Ja maar jij hebt toch al iui gehad?? Geen eitje meer nu? Is trouwens niet voorspellen maar rekenen een eitje groeit ongeveer 2 mm per dag (soms iets minder)
@Babywish91, spannend hoor! @All, morgen 1e fm. Ben aardig zenuwachtig raar he.. Ik wil dit keer zo graag dat er een eitje is, dan heb ik in iedergeval een kans op zwanger te worden... Toen jullie 50 EH spoten, zat er bij jullie dan al iets rond dag 7?
Ik bedoel voorspellen of de IUI gelukt is Maar eh... bij mij groeien ze nooit 2mm per dag, snik. Soms maar 1mm in de 3 dagen!
babywish wat goed zeg 2 mooie eitjes joehoe! neem je dus plaats bij merah en mij, volgens mij zit er niemand meer bij of heb ik het niet goed bijegehouden. Weet je die puregon geeft nog een groeispurt. Maar pregnyl geeft ze ook nog een snelle groei! @prikken: Hier nergens last van, ik weet uit eigen ervaring dat je idd dat je wanneer je de naald verwijderd direcht het gaasje erop moet doen, maar bij sommige mensen werkt dit tegengesteld en kan dit voor rode puntjes opleveren of blauwe plekken.. dus het is ff zoeken. Zelf gebruik ik geen gaasje met het prikken, gewoon omdat ik het onzin vindt ( net als alchol om je prik plek te verschonen, dit is al achterhaald en kan ook averechts werken blijkt uit onderzoek, omdat je de eigen huidbacterien dood, juist diegene die de 'slechte bacterieen van buitenaf doden ) Hehe zo, dat was mijn les voor vandaag. @ Hier: ik zat zo in de twijfel vanacht over wel of niet sex... heb ik even opgezocht hoe ik het de vorige keer had gedaan, en toen hebben we gewoon 3 dagen sex gehad. Zou me echt niet gebeuren dat ik te laat ben ( dat hij dus al vanacht zou springen) Ach er ligt vast een voorraadje.
Hier ook geen last van het spuiten Soms wel een rood puntje ofzo Tegenwoordig als ik prik en ik voel gelijk iets in het begin trek ik hem direct terug en prik ik op een ander plekje Vanmorgen mooi op tijd gespoten 7.30 dus vandaag nog mooi wat groei hoop ik En dan vanavond om 18.10 (of weer later zucht) hoop ik op mooie eitjes. Ze zullen nog wel niet groot genoeg zijn maar ik hoop op een begin vandaag Normaal zit er op dag 10 nog niks en dan ophogen naar 75 eh Maar ja nu ben ik al 3 dgn 75 eh aan het spuiten Zeg tegen wissman ook dat ik (niet 3) 2 dgn al 75 eh spuit, anders denkt hij straks dat het met 37,5 lukt
hhaha ik weet niet hoe je dokter is hoor maar als jij de reden uitlegd begrijpt hij het denk ik wel, het is niet zo dat je zonder te weten hoe je reageertop 75 spuit. Deed ik wel ik had nog nooit meer gespoten dan 68,8 EH. dus ja bij mij wist je het niet, trouwens ik heb lekker niets verteld
Prikken jullie echt overnieuw als je de spuit voelt? Heb ik echt nog nooit gedaan. Gewoon altijd maar 1 keer. Gaasje voor ontsmetten is inderdaad onzin, maar ik heb hem toch liggen omdat je de puregon spuit wel moet desinfecteren. Anders gaan de bacterieen met het bevestigen van de naald mee de pen in en de volgende dag je lijf in... Das niet handig...
Mariek, Mariek toch...hahahah! Ik weet niet of W het waardeerd. Hij is vaak heel begripvol en meedenkend! Alleen weet ik niet of dat een arts het waardeerd als je zelf gaat 'dokteren'.
pen desinfecteer ik ook niet, zolang je er niet aan zit is het geen probleem, van onze artsen op het werk hoeven we de insulinepennen ook nooit te desinfecteren is het zelde systeem. maar goed ieder arts hanteerd eigen protocollen heb ik al gemerkt
Ik vind de pen desinfecteren wel erg belangrijk. Ik werk zelf op een lab oa met bacterien. Bacterien zweven ook in de lucht. Je hoeft er dus niet met je vingers aan te zitten om de pen te besmetten met bacterien. Als ik de doppen van mijn flessen (in mn werk) niet zou ontsmetten dan zouden al mijn kweken besmet zijn, zoveel bacterien!!! Als je een naald uit de verpakking haalt gebruik je hem de volgende dag ook niet meer, ookal heb je hem niet aangeraakt.
Ik wacht wel met wat zeggen tot ik weet hoe en wat misschien mag ik zo wie zo ophogen zonder dat ik iets zeg Ofzo Ik wacht wel af Nee merah ik spuit niet opnieuw, ik sprik met het puntje van de spuit op een plekje en als dat zeer doet verplaats ik de spuit en probeer een ander plekkie Moet zeggen dat ik nu wel weet waar geen adertjes lopen na al dat geprik Ik spuit ook nooit opnieuw als er een druppeltje terug komt als ik de naald eruit haal Ik wacht ook altijd 10 sec met het eruit halen