He meiden, heb eigenlijk niet zoveel te melden... mag volgende week maandag voor een 1e fm! Ik mis babyhope... lang niet gezien hier....
Babyhope vindt dat ze niet zo veel te melden heeft nu ze zelf nog niet aan een nieuwe ronde is begonnen... Maar ik mis haar ook!!! Dus babyhope, kom je gezellig weer eens kletsen?
Ik mis babyhope hier ook,....maar kan me voorstellen dat het ook wel ff lekker is om heel even niet bezig te zijn met zwanger worden (al blijft dat altijd in je achterhoofd) Babyhope dikke knuffel voor jouw vanaf deze kant
Zoals sommigen van jullie misschien weten; ik schrijf met Babyhope ook in het PCO topic. Ik kan jullie vertellen dat ze deze week is begonnen met een full-time baan. Ze heeft niet alleen hier weinig geschreven, maar bij PCO ook. Denk dus dat ze lekker aan het werken is Volgens mij moest ze morgen beginnen met de Fostimon.
Update: Denk niet dat ik zwanger ben. Testje van vandaag was lichter (tot negatief) dan die van gisteren...
@merah, oh ik ga zo hard duimen dat je toch zwanger bent!!! @babyhope, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! @all, ik voel elke keer van die steken ongi krampen aan de rechterkant, wat is dit hebben jullie dit ook wel eens gehad. Ik bedoel als ik ongi moet worden zou dat echt pas over een dag of 11 zijn.
Goeiemorgen dames Gister in het begin van de avond paar druppels bruinverlies in ondergoed en bij het afvegen ook een klein beetje. Ander ondergoed aangetrokken, inlegkruisje ingedaan. Paar uur later klein veegje bruinverlies te zien op inlegkruisje. Nu: vreselijk misselijk wordt steeds erger. Hoe gaat het met de rest ?
Annedore wat fijn dat je even wat van babyhope laat weten. Merah, als het nu lichter is dan is de kans idd klein op een zwangerschap. Dikke knuffel voor jou enhoud moed Babywish het kan de innesteling zijn, ik hoop het zo voor je. Ik duim voor jullie allemaal Probeer niet bij elk pijntje enz wat je voelt er iets achter te zoeken Je maakt jezelf gek En je weet het gewoon niet tot je die positive test in handen hebt. Ik ga voor alle meiden een kaarsje branden dat het snel raak is voor iedereen xxx http://i46.tinypic.com/23k2i5g.jpg
Fijn om ff te lezen dat het met babyhope goed gaat,......Babyhope gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!! @Babywish,....klinkt toch wel heel erg goed!! Misselijk en bruinverlies, klinkt toch echt wel als zwangerschapskwaatjes,...ik zal heel hard voor je duimen @Merah,.......het kan nog alle kanten op,.....wanneer kun je "echt" testen? Het kan weleens wat langer duren voor je een positive test heb,...had ik bij mijn zoontje ook,....ook voor jou ben ik hard aan het duimen!! @Hier,...vanmorgen fm gehad,.....er zaten een heleboel kleintjes en de gyn is hoopval,...ze zei ook we hebben een hele strakke planning voor jou gemaakt en gaan nu meteen ff flink ophogen van 100 naar 150 en dan maandag weer terug komen. Ik vond het wel fijn dat ze ff de tijd nam en toch een paar eitjes had opgemeten, de vorige x was het zo van nee, nog niks,...ophogen over zoveel dagen terug,....maar dit geeft de burger toch wel weer wat moed!!
