Hoera misschien krijg ik dan eindelijk een hamster hahahaha Babyhope fijn dat het goed met je gaat, gefeliciteerd met je baan. Dat met een zus of kennis die ineens zwanger is herken ik ook wel, maar dan van de eerste keer Al mijn vriendinnen kwamen met de melding van een 2de zwangerschap en wij hadden kindje 1 nog niet eens verwekt Je gunt het ze maar denkt wel, maar ik was eerst Het is niet eerlijk verdeeld op de wereld In somige landen fokken ze maar raak en kunnen ze geen kind grootbrengen en wij wachten en wachten en het is zo welkom maar er komt niks.
@dreamwish,....kan me je onzekerheid heel goed voorstellen! Ik duim voor je,.....komt helemaal goed! Dikke knuffel vanaf deze kant van de computer! Daar zijn die cliënten bij mij ook altijd goed in,......op het verkeerde moment ff gaan flippen! Zie een vruchtje als een goudvis in een zak water,......probeer die maar eens een blauw oog te slaan
thnx meiden voor alle positieve verhalen. gisteren zoals ik zei een hoop gerommel na het werk in mijn buik. Vandaag een temp dipje van 37.1 naar 36.7 hoop dat het een innestellingsdipje is en niet mijn menstruatie, al lijkt he me erg vroeg om al een daling te krijgen voor je menstruatie terwijl ik pas op 8 dpo zit. grrrrrrrrrrrrrrr zit me zelf gek te maken, I know
Weer een nieuwe dag op het wachtbankje Vanavond marjorette optreden Dus deze dag is ook weer snel voorbij. Bruinverlies is nu opgehouden. Nog steeds wat misselijk. En gister: steeds toen ik zin had in een sigaret stak ik er een op en na een paar trekjes werdt ik duizelig en misselijk.
Misschien een moment om te stoppen met roken ?? Stel dat je zwanger bent. Suc 6 Ik heb ook 15 jaar gerookt (en veel) Op het moment dat wij besloten dat we een kindje wilde ben ik gestopt met roken met behulp van ziban Moest het wel zelf betalen maar met een maand rookte ik niet meer Helaas duurde het daarna 4 jaar voor er een kindje kwam Ben er wel heel blij mee dat ik gestopt ben. Roken in combi met veel overgewicht daar werd ik echt niet blij van.
Ik rook er 'maar' 4 per dag. 's morgens na het ontbijt, 's middags 2 en 's avonds na het avondeten. Ik zal wel kunnen stoppen hoor, ik geniet nu van mijn laatste. Als ik eenmaal zwanger ben dan kap ik gelijk helemaal. Klinkt als een dom excuus maar ik rookte eerst bijna een pakje per dag. Of ik bouw langzaam af van 4 naar 3 en van 3 naar 2 en van 2 naar 1 en dan stoppen.
Heel knap hoor Ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen, ik rookte 2 pakjes malborro weg op een dag Kl..te sigaretten en soms raak je nog in de verleiding hoor En ze zeggen beter 2 sigaretjes op een dag tijdens de zwangerschap al heel veel stress Ik ken een paar meiden die zwanger waren en gewoon echt door bleven paffen (pakje per dag) Ja en daar kan ik niet tegen
Hoi meiden, Wat een spanning hier met zoveel op het wachtbankje. Hopen op veel positieve berichten! Succes allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben vrijdag naar de gyn geweest en alles was goed,maar ik kreeg geen echo:x Ik was het daar niet mee eens natuurlijk en heb hem even verteld waarom niet! Hij wilde gewoon wachten tot de 20 weken,nou mooi niet!! Dus heb ik gister een echo gehad. Het gaat hartstikke goed met de kleintjes en ik voel me ook super! Een mooier verjaardagscadeau had ik niet kunnen krijgen De foto's staan in mijn album,voor degene die het wel wil zien Liefs en heel veel sterkte meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@mamavanrenzo, wat heerlijk dat alles goed is!! Ja hier bijna allemaal op het wachtbankje.... Spannend.....
Even een korte update: Gisteren drie eitjes te zien! Twee gaan er zeker springen (mooi groot) en de derde waarschijnlijk ook. Als het goed is maandagochtend, want morgenavond pregnyl 5 DPO nog eens pregnyl, halve ampul en dan hopelijk 30 juni testen! En ik kreeg idd ook twee testen mee Mariek! Wij zijn dus heel blij en vol goede moed! Merah: hoe is het nu? Nog eens getest? Ik duim toch nog steeds! Mariek: Vandaag IUI? Of vergis ik me? x Anne
Wauw mammavanrenzo: wat een mooie echo! Fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat @Annedorre: dat is nog eens positief nieuws @ roken: buurvrouw is ook zwanger en die mag juist niet stoppen van de dokter vanwege de gigantische stress wat ze daar door krijgt. Slikt ook anti depressivum.
