Hallo dames. 1 september vertrekt ons vliegtuig om 07:20. Pff, het rare is, ik voel deze keer bijna niks. Alleen rare bobbeltjes om mijn tepels heen. Precies op de rand... MM7 wauw fantastisch, je bent gewoon super zwanger. Ik ga morgen nieuwe test halen en laat bloed prikken. Dan doe ik overmorgenochtend de test, en hopelijk weet ik de uitslag van de bloedtest dan ook al. Wie test nog meer dit weekend ?? Groetjes
Dames, dringend vraagje: Ik ben gisterenavond (ik prik meestal rond 20:00) mijn dosis Puregon vergeten (50 EH). Deze heb ik vanmorgenvroeg alsnog gezet. Wat moet ik nu doen? Vanavond later prikken, vlak voor het naar bed gaan en dan wat minder dan normaal?... Iemand dit al eens bij de hand gehad? Of moet ik het ziekenhuis bellen voor advies?
Oe dat weet ik niet Zou het kwaad kunnen gewoon door te gaan? Ik zou zeggen nee, maar ik ben geen arts Zit je al ver in je dagen of net begonnen? bij net begonnen zou ik gewoon vanavond de spuit zetten Ik zit net te denken ik heb dat ook gehad Ik spuit 'smorgens en ik heb hem wel eens pas om 16.00 gezet en die morgen daarna ook weer. Ik heb er geen problemen mee gehad
Zou hem vandaag denk ik gewoon op de normale tijd spuiten en dan maar hopen dan het goed komt. Hier net een potje ingeleverd en met een uur naar het ziekenhuis. Hopelijk hoef ik niet te starten met Puregon de komende maand maar goed alles hangt af van vandaag. mm7 hoe is het vandaag heb je al weer getest?
merah ik zal hem ook gewoon zetten heb je de bijsluiter nog daar staat ook iets in over een vergeten dosis. @babywish heb je al getest vandaag ???? @hier: uitgangsecho gehad, er zitten wel wat eitjes maar geen cystes dus ik mag weer beginnen.. Haha of ik heb wat doms gedaan net of ik ben gewoon te aardig.. Kom ik bij de apotheek dus ik geef me recept zegt ze ja dat moet ik bestellen, ik uitleggen dat ik woensdag al heb gebeld met de mededeling dat ik het recept vandaag zou geven maar of ze het wel wilde bestellen zodat ik ook echt kon starten vandaag. Ohh ja zegt ze hier is de puregon. Bewaar het recept van het ziekenhuis maar voor de volgende keer, ik weer nee dat kan niet want er staat ook pregnyl op en die heb ik niet besteld dus die wil ik dan volgende week hebben. Mijn huisarts heeft gewoon dus het recept puregon uitgeschreven 3 ampullen, vanuit het ZH kreeg ik er maar 2 mee omdat ik nog een klein beetje overhad. nu heb ik wel me recept ingeleverd van het ZH.... maar kreeg er wel lekker 3 mee... ( echter als ik het receptje had gehouden had ik een voorraadje puregon
In de Puregon-bijsluiter staat dat als je er niet gelijk diezelfde dag achterkomt, je niet 2 dosissen om 1 dag mag spuiten. Heb dus toch maar het ziekenhuis gebeld. Zij stelde voor om vanaf vandaag gewoon in de ochtend te prikken ipv in de avond. Door het vergeten heb ik nu vanmorgen om 8:00 pas geprikt. Deze tijd dus aanhouden voor de rest van de prik-dagen tot de Pregnyl...
Goeiemorgen 8) MM7: al weer getest ?? Pff, voel nog niks en zie ook niks. Op de misselijkheid, die kleine bobbeltjes en kleine duwtjes in m'n buik na. Borsten voelen ook voller (volgens mijn vriend)
Ben gisteren ook weer op fm geweest! Mag morgen weer terug...Zag er allemaal goed uit dus de punctie is ergens volgende week! Morgen weet ik precies wanneer!!! Wasn pas om 22.30 thuis, want het liep goed uit! En mm7 ......nog steeds positief????!!!!!
Alleen ik vindt het raar dat ik 4 dagen achter elkaar af en toe een druppeltje bruin of roze verlies had.
Je zit nogal ver voor je nod dus het kan zijn dat je nog niet voldoende hormonen in je lijf hebt (hcg) om positief te testen Gewoon nog even afwachten dus, meis Ik duim voor je. Een druppie van iets kan nog de innesteling zijn
Tegen wie heb je het eigenlijks mariek @innesteling: Maar ik dacht dat innesteling niet langer als 1 dagje mocht duren of niet meer 'vloeien' dan een paar kleine druppeltjes op 1 dag en dat het alleen maar bruin mag zijn. Ik zit 1 dag voor NOD Dat heb ik maar toch mooi volgehouden
hallo meiden ben ik ook weer een keertje mariek hoe gaat ie met jou meiss babywish innesteling vindt tussen de 5 en 7 dagen na eisprong plaats de innestelingsbloeding rond je nod dag dus dat kan wel een innesteling zijn @hanied goed nieuws meiss ik duim voor mooie geoogste eitjes en een mooie bevruchting en terugplaatsing wat eindigt op een posi test.. @rissy meiss ja dat is balen meiss maar wel gek dat ze niet meer spuiten ?? ik spoot laatste keer ook 150eh en als het moest moest ik ook ophogen?? en wat duur t het lang voor je weer mag beginnen zeg... @merah in de bijsluiter van gonal staat als je hebt gemist gewoon per direct spuiten en de andere dosis gewoon aanhouden!! ohh goed dat je hebt gebeld meiss @hier vanmiddag de eerste fm ben benieuwd wat het verschil nu is van de fostimon spannend!!!!
Snap ik! Het is nu helemaaaaaaal spannend voor je! Je hebt geen bloedingen meer toch? Dus dan is die Fostimon wellicht beter voor je! Moet je bij dr R?
Babywish ik had het tegen jou. geen bloed geeft moed. Hanied dat klinkt goed meis op naar volgende week. xxx Babyhope ik ga voor je duimen vanmiddag aaaahhhhh spannend Nu je weer iets nieuws hebt gekregen heb je toch weer meer hoop. xxx go girl Met mij gaat het verder goed hoor, ik zie wel deze ronde Ik heb nog steeds weinig hoop, maar goed we zien wel.