JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD MEIS Ik ben zo blij voor je xxxxxxxxxx Nou hoop ik ook dat wij allemaal snel volgen.
Dankjulliewel voor de antwoorden. Komt vast wel goed! @Merah, dat had ik ook een beetje met Micheal w Smith, vond alle liedjes een beetje hetzelfde worden, maar deze is vande cd A New Hallelujah, en is een prachtige cd. Leuk om te lezen dat je liedjes van MwS kent @ All; knuff!!
Hanied, jij wacht nu op ongi? Wanneer gaan ze jou eitjes prikken dan. Ik ben niet helemaal thuis in hoe het werkt met ivf/icsi Wanneer worden de eitjes dan teruggeplaatst?
Micheal w Smith zingt nummers die met het geloof te maken hebben, zijn jullie gelovig? Als ik dat vragen mag.
Dames thnx voor de felicitaties ik hoop dat jullie heel heel snel volgen kan het zelf nog niet echt bevatten
GEFELICITEERD Trotse Moeder!!! Echt super! Mariek: ja, ik geloof in een God en dat Hij het beste met ons voor heeft. Mijn familie wil altijd weten 'welk geloof' ik dan heb. Ze snappen er niets van... Ik kan wel zeggen dat ik protestants ben, maar ik zit niet vast aan een bepaald type kerk (ben gedoopt in de gereformeerde kerk, heb jaren in de baptistengemeente gezeten en na mijn verhuizing ben ik nog 'zwevende'). Ik denk dat de uiterlijke dingen van je geloof er ook niet altijd toe doet, al is dat een hele gevaarlijke opmerking om binnen kerkmuren uit te spreken. Zoveel dingen worden gedaan of gelaten 'vanuit' het geloof, maar als we later aan de hemelpoort staan denk ik dat de ham-vraag zal zijn: 'Wat heb je met je leven gedaan en met welke intentie? Hoe heb je gewoekerd met je talenten en gaven?' etc. MichaelWS zingt de laatste jaren voornamelijk aanbiddingsliederen, daarvoor was het meer reli-pop. Pop-muziek met een boodschap. Enne... je mag mij alles vragen!
HAHAHAHA fijn dat je zo open bent daar hou ik wel van Heel duidelijk Ik ben zelf niet gedoopt, mijn ouders lieten de keuze aan mij Mijn man en dochter zijn wel gedoopt en we zijn ook voor de kerk getrouwt. (katholiek) Ik geloof wel maar ben er nog steeds niet uit hoe en wat ik er mee wil. Ik weet wel dat geloof voor mij niet in een kerk ligt, of in een beetje water op je hooft en een paar extra namen.
Denk dat dat het voornaamste is. Geloof ligt in je hart. Mijn ouders lieten mij ook de keuze, maar toen ik die keuze maakte waren ze niet blij. We hebben 10 jaar geen contact gehad. Ik was hun dochter niet meer zeiden ze... Nu gaat het gelukkig weer goed. Iedereen beleeft geloof anders. Daarom heb ik er moeite mee dat mensen soms zo veroordelend doen. Idd over 'een beetje water'. Zo was er bij de baptisten de discussie of ik wel 'echt' gedoopt ben. Ik ben namelijk wel als volwassene gedoopt, maar 'slechts' met drie handjes water, terwijl je bij de baptisten helemaal kopje onder moet. Dar vind ik echt discussies van niets. Mijn man gelooft niets. Dat vond en vind ik nog steeds wel moeilijk soms. Toch vond en vind ik nog steeds dat ik hem daar niet om af mag wijzen. Alsof ik ook maar een haar beter ben dan hij! Wel vond ik het erg moeilijk dat we niet in de kerk konden trouwen hierdoor. Voor mij was trouwen in een kerk wel belangrijk.
