MM7: hahaha stiekem al testen ! haha maar ik zie ook een duidelijke lijn hoor, dus ook hier een voorzichtige felicitatie! blijf nog wel door duimen voor je tot je NOD Foto's kan je ook uploaden in het dorum zelf worden ze wat groter en kan je het beter zien. @HCG: vorige zw.schap 5 dagen voor nod donkere lijn. Denk dat je lichaam per zw.schap dit anders doet! @hier: het is begonnen, vrijdag uitgangsecho maar ik heb wel een probleem, puregon blijft 28 dagen houdbaar bij openen en buiten de koelkast toch, ik heb nl niks meer, ja het restant van de vorige ronde maar denk dat ik hiermee maar 2 dagen vooruit kom, mijn apotheek heeft het nooiit op voorraad dus betekend maandag pas puregon ophalen. Je kann toch ook gewoon andere apothekers bellen op de dag zelf en met het recept daarheen gaan/ of mag dat niet meer??? ben erg benieuwd naar jullie oplossing ik weet het niet.
@dreamwish, dankjewel! Maar je mag tot zondag wachten met de felicitatie haha, tenminste dat hoop ik! Ik kon de puregon de zelfde dag als de uitgangsecho halen, ze hadden het op voorraad, ik zal als ik jou was even de gyn. bellen of de apotheek en vragen of zij het op voorraad hebben dit keer, zo niet dan hoelang het is voordat hun bestelling binnen is...
Dreamwish, je mag ALTIJD naar een andere apotheek voor je recepten. Een beetje apotheek belt zelf even rond in geval van nood. Zelf heb ik een voorraadje liggen van 3 ampullen (foutje van de apotheek), dus als echt niemand het meer heeft, spring dan maar in de auto voor een kopje koffie!
O dat is fijn merah, dan komt dream zeker niet in de problemen Hier net de zomervakantie geboekt, we gaan naar italie in de buurt bij venetie aan de kust Heerlijk ik heb er z'n zin in, ff opladen (ik hoop zwanger)
Bedenk me net, misschien kun je de apotheek alvast bellen. Leg je de situatie uit, zeg je: 'ik heb nog geen recept, maar kunnen jullie het alvast bestellen?' Aangezien je het eerder hebt gebruikt zullen ze je vast geloven. Meestal als een apotheek iets bestelt is het de volgende dag binnen. Dan heb je mooi op tijd je spullen. Maar je mag natuurlijk nog steeds koffie komen drinken hoor!
Vanavond hier pregnyl spuiten en dan het goede er maar weer van hopen. Wel manlief nog maar even verleiden voor het geval.......Vrijdagmorgen om 10:00 uur IUI. Ik hoop ook dat ik niet over hoef om te spuiten maar gewoon zwanger ben deze ronde. Was jouw cyclus dan zo wie zo zo lang voordat je met Gonal F bent begonnen? Lekker mariek vakantie boeken. Wij bekijken het nog hoe en waarheen. Waarschijnlijk kijken wij in de week van ons trouwen waar of er nog een reis is, last minute. Wij trouwen 17 sept.
zo de apotheek gaat hem vast bestellen op voorhand zodat ik het vrijdag met mijn receptje kan ophalen, hehe
ja maar nu de volgende stress weer, jeetje zeg wat kan een mens zichzelf gek maken... Ik heb volgens mij een luteale fase ( of hoe je het ook schrijft ) van 12 dagen. kan dit kwaad. Dus mijn vorige keer 5 dagen testen voor dpo was er 3. als het geen kwaad kan , dan heb ik dus 2 dagen eerder mijn dpo.. scheelt weer
Wat is DPO? Ik ken wel NOD is dat hetzelfde? Als het is wat ik lees dan kn je bv door een extra gonal f spuit je LF verlengen. Misschien eens aan je arts voorleggen Een langere LF is een langere kans op innesteling
oh jee maar ik heb geen gonal ik gebruik puregon... Ja NOD is het zelfde (dpo day past ovulation ) probeer interessant te doen. haha
Volgens mij kan dat geen kwaad dream. Volgens mij is de grens 11 tot 16 dagen als ik het goed heb. Mariek ik zie dat jij pendelt, zou je voor mij ook eens willen pendelen?
ben even weg, moet werken tot 23.00 pfff. Ik om straks na de overdracht wel weer eens koekeloeren hier.
Stuur ff een privé mailtje met je voor en achternaam en geb datum dan pendel ik voor je. Dit geld ook voor de andere meiden hier Zet ff bij de titel hormoon topic, ik heb zoveel mensen die willen dat ik pendel en ik heb op het moment niet heel veel zin om het voor iedereen te doen
Mag morgen weer (wel pas om 8 uur savonds) voor een 2e fm... Dan mag ik waarschijnlijk zaterdag nog een keertje en dan is het maandag of dinsdag de punctie. En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, bij mij doet het KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKeeeeeeeiiiiii zeer. Wel 2dagen lang!:x Zie er ook echt tegen op!
Arme Hanied... Het is toch wat dat we zoveel moeten verduren voor 1 kindje... Terwijl de andere helft van de wereld maar 'aanfokt', sorry voor de term. Ik hoop echt voor je dat het niet voor niets is deze keer en dat over 9 maanden... Je had toch behoorlijk veel eitjes? Kunnen er ook nog een paar in de vriezer, just in case. Een spannende tijd voor jou dus. Ik ga echt enorm voor je bidden (en als je daar niet in gelooft, dan wil ik ook wel duimen hoor )
Lieve Merah, idd het is ook zo oneerlijk he! de een is al zwanger als er naar gekeken wordt en wij moeten alle moeite doen en blijven hopen en bidden! En gelukkig ben ik gelovig want daar put ik een hele hoop kracht uit!
Ja ik ben het met jullie eens meiden Ik ken mensen die echt geen rotcent te makken hebben en inmiddels al 3 of 4 kinderen hebben. Idd je kijkt erna en hoppa Voor hun heel fijn maar soms moeten ze eens wat beter nadenken En dan ook gewoon niet meedoen aan moeders voor moeders want dat is teveel gedoe. Dikke knuf voor jullie. Hanied Ik hoop dat je er genoeg hebt voor een paar pogingen en dat je die pogingen niet nodig hebt