Helaas welkom beginneling, ik heb van pco en dus geen eisprong van me zelf. zoals je aan mijn handtekening kunt zien ben ik al wat in een verder stadium dan een beginneling! Hoop dat jij er nooit hoeft te komen, aan mijn fase!
he beginneling, klets lekker mee hier. Ik heb PCO en geen eisprong van mezelf. Rest kan je lezen in me handtekening, zit nu nog voor 4 dagen op het wachtbankje in de hoop op een positieve test
Hoi hoi, ja zoals ik lees op het internet lijkt mij 75 ook best veel voor iemand met een goede eisprong. Morgen is het CD8, kijken wat daarop te zien is. In het ziekenhuis zeggen ze dat 75 helemaal niet veel is Nouja ik vertrouw er maar op! @ Hanied en Dreamwish: Als je PCO hebt dan duurt het zeker ook langer voordat er een eitje gaat rijpen? Krijgen jullie ook iui, of alleen Puregon en zelf het beste ervan maken? @ Merah: hoeveel spuit jij? En zie je gelijk al bij je eerste FM dat er een verschil is in hoeveelheid en grootte? Grappig trouwens mijn naam 'Beginneling', die is nu wel weer toepasselijk... maar ik heb die naam al vanaf het begin... 2008 Maargoed, wederom weer een beginneling in dit avontuur. Hopelijk is dit het laatste avontuur!
@babywish91, gefeliciteerd wat ontzettend gaaf! Wanneer ga je? @beginneling, Welkom hier! Ik heb pco, ben 1x spontaan zwanger geworden in jan. helaas een mk, daarna rondes met clomid gehad dat deed niks bij mij, daarna begonnen met 1e ronde puregon en na 6 dagen 50 EH spuiten had ik 3 eitjes!!! Nu zit ik dus op het wachtbankje, kan volgende week zondag (vaderdag) testen! Waarom begin jij gelijk met 75 EH als ik vragen mag, en waarom IUI als er met jullie niks mis is? Wij mochten het eerst zelf proberen in combi met spuiten en pregnyl als het dan na 6 maanden niet lukt pas IUI. Succes morgen met je afspraak!!!
@ Hanied: sorry, zie net dat je icsi doet... das natuurlijk wel een ander verhaal. Dan ga je natuurlijk voor zoveel mogelijk eitjes! Dit wordt je 3e keer? Spannend zeg!
Ja ik ga idd voor veel eitjes....niet teveel want dat mag ook niet! Ben er eerlijk gezegd dit keer vrij rustig onder. Heb voor het eerst niet zo veel last van de hormonen (Gonal icm decapepyl). Ik mag morgen voor een 1e FM en ben dus reuze benieuwd of dat er wat zit!!!
@ mm7: wow dus jij had na 6x 50 spuiten met pco al 3 eitjes! Dan zou je toch zeggen dat er wel 1 eitje bevrucht zal worden / zijn? Spannend! En dan zou je kunnen denken dat ik met 75 en een goede eisprong dan nog meer eitjes zal aanmaken Nouja is het natuurlijk per persoontje anders. Waarom wij nu met IUI beginnen; het is nu bijna 2 jaar nadat ik zwanger raakte, toen we alle onderzoeken hebben gehad en daaruit kwam dat er niets mis met ons is (zover ze natuurlijk kunnen zien) mochten / moesten we het eerst nog een half jaar zelf proberen en daarna kwamen we in aanmerking voor IUI. Nu blijkt dat ons ziekenhuis de IUI's sinds kort alleen maar met hormonen doen omdat ze daar hele goede resultaten mee boeken. Ze zetten dus eigenlijk gelijk alles op alles. Dat vind ik enerzijds wel prettig... anderzijds had ik niet verwacht dat ik al met hormonen in de weer moest. Wel fijn natuurlijk dat het veel effectiever is met hormonen. Ook is het aangetoond dat bij stellen waar geen aanwijsbare redenen zijn voor onvruchtbaarheid dat IUI vaak de oplossing is. Ik hoop het zoooo!!! @ Hanied: Jij morgen ook je eerste FM, hoeveel eitjes had je de vorige keren?
@beginneling, ja ik had het nooit verwacht al na 6 dagen, maar er zaten er toch echt 3! Hoop zo dat er 1 of 2 bevrucht zijn, en dat alles dan dit keer goed gaat. Oke nu snap ik waarom jullie al voor IUI gaan. Tja ik denk dat elk lichaam anders reageerd op de hormonen, dit werk voor mij super, maar clomid werkte bijvoorbeeld helemaal niet. Ik hoop dat jij ook snel 1 of 2 mooie eitjes hebt! Succes morgen met de afspraak!
@beginneling,...welkom,.....ik heb wel een eisprong van mijzelf,...maar de ene x binnen 4 weken de andere x met 4 maanden pas, dus er is geen pijl op te trekken. De rest kun je zien in mijn handtekening @Babywish,.....woehahahahahahahaa,gefeliciteerd.......echt gaaf!!!!! Net wat Mariek typt,....wel gehoord maar win nooit wat,.......jij bent het levende bewijs dat het dus wel kan,(idd ook alleen maar de ijsprijs)...hahahahahahahahaha,.... @Mariek,...mannetje weer veilig thuis?? @Hier,...morgen mij derde fm...spannend,......ff afwachten weer. Hanid en beginneling,...jullie toch ook?
