trouwens wat je eerdere vertelde over de ark van noach ik heb eens gegoogled en idd staan hele artikelen over. Heel apart. thnx
Ja, Dreamwish...Dat ga ik ook maar doen. Geniet ze! Heerlijk, nog 2 nachtjes slapen en dan VAKANTIE!!! Ik ga vanavond maar eens ongegeneerd pizza bestellen, heb er nu al zin in xxx
HEY MEIDEN hoe issie hierr ik heb net de laatste provera gehad wiehoo nu moet ik wachten tot ik ongi word als er nog wat uitkomt.. zoiezo toch pas volgende vrijdag beginnen met spuiten.. wat een gewacht zeg
nou meis het schiet niet op het dat wachten. maar goed je komt gezellig bij ons op het wachtbankje zitten we kunnen allen niet anders dan wachten wachten, zucht
Haaaaaai meiden Zo daar ben ik eindelijk weer hè hè Ruim een uur is wissman uitgelopen. Maar goed Ik heb Hanied ontmoed Ook weer heel leuk en gezellig, lekker zitten beppen Hoe en wat bij haar mag ze zelf vertellen. Ik ga voor je duimen meis. Nu over mijn bezoekje Ik heb gezegt dat ik vandaag gestart was met 75 eh (een beetje de waarheid), zijn reactie was best goed eigenlijk Maar goed dat ik al 3 dgn 75 spuit anders had er weer nog niks gezeten. Normaal op dag 10 zit er nog niks, nu dag 11 is er van alles gaande (een stuk of 4 dacht ik te zien) Nog geen echte dominante maar in ieder geval 1 van 1,0mm en nog een paar iets kleiner (links 1 en rechts misschien ook nog 2) Het was iets moeilijk te zien, misschien door vollere darmen dacht hij omdat het al later was Ik heb het verteld dat mijn man vrijdag over een week weg is voor 3 dgn. We gaan dus voor een iui op donderdag of vrijdag ochtend Ik moet doorgaan met 75eh en dinsdag om 15.30 terug. Nu hopen dat ze dan groot genoeg zijn, als ze goed doorgroeien moet het lukken
he mariek, mooi dat je iui misschien donderdag kan plaatsvinden ga voor je duimen. Hanied nu we het toch over je hebben hoe was het bij jou???.
Ik heb ook in Zuilen gewoond!! Haha! Meer richting Marnixbrug. Hoop dat je voorspelling uitkomt Mariek! Ik neem aan dat je ei 10mm was en niet 1,0mm (schrijffoutje?). Anders moet je nog wel een poosje spuiten
He dames, idd Mariek ontmoet! Vond ik echt leuk. Leuke meid! Bij mij begon mijn ongie vandaag door te breken. Ik moet op cd 3 starten met de gonal. cd 10 of 11 terug voor een fm. Alles is doorgegeven aan Genk voor de tp. Wanneer dit word is nog niet bekend. Er mogen niet teveel eitjes gaan groeien aangezien ik pco heb. Ben net thuis, moe en ga zo naar bedje toe. Even mijn mannetje bijpraten, want was niet mee geweest!
Ja idd 10mm en een paar iets kleinere Het blijft hier een beetje een verassing nog Hopelijk kan hij dinsdag meer zien als vanavond
Komt goed Mariek! Er gebeurt tenminste iets daarbinnen. Das goed. Hanied, jullie gingen toch voor ICSI 3? In 1 van je reacties heb je het over een tp. Of hebben jullie nog cryo's, nee toch? Ben misschien een beetje in de war...
Dat snap ik. Ik las alleen niets over de punctie, enkel over de terugplaatsing. Dus begon te twijfelen of je voor een complete ICSI gaat of enkel voor een terugplaatsing... Vandaar...
Ik krijg nu al zin om te testen. Slaat nergens op, want ik heb gisteren nog een shot 5000 Pregnyl gehad... Wachten, wachten, wachten...
mariekk jeeyyy ik vind het toch wel goed nieuws meiss op naar de iui meidd haniednou wil ik je ook ontmoeten haha leuk vrouwke is mariek he heel spontaan en leuk gewoon hahaha hoeveel gonal moet je gaan spuiten??