Rissy, officieel mag ik zondag pas testen... Toen ik de vorige keer zwanger was was mijn test op NOD ook nog maar zeer twijfelachtig. Ik wil inderdaad de hoop nog niet helemaal gelijk verliezen. Toch zou ik ook wel eens 'al zoveel dagen voor NOD' positief willen testen... klinkt misschien raar. Goed dat je lichaam toch begint te reageren! En erg fijn dat ze het zo strak in de gaten houden. Ik hoop op een paar mooie eitejs voor je!
ik had ook rood bloedverlies en dacht dat ik eerder ongi werd..... dit kon niet omdat het pas dag 17 was...... dus niet was een innestelling dus het kan zeker rood zijn
hey meiden ben ik weer thxx anne voor het doorgeven meiss je bent een schat ja meiden ik heb sinds dinsdag dus een fulltime baantje en ben als ik thuis kom dus zoooo moee dat ik gewoon op de bank neerplof en in slaap val telkens ik heb ook een jaartje niet gewerkt dus dat wil allemaal wel he.. merah ik hoop dat je test alsnog posi word mop. mariek heel erg veel succes voor morgen bij de iui.. de andere ladies ik mis jullie ook hoor!! dikke knuffelsss
@Babyhope: Proficitiat met je nieuwe baan. heerlijk zeg, wat voor baan heb je nu?? misschien heb je het al verteld maar heb ik er over heen gelezen. @babywish: meis het is echt afwachten maar je klachten klinken wel positief. @Merah: zegt nog niets je hebt nog tot zondag. Dat is weer het nadeel van te vroeg testen zeg ik maar zo, is harstikke leuk als je positief test maar als die nu negatief is baal je toch weer ontzettend. Meid ik zou echt gewoon zondag pas testen, ga voor je duimen @Hier: te horen gekregen dat mijn zusjje 7 weken zwanger is, van de tweede, eigenlijk pas na de zomer echt beginnen dus heel onverwachts toch snel. Begrijp me niet verkeerd ik ben echt super blij en vind het zo leuk om weer tante te worden. me zus vond het trouwens ook heel moeilijk om te vertellen en vond het zo oneerlijk. Na het telefoontje ging het toch wat aan me knagen, baal er zo van dit gevoel. Ik gun het ze echt maar ergens in me hoofd dat stemmetje dat zegt, bij andere lukt het zo en bij jou niet. Het lijkt me zo leuk om samen met mijn zus zwanger te zijn, dus ik ga nog harder hopen op een positieve test, zodat ik dat rot gevoel snel achter me kan laten.
babyhope: Zie je erg op tegen het prikken met fostimon? Is dit nou een soort puregon of niet..? zolang ik geen antwoord heb ga ik wel ff googlen.
@dreamwish,...ik ken dat gevoel helemaal,....je gunt het je zus wel,...maar het is heel dubbel!! Mijn broer vertelde vorig jaar op mijn verjaardag dat hij papa werd, zijn vrouw was pas een maand van de pil af en net 4 weken zwanger, eerste x meteen raak dus,.....toen ze weg waren, kon ik wel janken (heb ik ook gedaan) Ik zal heel hard voor je duimen dat jullie alle klachten en leuke dingen samen kunnen delen, mocht het nu raak zijn dan verschilt het bijna 4 weken (heb ik dat goed?) lijkt me echt lachuh
dream ik weet precies hoe je je voelt qua je zusje fostimon staat gelijk aan menopurzijn uit urine van in de overgang zittende vrouwen bevat fsh en lh en een vleugje hcg. hierdoor worden de eitjes van betere kwaliteit en beter doordringbaar voor zaadjes en je bms word dikker voor een betere innesteling. puregon staat gelijk aan gonal-fword in het lab ontwikkeld met dna van hamsters. en bevat alleen fshzorgt alleen voor de eigroei
mm altijd weer een mooi idee, vanuit dna hamsters haha @Rissy: ja dan is het 4 weken verschil dat zou wel erg lachen zijn, maar goed eerst maar eens een postieve test. Kan alle kanten uit, heb wel weer gerommel in mijn buik had ik toen ik zwanger was ook, ,maar goed misschien dat dit ook mijn menstruatie is. Geen idee heb nooit zonder hulpmiddelen een mesntruati gehad dus misschien zijn dit die klachten, maar hoop het niett... Kreeg ook nog een stomp in me buik vandaag van een client, fijn weer.