Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    dames op de wachtbank.....spannend, ik duim voor jullie! Dat het maar lekker roze mag worden hier.....

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wow Hanied! Wat een super-goed nieuws!
    Hier gaat vast wel een baby-tje uit komen!
    Alle reden om heel blij te zijn en goede hoop te hebben!

3. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

vrijdag heb ik een fm gehad, ei was 16mm. vandaag spuit gezet en over 2 weken mag ik testen. zit dus ook op het wachtbankje, spannnd.

4. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hoi allemaal, even een snelle reactie. Kom net uit mn werk (had fijn savonds vergadering). Maar voordat ik anders pas morgenavond kan reageren: vandaag mn eerst fm, cd 8, 1tje van 11mm en een stuk of 5 onder de 10mm. Waarschijnlijk doet die van 11mm deze ronde mee. Zoals het er naar uit ziet dus 1 ei! Enerzijds fijn dat het er niet te veel zijn maar anderzijds klein beetje een teleurstelling, had graag een grotere kans willen hebben met 2 of 3 stuks... Of is dat stom?
    Donderdag nog een fm en dan waarschijnlijk vrijdag pregnyl en dan zondag de iui. Zoooo spannend allemaal!
    Als deze ronde niet raak is mogen we het 2 maanden weer zelf doen, dan hebben ze zomerstop en daarna zijn we zelf met vakantie.

Nou toch nog een lang ego verhaal geworden, morgen reageer ik even uitgebreid!

Liefs, weltrusten en tot morgen!

5. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Hanied,.....JOEHOE!!!!!!!!Nu nog even worden bevrucht en teruggeplaatst worden!!!!! Komt helemaal goed!!!!!!!!!!

@Beginneling,.....jeetje,....twee maanden weg ivm met vakantie,.....heftig hoor!!
    Ik zal meteen eens ff vragen donderdag of dat daar ook is. Maar je hebt er uiteindelijk 1 nodig om een mooi beepje te krijgen,........ik duim heel hard voor jullie!!

@Mira,..spannend,..duim, duim, duim!!

@Mariek,....kop op meid,...komt echt helemaal goed hoor!!!!! guns and roses heeft daar toch zo'n mooi nummer van?! patience

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @Hier: heb besloten om niet te gaan testen vandaag. temp is met 0.3 graden gedaal naar 36.7 en heb een hele erge rugpijn dus ik zal wel ongesteld worden,zucht was ook te mooi om waar te zijn, om ook de 2e ronde gelijk zwanger te zijn. Ik hoop echt niet dat ze hier een lange vakantie hebben. Dat betekend voor mij weer een hoop buikpijn omdat er dan weer zo'n kralenkrans komt en wilt toch ook wel genieten van mijn vakantie.

7. carma

carma Niet meer actief

Mira30 en beginneling super joh het gaat gebeuren dus.
    Allebij een eitje geweldig
    Wat word het zo druk op het wachtbankje
    Wel een lange vakantie bij jullie zeg.
    Bij Geertgen is ook wel een vakantie rooster, ipv de avond spreekuren komt nu de ochtend erbij
    Maar verder gaat het gewoon door, je hebt hooguit kans op een andere arts

Dreamwish wanneer mocht je testen dan?
    Houd moed meis, dikke knuf xxx

Hoe zit dat met tempraturen??
    Ik heb dat nu ook gedaan.
    Vrijdag 13.00 iui, zaterdag 7.00 36,6, zondag 7.00 36,9, maandag 36,9, dinsdag 7.00 37,1
    Is het dan zo dat als je ongi word dat de temp een paar dagen of een dag van te voren omlaag gaat?

O ja rizzy Patiens zat hoor deze ronde
    Het voelde alleen niet prettig dat gevoel in de buik en nu die lage rugpijn ook niet, maar dat komt door mijn drukke nacht (ik kon niet slapen)
    Ik zie het niet als teken dat ik zwanger kan zijn.
    Ik ben altijd heel positief maar ook realistisch en ik wacht deze ronde gewoon tot ik ongi word

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Mira30 & Beginneling, wat ontzettend spannend!!!!!! Ik duim voor jullie, en hoop op een + of 2 streepjes!!!

@dreamwish, he meid ongi kwaaltjes kunnen ook zwangerschapskwaaltjes zijn.. Wanneer is je NOD?

@Mariek73, met tempen is het volgens mij idd, dat je temp paar dagen voor ongi naar beneden gaat.

