Ik ben niet echt heel erg prikkelbaar door de hormonen. Maar ik vond dat sowieso moeilijk vast te stellen, omdat ik in de periode dat ik begon met Gonal ook ging afstuderen. Ik was dus sowieso wat sneller aangebrand Mijn man vindt het ook voor mij allemaal emotioneel erg belastend. Zelf vindt ie zichzelf erg zielig omdat het hem zoveel tijd kost Daar kan ik best wel eens pissig om worden. Ik begrijp dat het lastig is, maar voor een kindje van ons samen heb ik heel wat over! Zijn kinderwens is niet zo groot als de mijne, dus ik moet er mee omgaan dat hij er anders mee omgaat dan ik We hebben wel eens een gezonde discussie, geen ruzie gelukkig. Maar ja, wij zitten dan ook 'nog maar' in onze 1e ronde MMM. De jaren daarvoor was het vooral gejank van mij uit en getroost vanuit hem, de lieverd!
Vorige keer bij onze dochter waren het er 600.000, dus toch nog een flink verschil Dit is echt een dieptepunt kwa zaadjes Mijn man kan zich dus niet zo goed inleven in wat ik allemaal moet doorstaan en hoe dat op emo gebied voeld Hij heeft thuis nooit geleerd met emoties om te gaan, die heb je gewoon niet Ik heb hem wel wat bij kunnen sturen, maar soms grrrrr Maar goed we zien het wel weer Ik heb dus wel erg veel last van de hormonen En berijp me niet verkeerd mijn man is een schat hoor en ik hou ziels veel van hem Vaak komt het ook door mijn eigen onzekerheid
pfff mariek: wat balen zeg, dit is heel wat anders dan je uiteindelik had verwacht. Pillen gelijk in de container zou ik zeggen. maar meis blijf wel positief. Als er nog eentje is naast babyhope die hier positief is ben jij het wel! Kan nog alle kanten op gaan. Maar goed zo'n schreeuw doet ff goed aaAAHHhhh @spuiten: vriend vind het voor mij vervelend dat ik en iedere keer moet spuiten en naar het ziekenhuis moet met regelmaat. nog vervelender is, is dat hij niets van al die hormonen en het vrouwelijk lichaam begrijpt, ik leg het hem wel eens uit, maar iets later haalt tie al alles door elkaar, met als gevolg dat hij soms rare dingen zegt waar ik soms op dat moment niet tegen kan en dan kort door de bocht bent. Later relativeer ik het dan en lachen we er hard om. Ach ja het allervervelendste is het op comando sexxen... vind er niets aan.
@Mariek73, zei jij laatst niet tegen iemand ; Juist als je het niet verwacht wordt je zwanger! (of was dat iemand anders) In iedergeval blijf positief, ik duim ontzettend hard voor je. Ik ben pas net op dit forum maar in al je berichtjes lees ik de positiviteit van jou, blijf er in geloven!!! @All, mijn vriend prikt mij, en zet ook de pregnyl. (Hij viel alleen flauw bij het zetten van de pregnyl) We doen het dus echt samen, en hij heel erg geinteresseerd hoe dat dan allemaal in mn lichaam werkt. Soms vergeet hij wel eens hoe het allemaal zit en gooit hij er iets raars uit zoals laatst tegen 1 van zijn vrienden net na de echo waarop we zagen dat er 3 eitjes waren ; He, we hebben 3 vette eieren joh! En vandaag was bij mn ouders kom van de wc af en zeg tegen me moeder, ik heb een klein veegje bloed gehad, zegt me vriend ; Ja daar heb je het al, dat innestelingsdrang hahaha hij bedoelde innestelingsbloed waarschijnlijk hahahah ik lag helemaal in een deuk.... Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Nou Dames, mijn ronde is afgelopen... Ik ben ongesteld. Heb enorme krampen gehad en vanmiddag lag er een stolsel in het toilet dat erg leek op hetgeen ik had met mijn miskraam, maar dan veel kleiner. Het zal toch niet? Nee toch? Misschien dat er toch nog iets zat van de miskraam? Misschien is het ook niets... Hoe het ook zij, het is dus weer niet gelukt. Heb er enorm de balen van, al had ik vandaag de crematie van mn oma (iedereen vond mijn speech overigens heel mooi en herkenbaar!) en heb ik niet veel tijd gehad om er bij stil te staan. Nog 1 ronde IUI, misschien 2 als de gyn het goed vindt en daarna toch echt over op IVF. Jakkes! Annedore: super van je eitjes!!!! De rest: sorry, lukt me nu even niet...
@Merah,...wat een ontzettende K*T dag vandaag voor jou en je familie,....heel veel sterkte,...heb er ff geen woorden voor! Dikke knuffel vanaf deze kant! @MM,....zie ik nou dat je op vaderdag mag testen? Als dit geen voorteken is,.............!!!!!!
