raar gevoel als je al lang op zon streepje wacht en ineens is ie er, hoop dat het goed mag gaan
hij is super wazig camera steld niet scherp ga straks nog es proberen want wil hem echt laten zien hier kan het nog niet echt beseffen
ik zet er gewoon straks een op moet eerst nog het een en ander doen vandaag dus ben er vanavond weer kijken jullie dan mee? liefs
SUPER trotse moeder!! Bij mij zit het er weer in. Geen idee hoeveel het er waren, want het handschrift van de laboratorium-analist was niet echt lekker te lezen.. Was het een '3' dan was het 9 miljoen. Was het een '5' dan was het 15 miljoen... Zelf dacht ik dat er een 5 stond, dus ik hou het op 15 miljoen! Das echt veel!!!!! Nu maar weer wachten...
Ook net mn eisprong gehad. Pfff, die was wel weer aanwezig vandaag... Timing was dus super! Meer kunnen we niet doen... Nou ja, heel hard bidden...
@Merah,...dit is gewoon jullie ronde!!!!! @trotse moeder,.....JOEHOE!!!!!!!!! Ben benieuwd wat er uit het bloedprikken komt,.......maar dit moet goed zitten!!!!!
Goh meiden wat een goed nieuws allemaal @Merah: IUI gehad zag ik @Trotsemoeder: ik zeg alvast gefeliciteerd. @Vlinderr: meis wat fijn dat je wat van je hebt laten horen, gelukkig dat alles goed gaat met de kleine. Is toch weer een geruststelling. We gaan je vanzelf weer wat actiever zien op ZP. Zo niet, geniet dan van je zwangerschap! @alle anderen: heb snnel teruggelezen vanaf mijn telefoontje maar is niet goed bij te houden.
Ongeldig(e) Fotoalbum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt. Dit staat er dus!
Misschien ligt het eraan dat je hebt ingesteld dat alleen vrienden in je fotoalbum kunnen...aangezien ik (nog) geen vriend ben... Heb het namelijk weer geprobeerd maar krijg hetzelfde!