@Trotse moeder,.....nu is het maar echt TROTSE MOEDER IN WORDING!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke kus @de twee nieuwe welkom hier,....ff in het kort,....na 3 ronder 50mg clomid, zwanger van mijn zoon,....bevallen in mei 2007,......na een jaar wilden we graag een tweede wonder,...maar helaas,....na een jaar zelf klussen en een jaar clomid van 50, 100 en 150mg nog niks,.....januari begonnen met puregon en pregnyl,...eerste ronde 1 eitje,..niks,...tweede ronde helemaal geen eitje,...afgebroken,...nu bezig met de derde ronde,....3x is scheepsrecht. Merah hoest gegaan gister? @Mariek welke dag heb jij je fm, ik op dag 7,...op naar mooie eitjes!!!!!!
zo ff snel voor me vroege dienst heb nog 2 minuten. @de nieuwe welkom hier @mariek: moest je vandaag nou voor FM, sorry hoor als het een andere dag is, het is nog vroeg. @Trotse moeder: Beschuit met muisjes!! ben er dol op, van harte meis het is je gegund hoop dat wij snel mogen volgen. @geloof: christelijk opgevoed tot mijn 10e regelmatig iedere zondag naar de kerk ( al hoewel ik stiekem mijn walkmann mee had omdat ik de psalmen e.d. niets aan vond ) hierna kreeg ik de keuze, niets meer mee gedaan. Ik geloof wel dat er iets hierna is maar of dat aan een God is verbonden dat geld voor mij niet. Ik heb altijd het motto, dat je moet geloven in je zelf, wat je waard bent en dat je andere moet helpen waar je kan. @hier: ik heb echt iedere keer last van me buik echt steken... pfff mag hopen dat er toch echt woensdag wat zit, want dit is ook niet fijn. Echt een grote kei zo 'n zwaar gevoel. Ja de tijd is voor bij ik zit al 2 minuten over de tijd. Moet nog tandenpoetsen e.d. doeiiii
Ik moet donderdag voor een fm Normaal dag 10 nu dag 11 omdat wissman er anders niet is Ik mag altijd op dag 10 ophogen van 37,5 naar 75 eh Gonal Dat doe ik nu ook maar dan zelf, zit er zelfs aan te denken vandaag (dag 9) al 75 te spuiten
@mariek: hoop voor je dat er donderdag mooie eitje(s) te zien zijn @dreamwish:Jij ook morgen veel succes hoop dat er ook mooie eitje(s) zitten meis @hier: Nou gisteravond het echte eerste kwaaltje gehad heb even boven de pot gehangen Verder voel ik me goed, nu hopen dat alles goed mag gaan liefs
Goedemorgen! Ow ow..trotse moeder, nu al met de wcpot aan het knuffelen?? Sterkte hoor. Mooi hoe jullie het verwoorden over geloof. Ik ben protestants. Gaan jullie trouwens nog op vakantie? ( sorrie hoor, ik ben helemaal in vakantiestemming ) Ja, ik ga maar eens de was opvouwen en strijken? Fijne dag allemaal xxx
ja we gaan wel weg Waarschijnlijk in september 10dgn naar italie en eind juni een lang weekend noordwijk
@mariek, ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op wachtdag 6 na de laatste provera. Volgens mij onderdrukt de deca mijn menstruatie. Ik weet niet of ik donderdag mag beginnen van w met de gonal. Dus laat staan dat ik weet wanneer de punctie is! Hoop ik donderdag achter te komen...... wat geloof betreft: ik ben islamitisch van geloof. Zo opgevoed maar niet streng. Dus nee, draag geen doekje en ga ook nooit naar de moskee. Ik geloof wel in god (Allah)!
hahaha,...nu we het toch over geloof hebben, ik ben Rooms opgevoed,.....tot mijn 12de regelmatig op zondag naar de kerk,...daarna net als dreamwish, zelf mogen kiezen wat ik er mee doe. Ik vond de verhalen altijd wel mooi die werden verteld,...alleen zag ik ze als sprookjes, hahahaha. Ik wil niet zeggen dat ik nergens in geloof,..maar kom op,.....adam en eva????????!!!!!!! De aarde scheppen in 7 dagen???? Ik ben er van overtuigd dat er meer is en dat dingen gebeuren met een reden en dat toeval niet bestaat,...sorry als ik er iemand mee beledig,...maar wat ik erg storend vind is dat veel mensen zich achter hun geloof verschuilen, ik noem ff een voorbeeld,...homosexuakiteit is binnen bijna geen enkel geloof "toegestaan" hallo,....we leven in 2010,....religie's mogen toch wel een beetje met de tijd mee gaan en niet in het jaar 0 blijven hangen. Nog maals ieder zijn/haar ding ik zal er niemand om veroordelen!! Iedereen ziet er naakt hetzelfde uit,.....alleen aan huidskleur kun je zien dat iemand ergens anders vandaan komt,...maar dat is dan ook het enige verschil!!!