Merah dikke knuffel voor jou meis xxx Denk er nu niet te veel over na of er nu iets gezeten heeft meis Ik leef zo met je mee, 7x al. Ik zou ook aan ivf gaan denken. Ja ik ben altijd wel positief ingesteld, maar ook ik ben een mens hahahaha Soms reageer ik emo en moet ik de boel gewoon even relativeren en op een rijtje zetten Ik heb net als de ronde bij mijn dochter vanmorgen mijn temp eens opgenomen die 36,6 Nu ga ik het morgen weer proberen en dan zou het net als toen iets hoger moeten zijn. vorige keer dinsdag iui gehad woe getemt en naar amsterdam/ volendam geweest voor lol en inkoop winkels ,daar een nacht gebleven Donderdag ochtend getempt en toen was hij hoger en dat bleef toen zo Als het goed is stijgt je temp z'n 24 uur na je eisprong en die is gister om 12 uur nog niet geweest. Ben inmiddels wel 40 kilo afgevallen in totaal en daar ben ik heel trots op Mijn pendel blijft trouwens wel positief over deze ronde terwijl ik het niet ben Maar goed als ik onderbewust denk dat het goed zit dan doet de pendel dat ook (beinvloeden van jezelf) Vandaag druk daggie ben alleen thuis en ik krijg de 2 kids ( 10 en 11) van mijn schoonzus hier, 3 kinderen dus Maar ik moet zeggen dat ik nooit geen last van ze heb
40 kilo afgevallen?! Dat vind ik echt super-knap! En dat meen ik serieus. Ik probeer me voor te stellen hoeveel dat is... Dat is toch 75% van mijn lichaamsgewicht, das echt veel!!! Dit komt je kansen vast ten goede! Babydream, was vervelend dat bloedverlies. Lijkt me een beetje te veel voor innesteling als het al meerdere dagen aanhoudt. Heb je ooit je progestron laten prikken in je LF? Misschien is die wel aan de lage kant...
@rissy, ja dat moet maar een voorteken zijn he!!!!! @all, fijn weekend!!! En ik blijf duimen dat we deze ronde zwanger worden, en merah jij de volgende ronde meid!!!!
whahahha meiden ik heb me een maand geleden opgegeven voor popstars he samen met mijn schoonzusje gewoon voor de gein he... en nu krijg ik net een brief van sbs broadcasting bv. wij zijn geselecteert en mogen 21 juni as. komen voor de eerste auditie whahahahaha ik kan niet eens zingen man hihi bij studio 24 mogen we komen en mogen een couplet en een refrein zingen voor de prejury en daarna direct door naar de tv jury hihihi ik moet het alleen nog mijn schoonzusje melden maar of we gaan ik weet het niet ik denk dat we gewoon gaan ouwehoeren daar dus mischien valt er dit jaar wel weer wat te lachen bij popstars
Neeee hahahahaha Als je het niet ziet zitten zou ik me afmelden, anders ben je straks 1 van de bloopers hahahahahaha Suc6 Hoe is het verder??
hey mariek ja het gaat wel gister de eerste fostimon gezet en jij minder goed nieuws meiss.. maar kop op die keer dat ruis mijn iui had gedaan (de 1ste) was het meteen raak hij doet het toch anders dan wissman hoor!! hij zspuit ze over je eileiders terug je baarmoeder in en wissman alleen in je baarmoeder.. kop op schatje gaat heleamaal goedkomen.. en blooper cool toch
Merah, k*tzooi! Ik had echt goede hoop voor je. En al helemaal vervelend zo met de crematie van je oma. Was het mooi? *knufff*
Het is ook niet constant dat bloed of bruinverlies. 3x per dag dat ik een beetje heb bij het afvegen. Of een heel klein druppeltje bruin in m'n inlegkruisje. Trouwens, het is nu helemaal weg, sinds gisteravond al.
Was foutje, dacht ik namelijk... Had gisteravond inlegkruisje in gedaan en voor het slapen gaan een drippeltje weer.
Nou dat word heel spannend meis. Hier een beetje depri Na het verhaal van 100.000 zaadjes heb ik toch het gevoel dat we op ivf of icsi afstuiven Ik moet daar even heeeeeel goed over nadenken Eerst was het definitief nee maar nu heb ik zoiets van ik wil wel heeeel graag een 2de babytje Als we volgende keer bij wissman zijn zal ik het er eens over hebben wat wijsheid is Heb net op internet gelezen dat je 1miljoen zaadjes nodig hebt voor een goede kans Ik snap niet dat ruis zegt dat 100.000 een kans is snik snik
Trouwens, nog steeds erg misselijk, en last van zuur. En erg moe, gevoel dat ik dagen lang niet heb geslapen.