@MVR,....wauw,....echt mooie echo's hoor!!!!!! Krreeg gewoon ff kippenvel Fijn te lezen dat het goed gaat!! @Mariek,...en??????????????? Hoe is het gegaan?? Misschien een hele stomme vraag,....doet zo'n inseminatie pijn?? Ze spuiten dan toch zaad in de baarmoeder of in de eil.? @Babywish,....knap hoor,......wanneer het definitief is is het nog makkelijker om te stoppen,......ik heb metaan na de positieve test bij mijn zoontje het pakje weggegooid. Na de bevalling heb ik nog wel weer gerookt(toen mijn zoon zo'n 3 maanden was),........maar ben er toch vrij snel weer mee gestopt, voelde me eigenlijk heel schuldig tegenover mijn zoon,...nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe wanneer ik wat gedronken heb een sigaretje,......dan word ik er duizelig van en druk hem meteen uit @Annedore,....wauw,....3 eitjes!!!!! echt super!!!!!! zal heeeeeeeeeeeeeel hard duimen!!
@dreamwish,...heftig van jou buurvrouw!!!! Mag antidepressiva wel als je zwanger bent? Vriendin van mij moest het meteen afbouwen nl. Na de bevalling ook meteen weer begonnen ivm eventueel post. depr. Nu is ze er gelukkig helemaal vanaf!
Pff, met 1 sigaretje zal ik al heel tevreden zijn. Mijn hoofd is namelijk nogal stressig Nog steeds beetje roze-bruin verlies. Vanochtend een paar flinke druppels roze-bruin verlies. En daarna weer een klein veegje.
Hoi daar ben ik weer Wat een K.t dag zeg Dit is een iui gedoemt te mislukken Alles gaat fout, of loopt niet zoals ik het wil Moeilijk moeilijk met het plannen van de iui ivm overvolle agenda hubby Gister vette bonje thuis (is wel weer goed hoor) Vandaag kwam ik bij de kliniek voor mijn iui kreeg, ik fijn te horen dat ik ipv dr Wissman Dr Ruijs kreeg (nou weet ik weer waarom ik hem niet leuk vind) En als klap op de vuurpijl maar 100.000 zaadjes. Volgens Ruijs voldoende voor een goede kans maar ik heb er mijn twijfels bij Mijn ei/eitjes waren nog niet gesprongen Dus de pillen hebben zeker NIET geholpen Maar hybby is een week of 3 geleden ook ziek geweest dus misschien telt dat ook mee. Hij was ook flink geschrokken en teleurgesteld Nu is hij naar le mans dus ik ben ook nog eens 3 dgn alleen thuis. Echt ik zie het ff zooooo niet zitten, dat word een ronde 4 mag ik ff AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Nee iui voel je trouwens niks van.
Mariek, wat balen allemaal. Maar laat je koppie nu nog niet hangen meis. Hoe ellendig alles nu ook gaat, een positieve afloop is nog steeds mogelijk! Maar nu mag je idd wel even AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! *knuf*
Jeetje Mariek,...tuurlijk,.......gil maar ff lekker van je af op de computer,...luch wel lekker op!!! Bij jou dochtertje hadden jullie toch maar 60.000 zwemmers?!!!! De moed niet laten zakken,........komt helemaal goed,...dit is gewoon jullie ronde,....ik voel het aan mijn water, (nee ik hoef niet te plassen, hahahaha) Kan me voorstellen dat het af en toe wat wrijving geeft thuis,....hebben wij ook,....het goed maken is altijd wel leuk, maar ik heb zo'n hekel aan ruzie! Hadden we eerder nooit maar sinds ik aan het spuiten ben wel,(niet vaak hoor, maar ik merk wel het verschil)......word tijd om er ff met z'n tweetjes uit te gaan denk ik @de rest,......Hoe zit dat bij jullie allemaal,.....hoe werkt dat spuiten op jullie relatie? Ik merk iedere keer de terleurstelling bij mijn man en hij is niet zo'n prater,...zegt wel steeds dat hij het zo erg vindt voor mij en dat hij hier machteloos in is en dat hij het erg vindt dat hij niks kan doen/overnemen. (de schat)
Mijn vriend precies hetzelfde... Ruzie in huis omdat ik die hormonen spuit en een beetje prikkelbaar daardoor wordt, en dat hij zich schuldig voelt omdat hij niks voor me kan doen en dat ik steeds met al die afspraken en naalden zit. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit, echo, naaldjes naaldjes en nog meer naalden en de pregnyl spuiten. Dan zegt hij: kijk wat jij allemaal moet doen met afspraken, prikjes en alles en ik hoef er bijna niks voor te doen. Uiteindelijk wordt het altijd goed gepraat gelukkig. En teleurstelling als het weer niet gelukt is... Maarja, dat heeft ieder stel wel die al een tijdje proberen