Wachten, wachten, wachten... Wat frustrerend is is dat je op dit ogenblik nog helemaal niets kunt. Geen vage testjes of hopen op steekjes of zere borsten... Niemand die kan zeggen of het gelukt is en ook niets dat je kunt doen (zullen we dan nog maar een keer sexen?) om het wel te laten lukken. Zucht...
Hmm ik ken het ja. Frustrerende is dat ik altijd vind dat de 2 weken voor een andere harstikke snel voorbij gaan terwijl op jezelf in de wachtweken zit het voor je gevoel super lang duurt eer ze om zijn.
Voordeel voor mij is wel dat ik een parkieten-koppel heb dat op een ei zit te broeden. Misschien is het raar, maar als daar van de week een jong parkietje uit komt, dan heb ik wel weer even iets om mijn aandacht af te leiden. Verder ben ik, net als Mariek, een echte 'tester', dus over anderhalve week dan ga ik toch stikem al even...
Hoi meiden, Vandeweek had ik hier al even ingebroken, maar wil nu toch graag met jullie meeschrijven. Ik ben vandaag bezig met mijn 4e dag puregon, as vrijdag heb ik de 1e fm. Hiervoor ben ik spontaan zwanger geworden, we wisten al dat ik pcos heb maar toch nog spontaan zwanger. Helaas miskraam, daarna 2 rondes clomid 1x50 mg, deed niks, 1x 100 mg deed ook niks, alleen verschrikkelijk last van opvliegers, dus toen besloten om puregon te gaan prikken. Mn vriend moet deze week ook zaad in leveren voor de zekerheid, ik ben natuurlijk al een keer zwanger geweest van hem, maar ze willen kijken of we alleen ovulatieinductie doen of dat we beter iui kunnen doen. Spannende tijd dus voor me... Willen jullie julliezelf misschien kort voorstellen zodat ik een beetje weet hoe of wat, heb al wat terug gelezen maar het is erg veel... (Sorry voor het lange verhaal!)
haha, groot gelijk heb je meis. Duurt even voor ik reageer maar zit ondertussen supernatural online te kijken.
Klinkt idd erg spannend mm7 Nou daar komt i: Mariek, 36 jaar getrouwd, loop bij de Geertgenkliniek 1 dochter (21 maanden oud) na 4 jaar proberen eerst zelf en na veel gedoe ivm mijn overgewicht, 2x clomid/ pregnyl/ iui en 2x Gonal F/ pregnyl/ iui (laatste leer raak) We willen nu een 2de kindje. 1ste 2 rondes Gonal F/pregnyl/ iui mislukt Net gestart met ronde 3, donderdag fm (dag 11) Ons probleem is een cobmi van zaad problemen en mij eitjes die niet groot genoeg worden
Hoi mm7, hier mijn verhaal: 32 jaar; 8 jaar kinderwens; 2 x icsi= 2x zwanger maar miskraam; 1x cryo maar niet zwanger; nu bezig met icsi poging 3! Ben in afwachting van mijn ongie; donderdag as weer afspraak in Geertgenkliniek.
mm7; ik ben 25 jaar vorig jaar is bij mij pco geconstanteerd. direct begonnen met clomid, 50, 100 en 150 mg. geen enkel resultaat. feb gestart met puregon --> zwanger, alleen geeindigd in een miskraam nu dus weer bezig met de 2e ronde puregon en hopelijk woensdag pregnyl. Wij doen ovulatie inductie, het probleem ligt puur bij mij en dat ik geen eisprong heb en ook geen enkele groei in mijn eitjes ( zonder hulp dan )
Mijn verhaal staat in mn handtekening Door de voormalige sterilisatie van mijn man heeft hij te weinig zwemmers. Ik heb een korte luteale fase, maar dat is het minste van het probleem. Met puregon hopen we op 2 eitjes ipv 1 om onze kansen te verhogen. Eerst 4 keer gewoon IUI, dit is mijn 2e gestimuleerd met puregon.
Merah ik hoor jou steeds over weinig zwemmers, maar al ik 5 of 15 miljoen hoor denk ik dat je niks te klagen hebt hoor Wij hadden er de laatste keer 800.000 dat is weinig, en dan nog kan je zwanger worden De ronde dat onze dochter is verwekt hadden we er maar 600.000.
Die 5 en 15 is volgens onze eigen nieuwe theorie, hihi. Als we netjes sexen om de dag komen we op ongeveer een miljoen. Onze theorie is dan manlief er gewoon wat langer over doet om zn voorraad aan te vullen. Wij doen nu aan 5 dagen onthouding voor de IUI. Volgens het ziekenhuis niet verstandig (wel meer maar ook slechter zaad), maar de eerste keer dat we het zo deden was ik wel gelijk zwanger! En ja, 5 miljoen is niet dramatisch, kansen zijn er altijd hoe klein ook, maar het is wel veel te weinig vergeleken bij een gezonde kerel... Dat zwanger raken van jou met 600.000 cellen is een lot uit de loterij. Dat is niet iedereen gegeven. Volgens ons ziekenhuis is de kans op zwangerschap onder het miljoen zo goed als nihil.
Hoi MM7, dan nu officieel welkom hier Ik ben Annedore, 24 jaar. 3,5 jaar getrouwd. Proberen bijna 3,5 jaar om zwanger te worden. Sinds 1 april van dit jaar in de MMM bij st. Geertgen. Ik heb PCOS. Manlief is helemaal in orde. Lichamelijk dan Deze eerste ronde gestart met 50 mg Clomid. Dat leverde een klein eitje op. Direct begonnen met Gonal-F 37,5 spuiten. Inmiddels zit ik op CD 50 en spuit ik 300 Gonal-F. Vrijdag heb ik weer een FM! Hopen dat er nu een groot genoeg ei zit, want 300 is de hoogste dosis Ik wens jullie veel voorspoed met zwanger worden (net als alle andere meiden )! Groetjes Annedore
Mariek ik moet een uur eerder. om 17.10! Misschien dat we elkaar treffen...ik denk het haast wel, aangezien ik daar altijd wel een uur of 1,5 zit!
Mariek, zie net in mijn agenda dat ik om 17.50 uur een afspraak heb met w en niet om 17.10! Dus gaan we elkaar zeker zien!!!
Naast een Babyhope, nu ook een Babywish... Welkom hier! klus je zelf of doe je IUI? Wat is je verhaal? (ben verder niet nieuwsgierig hoor!)