Ik hoop het, ik had op 2 eitjes gehoopt. En dat gedoe met ff tussendoor iui en een man die vandaag niet op tijd thuis was zodat mijn dochter mee moest. AAAAAAAHHHHHH mannen. Dus ik heb gewoon het gevoel dat het een nono word we zien wel Ik kreeg trouwens twee zwangerschapstesten mee deze keer echt leuk, scheelt weer in de kosten Mag nu op de 27ste juni testen. 25/26/27 juni zitten we in noordwijk, dus of ik word de 24ste ongi (net van te voren) of niet en dan in het weekend een positive test
Ik weet het niet hoor... Ik heb dan wel wat zwaardere borsten, maar ik kan me herinneren dat ik dat normaal toch ook wel had voor ik ongesteld moest worden. Helaas vergeet ik zulk soort dingen altijd erg snel, dus ik weet niet of het nu meer of anders is dan normaal. Morgen ochtend ga ik een testje wagen. Ik hoop in elk geval te kunnen aantonen dat de Pregnyl weg is. Daarna zien we wel weer verder...
Merah: meis het gaat niet lekker daar zeg wat sneu voor dat kleine vogeltje @rissy: lekker medelijden met jezelf hebben meis, dan kan je er van de wwek weer tegen aan, wat raar van je levensverzekering. @mariek: wat goed zeg mariek, op voor de linkerkant! @Babywish: haha weer 1 dag overleefd. @Hanied: hoe is het met jou? @babyhope: hoe staat het bij jou. @trotsemoeder: dat klinkt goed @sylvia en mamavanrenzo: lange tijd niets gehoord, gaat alles goed met jullie? @hier: vandaag eens een testje gedaan om te kijken naar de pregnyl, nou die is zo wat als negatief. echt een hele lichte schaduw te zien als je je in allerlei houdingen wringt. Dus dat is postief. Nog steeds geen enkele bijwerkingen wat me toch weer onzeker maakt, waarom toen wel met dezelfde dosis en nu niet.. tsja meiden ik weet het iedere keer is anders, maar het is zooooo vervelend dat er niet gewoon een handleiding bestaat ofzo. We gaan het aankijken, zoals ik mezelf ken ga ik vanaf zaterdag testen hou het echt niet langer uit.. pfffff
@merah, en meid al een testje gedaan? Ben benieuwd.... Na 1 weekje moet de pregnyl 5000 eruit zijn zei mijn gyn. Hoeveel moest jij spuiten?
MERAH EN EN EN ????? Nou hier net weer de laatste gezet en morgen pregnyl. Vrijdag kom ik bij jullie op het bankje zitten. kan ik ook weer stressen en vanalles voelen hahahaha
Hoi dames Spannend bijna allemaal op het wachtbankje Hoop dat het raak is voor allen @hier: Volop bezig met moeders voor moeders voel me verder goed niet veel kwaaltjes
@Mariek73, Oh spannend, ik ga zoooo voor je duimen!! @trotstemoeder, wat fijn dat je je goed voelt! Ik hoop ook dat het voor iedereen raak is deze ronde! Dat zal me toch een feest zijn!!!
Nou dan openen we gelijk een nieuw topic Zwanger dankzij puregon of andere hormonen hahahahaha Ik hoop dat het raak is Een van de meiden heeft wel juni gependeld voor mij, maar de ander juli Nou zit ik er een beetje tussenin 27 juni testen, dus pas in juli een kloppend hartje Ach ja weer wachten maar PFFFFFF
Oke over paar weken dus een nieuw topic ; Zwanger dankzij puregon of andere hormonen! haha lijkt me een goed plan! Ik begin nu erg nieuwsgierig te worden, ben ik zwanger? En als dat zo is, van hoeveel dan? (had 3 eitjes!) Aaaaah nog 12 dagen wachten. Ben van plan om maandag even een testje te doen om te kijken of de pregnyl er uit is!
Mariek: joehoe ook op het wachtbankje, wat een leuk idee dat ze je twee zwangerschapstesten mee geven. Bankje word erg vol zeg pfff, ik kan niet meer bijhouden wie er nou allemaal op zitten; * MM7 *Merah *mariek *babywish *Dreamwish wie nog meer? merah al getest?????????
Ja ik bijna hè dreamwish, va vrijdag officieel Men ik heb een raar gevoel in de onderbuik poeh poeh Er is vanalles gaande daar Misschien toch 2 eitjes straks?? Ik ben zooo benieuwd of de zaad verbeterende/ vermeerderende pillen van mijn man hebben geholpen Zou toch humor zijn, je koopt een potje pillen en ineens ga je bv van 1 miljoen en minder naar 3 miljoen hahahaha Kan niet wachten tot vrijdag Hubby kan daar lozen dus dan is het goed vers en staat gelijk steriel. We proberen gewoon alles afvallen, geen alcohol, acupunctuur, druppeltjes van vsm die innesteling verbeteren (via acupunctuur/apotheek) en pillen voor hubby z'n zaadjes. duim duim duim
@ Allen,......jeetje,....misschien eerst ff een nieuw topic openen voor de mensen die op het wachtbankje zitten dankzij puregon of ander spuithormoon en daarna voor alle zwangeren,.......ik ben er wel voor te porre,.......voor beiden!!!haahahahaahaahaa
@rissy, Zat jij nu ook op het wachtbankje of niet? Ben even de tel kwijt..... Haha we zitten inderdaad zo met zn allen erop!
Dames, Mijn zwangerschapstestje was vanmorgen licht positief. Ik heb echter het gevoel dat het nog van de Pregnyl is. Is heb natuurlijk in totaal 3x 5000 gespoten, als was de eerste spuit 12 dagen geleden (laatste was een week geleden)... Mn borsten nemen nog niet heel veel in omvang toe. Wat me wel hoop geeft: normaal heb ik toch een paar dagen voor NOD al licht bruine afscheiding. Nu nog niet. Maar ja, ik moet officieel ook nog 3/4 dagen... Hebben jullie er nog iets zinnigs over te zeggen? Moet een speech voorbreiden voor de crematie van mn oma. Ik hoop dat de stress (heb ik nu nog niet hoor) niet een eventuele zwangerschap in de weg staat...
Ja dat heb ik merah Stress heeft geen invloed op zwanger worden, als dat zo was werd niemand met iui. ivf of icsi zwanger. Voor de rest is het afwachten, het kan nog alle kanten op Zoals je weet had ik ook een licht streepje tot de dag dat ik ongi werd Als er een licht streepie zit moet hij met een dag of 2/3 donkerder zijn Heel veel sterkte bij de crematie xxx
@Merah, Spannend. Ik zou overmorgen nog een testje doen, en dan vergelijken of deze donkerder is. Natuurlijk wel met dezelfde test. Ik denk ook niet dat stress een zwangerschap in de weg staat om de zelfde reden die mariek schrijft... Succes meid, ik denk aan je! Dat jij maar de eerste met goed nieuws mag zijn en wij je allemaal ongeveer een week (of 2 mariek)later mogen volgen...
@MM7,....ik zit nog ff te wachten op mooie eitjes dus min of meer ook ff op het wachtbankje @Merah,......spannend!!!!!!!!!!! Zal hard voor je duimen! @Mariek,.......wat een ontzettend grappige foto van jou met je dochter!!!!! Echt leuk!!!!
@merah: veel sterkte bij de crematie. Pff, zometeen zakt het wachtbankje in elkaar van de hoeveelheid mensen die erop zitten Vandaag plotseling een heel licht veegje roze-rood bloed op wc papiertje na het plassen. Wat kan dit zijn