Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Mariek73, de gyn heeft gister aangewezen waar de pregnyl gezet moet worden, beetje bovenbil. Maar ze heeft niets over de buik gezegd... Ik zet hem vanavond, voel het nu wel echt de hele tijd steken hoor aan de rechterkant in buik... Dus als ik hem vanavond zet, dan klus ik morgen en dinsdag....

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mm:)

ik kreeg de opdracht bij zelf klussen vandaag de pregnyl vandavond kklussen en morgen klussen de dag erna nog een keer voor de fun.
    want je ei springt tussen de 28 en 36 uur maar dat kan ook eerder zijn:)
    en idd je hoeft niet in de bil hoor, ik spuit hem altijd in mijn bovenbeen:)

@mariek ja meiss het gaat wel hoor word alleen niet goed van al dat wachten:(:(

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee je klust vanavond en morgenavond en de dag erna dus maandag voor de fun:)

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Merah, gecondoleerd meis.
    Heel veel sterkte de komende periode.

Annedore

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Merah, gecondoleerd meis!

Pregnyl ging bij mij ook altijd in de buik! Maar volgens mij kan het ook in je bovenbeen en bil!

Babyhope; ben je al ongie...of nog aan het wachten? Ik snap je gedachten over wel of geen god. Ik denk dat het ook te maken heeft met opvoeding. Ik ben gelovig opgevoed. Ik geloof dus wel in god, wat niet zeggen wil dat ik nooit getwijfeld heb aan zijn bestaan... Vooral na alles wat ik heb doorstaan.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey hanied nee nog niet ongi zit nu op dag 2 na de provera donderdag de laatste ingenomen..
    maar de gyn zei dat hij niet zeker wist of ik wel ongi ging worden omdat ik dus 7 a 8 dagengebloed had..

qua god ik ben ook wel gelovig opgevoed ben gedoopt en heb communie gedaan maar daar blijft het ook wel bij..
    heb veel te veel meegemaakt om te geloven nog..
    en ik hou er niet zo van als ik tegen iemand praat en nooit geen antwoord krijg;):)

7. carma

carma Niet meer actief

hahahahahahaha :d:d:d

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    :):) haha mariek ja make sence he`:)

9. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    hahahahaha Grapjas! Ben blij dat je erom kunt lachen! Geen plannen voor vandaag? Het is prachtig weer....mijn mannetje is werken.... Dus denk dat ik hier in de tuin met mijn laptoppie blijf chillen! Wat gaan jullie doen??

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga ook lekker op zp chillen vandaag:):)
    veel te warm om in de tuin te zitten
    de zon staat daar namelijk totdat hij ondergaat volop op onze tuin gericht pfff

11. carma

carma Niet meer actief

Ook lekker in de tuin met de kleine en hubby
    Het zwembadje staat op dus lekker plonsen
    verder maar een beetje relaxen

We hebben net kaartjes voor moviepark duitsland besteld
    Hier gaan wij met mijn schoonzus, zwanger en hun 2 kids (10 en 11) op 19 juni naar toe.
    Ben benieuwd wat onze dochter er van vind.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    leuk is dat mariek:):)
    hopelijk ben je dan in je wachtweken en ga je nergens in::):)

13. carma

carma Niet meer actief

Ik durf toch nergens in :):):)
    Misschien werkt een 8 baan anders wel positief ;)

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja net dat laatste bochtje linksaf:):):)

haha nou we moeten naar mijn ouders even want pap is zijn pincode vergeten van de tel en nu moet ie een puccode intoetsen en hij weet niet wat dat is hahahaha

dus meiden tot strakkiesss

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Gezellige vooruitzichten voor Mariek dus! Ik zou wel weer eens lekker naar een dierentuin willen.... Mijn man en ik vinden dat echt geweldig. Maar door tijdgebrek komt het er niet zo vaak van. Misschien volgend weekend... naar de Beekse bergen! En daarna lekker in de zomervakantie 8 daagje Turkije! Heb er nu al zin (ben net op vakantie geweest eigenlijk) En jullie...vakantieplannen????

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @Merah: gecondoleerd meis.
    @mm7: Jeetje zeg eerste fm en al 2 tot 3 mooie eitjes, wat snel zeg, voor jou natuurlijk mooi. Straks pregnyl. Ik heb ook op de dag van de pregnyl geklust en de 2 dagen erna ook. Nu even een weekje sexloos hoor haha.
    @Babyhope: hoe is het met jou? paps gered met de pukcode?
    @hier: werken, werken en nog een werken, nog 30 min dan overdragen en wegwezen!
    Temp gaat al gestaag omhoog vanmorgen 36.8 normaal 36.5 dus dat gaat de goede kant op nog geen last van (.)(.) hopelijk blijft het zo of niet! als het maar een postief resultaat op levert.

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Gecondoleerd merah :(

Hier lekker in de tuin zitten met laptoppie erbij en een heerlijke glas ijsthee met ijsklontjes en rietje (alleen het schijfje citroen ontbreekt nog :p)
    Pff vanaf vandaag kan ik 14 dagen aftellen.
    Of hoe zit dat eigenlijks.
    Ik hoor van meerdere dat ze 14 dagen na de pregnyl NOD verwachten, of tel je vanaf de dag van de pregnyl 16 dagen (2 dagen erbij dus voor de eisprong)
    Ik heb 'm 3 juni gezet om ongeveer 21:00.
    Wanneer is mijn NOD dan ? :(

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Babywish, heb ik ook hoor. Ik krijg echt de kriebels van mensen met zo'n houding van 'geloof in God en je leven is 1 grote zonneschijn'. Daarvoor heb ik ook te veel meegemaakt. Vader alcoholist, moeder chronisch depressief, shit jeugd, uit huis plaatsing door Jeugdzorg, pleeggezin, zelf depressief geworden etc etc. En nu dus in de malle molen. Ben verder niet-gelovig opgegroeid. Eigenlijk heel 'raar' dat ik dus wel gelovig ben geworden. Ach, zolang je elkaar in zijn/haar eigen waarde laat, gelovig of niet-gelovig, dan komt het allemaal goed.

Wilde ook nog reageren op iets dat Mariek schreef, maar weet het niet meer. Eerst even teruglezen...

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    O ja, dat voor elke 'ziel' die sterft een nieuwe geboren wordt.
    Moest gelijk aan mn zusje denken. Die is net vorige maand bevallen. Maar goed, toen was oma nog niet dood. Ik hoop dat er snel een ziel zn plekje kan vinden in een kindje voor ons.

Vandaag was het me het dagje wel. Gedoe hoor bij ons in de familie... Een tante van mij heeft heel veel geld gejat van mn oma (30.000 euro of meer), maar als 'kind van' was ze er vandaag wel om de begrafenis te regelen. Dat gaf aardig wat stress.
    Mijn ouders hadden besloten de kwestie van het gestolen geld pas aan te vechten na het overlijden van mn oma. Zij had dat niet meer aangekund namelijk. Het krijgt dus allemaal nog een staartje...

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Poeh, poeh wat een ellende Merah. En dan ook zo'n stress om geld.... Sterkte meiss

Deel Deze Pagina