Hanied mocht je dit nog lezen vanochtend: Heel veel succes met je FM vandaag hoop dat er wat te zien is @Rissy: voor jou hoop ik dat er iets groots te zien is, succes!!!
hallo meiden meiden met fm`ss heel erg veel succesmoppies babywish gewellldiiiggg haha wanneer ga je??? beginneling welkom hier meiss ik heb ook pco en ben vorig jaar maart begonnen met clomid 50mg en de maand erop 100mg het deed niks alleen de vervelende bijwerkingen.. vanaf juni 09 begonnen met het spuiten van gonal-f dat heb ik 5 rondes gedaan in combi met zelf klussen. in october is er wel een zwangerschap geweest maar dat wisten we niet.. vanaf januarie 2010 beginnen met gonal -f pregnyl in combi met iui. eerste ronde raak!! helaas een miskraam. februarie 2e iui helaas niet raak!! maart ronde werd afgebroken door een tussentijdse bloeding juni precies hetzelfde.. wat blijkt ik ben gonal-f resistant geworden.. vanaf afgelopen vrijdag dus begonnen met een nieuw medicijn fostimon!! aanstaande vrijdag de eerste fm dus dan gaan we alsnog voor iui 3 mariek meiss zou je voor mij nog eens willen pendelen,want nu zit ik dus aan de fostimon ben wel benieuwd wat je pendel nu zegt??? xxxxcin
@Babyhope,....hoe gaat het spuiten met fostimon? Was zelf menge of niet? Is de naald dan anders dan de puregon spuit of net als de pregnyl? Ik ga heel erg hard voor je duimen,.......spannend vrijdag!!!!! Alvast heel veel succes!! @Mariek,...spannend,.......bha,....die eeuwige wachtweken!!!!!! Duim, duim, duim!!!! @dreamwish,...thx! Hoest bij jou?? Spannend of niet?!!! @merah,.....nog gebeld naar het zh, of gaat het weer wat beter? @hier,...helaas bijna geen groei,.......er zit wel groei in maar dat is nog geen mm per dag,....het baarmoederslijmvlies ziet er al wel heel goed uit,....... ik moet nu ff door spuiten en dan donderdag weer terug voor de fm, we wachten maar weer af. Vrijdag gaan we lekker mt vrienden en de kids een weekendje weg,....hopelijk na het weekend pas een fm, anders zitten we niet zo heel ver van het zh af,....ongeveer een halfuurtje rijden, da's nog wel te doen. Hoe is het bij jullie gegaan hanid en beginneling, hopelijk beter nieuws!!!!!!
hoi dames, vrijdag naar de gyn geweest voor fm na 15 dagen gonal f spuiten. Hij had gekeken inwendige echo zag geen ei maar wel dikkere baarmoederslijmvlies. eierstokken kon hij net zien en deed toen een uitwendige echo. hier zag hij gelukkig wel een ei van 16mm. Vandaag moet ik de spuit zetten om de eitje te laten springen en dan vandaag en morgen gemeenschap. Over 14 dagen dan testen,Spannend!! Ben wel al heel blij dat gonal f wel aanslaat. Maar nu las ik ook net dat je er ook resident voor kan worden, komt dat vaak voor?
Vanmorgen met het ziekenhuis gebeld en hen het probleem voorgelegd. Ik was voor een aantal dingen bang, waaronder wederom een (zeer vroege) miskraam misschien zelfs door de antibiotica die ik nu gebruik voor mn blaasontsteking. Vanmorgen dacht ik echter: wacht eens even! misschien komt het wel gewoon van de puregon! De eerste ronde puregon was ik gelijk zwanger, dus ik heb geen vergelijk hoe een menstruatie met hormonen eruit ziet. Volgens het ziekenhuis is dit inderdaad het geval. Door de hormonen schijnt ook het baarmoederslijm vaak dikker opgebouwd te worden, wat een heftigere menstruatie kan geven dat 'normaal'. 'En ook veel pijnlijker' voegde ze er aan toe. Nou... dat klopt wel! Mn buik is nog steeds beurs. Het vloeien is vandaag CD3 ongeveer wat ik normaal op CD1 zou hebben. Hoop dat ik snel zwanger ben, want dit is niet leuk om elke maand te hebben...
hey meis nee dat komt niet vaak voor!! ik ben dus de 2de persoon bij de kliniek tot nu toe zei de gyn in ieder geval degene die zo jong is en dan resistant word..
rissy hopelijk zit er donderdag wel een heel mooi groot eitje/s te wachten mop ja de fostimon bevalt me eigenlijk wel goed hoor merk wel dat ik heel erg vaak naar de wc moet plassen en in tegenstelling tot de gonal voel iknu de hormonen echt door mijn lijf heen gieren terwijl ik bij de gonal niks voelde @merah ik word juist minder ongi sinds ik hormonen neem???
@Babyhope,.....fijn te lezen dat het je is meegevallen tot nu toe,....idd die hormonen blijven een hell!! Ben erg benieuwd voor vrijdag,...zal duimen!!!!!!!! Dikke kus vanaf deze kant van de computer
@Iedereen die fm heeft vandaag? Al geweest? En en en? Ik denk aan jullie..... Vraagje, hoelang doet 5000 EH pregnyl erover om uit je lichaam te zijn, het streepje op de test vanmorgen was donkerder dan zaterdag... Lijkt me sterk dat dit van een zwangerschap is aangezien ik pas zondag kan testen. (Vorige keer teste ik wel 5 dagen voor nod positief maar goed, lijkt me toch niet helemaal kunnen)