HAHAHAHA,ja vrouwen bloot forum dood HAHAHAHA Wat een weertje zeg, heerlijk gewoon Lekker in de tuin gezeten en gezwommen. Hoe gaat het met iedereen??
Ego: hier gaar alles goed de kwaaljes worden erger, maar ja hoort er eenmaal bij heBen erg misselijk en gevoelige borsten, morgen weer bloedprikken kijkef de waardes goed gestegen zijn, maar dat moet wel hihi had nog een keer getest en die knalt er super vanaf is even donker dan de controlestreep. Hoe is het met jullie dames?
Trotse moeder wat fijn zeg, die kwaaltjes! Ik hoop dat ik ze ook snel heb..hahahah aha Mariek, dat was het dus....iedereen bloot! Ja ik heb ook even in de tuin gechilled. Het was wel idd ideaal zwemweer. Maar ja ik ben goed ongie dus helaas pindakaas!
O fijn je bent goed ongi nu, dan kan je weer beginnen meis Op naar de volgende ronde, op naar een klein haniedje dan maar ff niet zwemmen toch
Ja ben idd goed ongie...heerlijk! Vandaag komt de Gonal erbij. Dus ik schat dat ik vanaf dinsdag rondloop als een 'gestoorde'. Haahahah, ik heb altijd zo'n last van die Gonal.... Word dan echt helemaal gek! Maar ja alles voor het goede doel he....
Ons 'kind' is geboren! Ik hoop dat ik een foto bij dit bericht kan plaatsen, anders staat de foto in ieder geval in mijn foto-album (even vergroten!). Zooooo schattig! Het piept ook al heel zacht. Ik denk dat het vanmorgen vroeg is geboren. Bekijk bijlage 76709
ahhhhh schattig! Ziet er zo klein uit... Mariek, ik moet morgen bellen voor een afspraak voor volgende week maandag. cd 10 of 11 zei w!
GEFELICITEERD een mooie nieuwe tweety. Geniet er maar lekker van, voor je het weet vliegen ze rond. (klinkt eigenlijk net als bij een kind hè ) Nou jij nog, en ook dat komt goed. xxx
Hoi Meiden, nou de pregnyl zit er in hoor. Was nog een heel gedoe, mn vriend heeft hem gezet, en liep daarna na de keuken en toen hoorde ik echt heel hard : BOEM! Is hij flauwgevallen, schrok heel erg maar kan er nu heel hard om lachen! Maar even vraagje, klinkt misschien raar maar ik heb het gevoel alsof er vicks vapo op mn tepels is gesmeerd, komt dat van de pregnyl? Nog leuke plannen voor vandaag? @Merah, gefeliciteerd!!!!!
Ja dat kan wel hoor MM7 dat je dat voelt Heb je hem vanmorgen gezet? 5000 eh? De een is er gevoeliger voor als de ander, ik voel het ook altijd wel. HAHAHAHAHA flauw gevallen, het sterke geslacht Ik zet de spuit altijd zelf in mijn buik. Ik ga voor je duimen meis. Hubby is weg voor z'n werk, en komt of maandag of dinsdag weer terug Ik mag dinsdag middag weer meten bij Geertgen.
MM7 dat kan idd komen van de pregnyl had ik vorige keer ook mrt 5000 EH nu niet vreemd genoeg. merah van harte maar betend nu wel dat je ons een geregelde update per foto moet laten zien
Goedemiddag dames, Vanmiddag heerlijk in het zonnetje gelegen. Was vrijdag al flink verbrand, maar ach... Ben nu wel weer lekker bruin bijgetrokken. Pff, vandaag last van m'n rug, en veel last van doorzichtig slijmverlies. Dag 1 na eisprong is voorbij. Maar ik vraag me af of het wel klopt. ik heb donderdagavond pregnyl gespoten. Vanaf welke dag moet ik tellen dan ?
Meestal 24 tot 32 uur na de pregnyl spuit de eisprong, ik zou tellen vanaf die dag erna of zaterdag. Ik ga voor je duimen
hmm lijk wel een leek maar even een vraag. ik heb woensdag de pregnyl gehad dan moet ik toch vanaf donderdag tellen of vanaf de pregnyl of vanaf zaterdag???
Tel bij het tijdstip van het zetten van de Pregnyl 24-36 uur op. Vanaf dan 14 dagen rekenen. Concreet: als je woensdag ochtend Pregnyl hebt gezet zou ik donderdag als dag van je eisprong nemen. Als je woensdag avond hebt geprikt, dan zou ik vrijdag nemen. Ik meen me te herinneren dat je in de ochtend had geprikt. Dikke kans dat dan donderdag je eisprong is geweest! Spannend!
@Mariek73, ja het sterke geslacht lag toch echt midden op de keukenvloer... We kunnen er nu hard om lachen haha... Bedankt voor het duimen, doe ik natuurlijk ook voor jou. Dinsdag moet je weer toch? Ik heb de pregnyl zaterdag rond 19:30 gezet, en sinds vanmorgen behoorlijk pijnlijke tepels. Maar ik heb als het goed is dan toch ergens vannacht mijn eisprong? @dreamwish, kan het dan misschien zijn dat je lichaam er aangewend is, dat je nu nergens last van hebt?Volgens mij kun je tellen vanaf donderdag. We zitten wel samen op het wachtbankje, duim voor je hoor!!! @babywish91, jij dus ook op het wachtbankje. Volgens mij kun je tellen vanaf vrijdag dan. Gyn. zij namelijk tegen mij op vaderdag kun je een test doen, is vandaag dus over 2 weken en heb gisteren de pregnyl gezet. Ik denk dus vanaf de volgende dag tellen, en dan 14 dagen. @merah, jij kunt al volgende week testen of niet? Merk je al iets anders?