@all, ik kan eigenlijk niet wachten met testen, ik weet het beetje dom maar probeer me echt in te houden tot in iedergeval vrijdag!!!

9. carma

carma Niet meer actief

HAHAHAHA MM7 dat gaat niet lukken denk ik HAHAHAHAHA
    wat denk jij?
    Vrijdag is nog 3 dgn AAAAAAAHHHHHHH

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hahaha ja ik weet gewoon zeker als ik nu een test doe dat ik er niks aan heb, dus doe dat ook niet maar wil al zooooo graag dat het zondag is. Vorige keer teste ik 5 dagen voor nod positief, maar wil nu echt in iedergeval wachten tot vrijdag! Dan is het 3 dagen... Dan mag ik vanmezelf haha...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hanied jeeeyyyy goed nieuws meiss:):)
    hopelijk zit er tussen die mooie eitjes een mooie plakbeeb voor je bij meiss word echt tijd dat jij nu eens aan de beurt bent meiss:):)

mariek en en en heb je nog kunnen pendelen:):)

12. carma

carma Niet meer actief

Ja ik heb gependeld en hij blijft bij aug 2010 en een Jongen
    Ondanks de nieuwe medicatie
    Maar aan de andere kant, het is nog 1,5 tot 2 maanden en die zijn dan ook zo om toch.
    Ik hoop voor je dat het eerder is en dat de pendel geen gelijk krijgt

Voor mij blijft de pendel erbij dat ik deze maand zwanger zal zijn
    Nou het zal mijn onderbewustzijn wel weer zijn want ik geloof er niks van

MM7 suc6 met wachten

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok mariek we zullen het zien he meiss:):)
    ik hoop het wel hoor want dan is het toch nog 2010:):)

en jij mariek niet zo doemdenken meiss komt goed:) **knuffel**

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    donderdag zou ik kunnen testen
    Maar goed ik heb even een tampon test gedaan ( las ik elders op het forum haha) en er zit wat rode spotting op dus laat maar doorkomen dan , dan kan ik vrijdag mooi voor een uitgangsecho en opnieuw starten!!

15. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    oh meiden, dit mijn "eerste natuurlijke " menstr. hebben jullie dan ook een metaalsmaak in je mond. Had het vandaag namelijk en kan het niet plaatsen.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Is het dan toch zover Dreamwish? Balen hoor! Gaan we samen de volgende ronde in.
    Die metaalsmaak herken ik niet overigens.

Hier iets minder. Ik blijk nietbekken-ontsteking te hebben!!!
    Heel mn lijf doet pijn. Dacht dat ik allergisch was voor de antibiotica die ik slikte tegen blaasontsteking, maar die antibiotica heeft dus helemaal niet geholpen (en door menstruatie heb ik dat niet gemerkt, omdat ik dacht dat de ongemakken daarvan kwamen) en nu is het 'omhoog gekropen'. Best wel schrikken, want het kan gevaarlijk zijn.
    Maar goed dat ik me niet groot heb gehouden, wilde eigenlijk helemaal nog niet naar de huisarts gaan. Voelde me een zeur...
    Nu voel ik me zielig ;)

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Mocht ik deze ronde niet zwanger worden dan moet ik starten met Puregon de volgende ronde.
    Geen idee wat of me te wachten staat. Wat zijn jullie ervaringen met Puregon.....Bijwerkingen en of andere positieve dingen zoals snel zwanger, beter slijmvlies enz........

Succes allemaal.

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Lin71, ik heb hiervoor clomid geslikt en had daar erg bijwerkingen van ook groeide er geen enkel eitje! Nu met puregon niks geen bijwerkingen, en na 6 dagen spuiten 3 eitjes. Kan nu zondag testen, ik vind het relatief makkelijk dus...

Wat is de reden dat je eventueel volgende ronde gaat beginnen met puregon, als ik vragen mag?

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik heb de de afgelopen keer femara geslikt waar ik erg veel last van bijwerkingen heb gehad. Mijn ongesteldheid na de eerste IUI te vroeg kwam en na de 2de IUI ik al na 7 dagen weer ongesteld werd. Femara en clomid schijnen meer kans op MK te geven daarom moet ik nu puregon spuiten.
    Vond je het niet eng de eerste keer prikken? Pregnyl laat ik namelijk door manlief doen die vind ik best gemeen.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    spannende dag voor jou trouwens mm7 .

Deel Deze Pagina